Gewoon doen. Paar shots vodka in de ochtend om de dag goed mee op te starten! Wat kan er mis gaan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
Ga gewoon naar de tour zaterdag! Bier, vodka en veel waterje wordt echt niet zomaar onwel.
Nu ik erover nadenk (iets wat steeds moeizamer gaat met deze temperaturen), lijkt me dat vrij akelig ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Probeer voor de gein eens iets uit je vriezer tegen de onderkant van je polsen te houden, dat hou je nog geen minuut vol.
Dan hou je het iets langer uit, maar ook dat ga je voelen. Dat vriezergedoe was meer ter vergelijkingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je ook in een handdoek wikkelen.. Dan gaat het wel
Ja, alcohol en hitte is echt een topideequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
Ga gewoon naar de tour zaterdag! Bier, vodka en veel waterje wordt echt niet zomaar onwel.
Ik heb laatst een cold-pack uit de vriezer gehaald, handdoek er omheen, en voeten erop... Werkt ook lekker als verkoelingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hou je het iets langer uit, maar ook dat ga je voelen. Dat vriezergedoe was meer ter vergelijking
Een plantenspuit met water meenemen , en af en toe je gezicht natsprayen . als je er 3% alcohol in mengt dan werkt dat extra verkoelend ook nog. (niet drinken dan)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, alcohol en hitte is echt een topidee
Gewoon de jetstreakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:14 schreef Adrie072 het volgende:
Alhoewel ik onderstaande afbeelding niet precies kan uitleggen, kan ik de schoonheid er wel van in zien. (via meteo service forum)
[ afbeelding ]
limoncello en de borrelglaasjes in de vriezer leggen. dan na een hete dag in de tuin afkoelen.quote:
Een Azorenhoog wat niks met onze situatie te maken heeft, het is gewoon een klein gebied tussen twee depressies inquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Azorenhoch hoor ik vaak voorbijkomen op de Duitse fora
Nu is het nog leuk.... dit is voor NL denk ik de ideale zomertemperatuur, tussen de 23 en 26 gradenquote:
Echt he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |