Goede aanwinsten voor de samenleving dit.quote:
Dat is een belediging voor ratten.quote:
Doelbewust? Nee. Nalatigheid? Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat de politie de man doelbewust heeft vermoord dan?
Ohja, klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Hij was niet blank. Is toch bewijs genoeg?
in ramadan begint het leven pas na zonsondergangquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:11 schreef Hoplahopla het volgende:
Die kutrellen houden mij uit mijn slaap.
Ik moet nog slapen zo he....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Erodome, er ging net vuurwerk af bij de benen van het paard.
Die zou je toch zo aannemen als werkgever toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede aanwinsten voor de samenleving dit.
Ik ben een existentialist.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
in ramadan begint het leven pas na zonsondergang
Het zou toch niet....twitter:gronkk twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 01:13:47@Lijntje89 oh, je moet braaf op het malieveld gaan staan met je petje. Daar zou ik echt bang van zijn als politie /sarcasm #mitch reageer retweet
Dit moet haast wel de gronk zijn.twitter:gronkk twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 01:06:22Achgut, er valt 'n dode door politiegeweld, maar waar valt onderbuikend nederland over? Een politiepaard wat een snee oploopt. #mitch reageer retweet
hobbemapleinquote:
Geen voorstander van rellers hoor, maar vergeet niet dat er ook een heleboel vredige demostranten waren die voor serieuze zaken stonden en geen sensatie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ohja, klopt.
Gewoon zonder de feiten te weten lekker rellen en de buurt slopen om te bewijzen dat de ander agressief is.
Agenten die wel ff een moskee in fik willen steken? Hoe betrouwbaar ben je dan nog als politiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Korpschef Bouman over discriminatie bij politie: 'Ik weiger het mooier te maken dan het is'
http://www.omroepwest.nl/(...)mooier-te-maken-dan-
Korpschef Bouman: 'Er sluipt een gif de nationale politie binnen
http://www.nrc.nl/rechten(...)nale-politie-binnen/
het blijft ramadanquote:
Misschien wel goede slopers voor in de bouw ja, ze kunnen vakkundig stenen verplaatsen en rommel aan de kant gooienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die zou je toch zo aannemen als werkgever toch?
Hmm wat weten wij er ook van, het zijn ook maar simpele Henk en Ingrids bij de politie.. Maar bewust iemand dood maken....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Korpschef Bouman over discriminatie bij politie: 'Ik weiger het mooier te maken dan het is'
http://www.omroepwest.nl/(...)mooier-te-maken-dan-
En 99% van de politie is ook gewoon een goede agent, dus?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:24 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Geen voorstander van rellers hoor, maar vergeet niet dat er ook een heleboel vredige demostranten waren die voor serieuze zaken stonden en geen sensatie.
Is het minder erg als hun domme gedrag onbewust tot doden leidt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm wat weten wij er ook van, het zijn ook maar simpele Henk en Ingrids bij de politie.. Maar bewust iemand dood maken....
ach, dat zie je bij elk soort betoging, of het nu stakende havenarbeiders, voetbalhooligans of een politieke demo betreft...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |