quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier is Appa het ook wel mee eens:
[ afbeelding ]
Zeker nike air max ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje rellen, beetje stelen, nieuwe patta's #todaywasagoodday.
Nope dat was een andere, dit is met een mes gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Inspireme het volgende:
[..].
Paard is tegen een auto aan geknald.
"Maar dat was nooit gebeurd als niet multi-culti...!"quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Inspireme het volgende:
[..].
En Mitch viel verkeerd over zijn eigen voeten, next.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Inspireme het volgende:
[..].
Heb je tenminste nog wat aan je avondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zeker nike air max ofzo.
Dadelijk de gal&gal plunderen en naar de coffeeshop.
Is een paard halal?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:08 schreef Joezi het volgende:
Toevallig dat juist daar het lekkerste stukje paardenvlees zit
Heerlijk. Alleen wel jammer dat ik normaal op m'n rug slaap.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat stuk stront ook nog volgt op Twitter he?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit zijn tweets blijkt dat hij vakkundig de boel aan het opruien is. Echt alles in zijn tweets ademt een wij-zij-samenleving. Wij, de multiculturele allochtonen. Zij, die akelige, autochtone Nederlanders.
En dan dat taalgebruik van hem: "Dat we echt aan tafel gaan zitten"...
Van wie ben jij in godsnaam de vertegenwoordiger, gehypete kutrapper?
Pech hebben heet dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen wel jammer dat ik normaal op m'n rug slaap.
Ter duiding: http://www.gelderlander.n(...)n-in-delft-1.2722994
Dat meppen was 2 uur na de wedstrijd. 2 dwarsstraten van de betreffende Beestenmarkt af. Die hele rellen had ik op die locatie niet eens meegekregen.
Ik was wel schuldig aan het dragen van een oranje-shirt. Dus een vergissing is snel gemaakt
Op deze manier niet, al het bloed moet eruit bij ons en de snee moet bij de hals zodat het dier niet lijdtquote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope dat was een andere, dit is met een mes gedaan
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
"Maar dat was nooit gebeurd als niet multi-culti...!"
Ja dat is toch de bedoeling? Beetje polariserende shit roepen...quote:
Ik was er ook snel overheen. Wil best geloven dat die man nog opgefokt was en zich vergiste.quote:
NOS gebruikt het dumpert logoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:11 schreef Dance99Vv het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)-haag-opgedoken.html
Dus hij is gewurgt?
Tja. Liever een keer een klap in mijn nek dan dat er te weinig politie-inzet is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik was er ook snel overheen. Wil best geloven dat die man nog opgefokt was en zich vergiste.
Alleen een beetje jammer dat ik inmiddels ook van tig andere mensen dit soort verhalen heb gehoord. Dan ga je toch een beetje denken dat het structureel is.
Dit is het filmpje van hoe die paard dat snijwond heeft opgelopen. Maar goed, post?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ander filmpje zie je iemand met een mes
das bronvermeldingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
NOS gebruikt het dumpert logoHaal dan op zn minst ff weg amateurs
Preventief mensen neermeppen. Goede strategie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Tja. Liever een keer een klap in mijn nek dan dat er te weinig politie-inzet is.
De NOS probeert het niet eens meer want ze kunnen geen kwalitatief nieuws meer brengen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
NOS gebruikt het dumpert logoHaal dan op zn minst ff weg amateurs
Volgens getuigen ook met een knuppel op zn kop, dat zie je weer niet op de filmpjesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:11 schreef Dance99Vv het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)-haag-opgedoken.html
Dus hij is gewurgt?
Eh nee?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:11 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat is toch de bedoeling? Beetje polariserende shit roepen...
Grappig dat je nu meteen in de verdediging schiet en anders meteen de aanval kiest.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:12 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dit is het filmpje van hoe die paard dat snijwond heeft opgelopen. Maar goed, post?
Ga je het filmpje nog posten of heb je staan liegen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens getuigen ook met een knuppel op zn kop, dat zie je weer niet op de filmpjes
Y u so mad?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Grappig dat je nu meteen in de verdediging schiet en anders meteen de aanval kiest.
Waarom ben je zo boos?
Door een ruiter die leidt. Zonder mentale onbalans en verkeerd stuurwerk bij de ruiter was dat paard daar niet tegenaan gelopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:07 schreef Inspireme het volgende:
[..].
Ik ben niet boos hoor. Ik vraag alleen om bewijs aangezien hij aangeeft dat demostranten dat paard hebben aangevallen met een mes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Grappig dat je nu meteen in de verdediging schiet en anders meteen de aanval kiest.
Waarom ben je zo boos?
hoe zie je dat het 020 plisie is?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knokploegje is gearriveerd
Edit: wel lullig die 020 Politie op de 2e foto
Zie hier waarom het moeilijk hard te maken is dat er in Den Haag iets mis zit. Maar de waslijst aan 'incidenten' is op z'n minst een gevalletje rook en vuur.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat de neuk is politiegeweld überhaupt? De politie moet af en toe nou eenmaal geweld gebruiken, dat hoort bij hun functie. Het is pas politiegeweld als het buiten proportie is.
Dan krijg je wel zendtijd inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:11 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat is toch de bedoeling? Beetje polariserende shit roepen...
Ik neem het terugquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor. Ik vraag alleen om bewijs aangezien hij aangeeft dat demostranten dat paard hebben aangevallen met een mes.
Op de rand van het dak staat 020 Politiequote:
Poten, gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Erodome, er ging net vuurwerk af bij de benen van het paard.
Heb jij bewijs dat de politie de man doelbewust heeft vermoord dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor. Ik vraag alleen om bewijs aangezien hij aangeeft dat demostranten dat paard hebben aangevallen met een mes.
Hij was niet blank. Is toch bewijs genoeg?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat de politie de man doelbewust heeft vermoord dan?
Nee joh, hij zit gewoon een partij onzin te verkondigen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |