moet kunnenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Klasse kan je nooit in een oogopslag zien. Daar is eerst een anacendeten onderzoek voor nodig door middel van facebookstalking en vervolgens gemeenschappelijke vrienden te ondervragen en dan komt er altijd wel wat boven water.
Zo bleek het laatste meisje waarvan ik dacht dat ze klasse had sex met een vriend van mij terwijl ze neef het filmde
Ik lul ook maar wat. Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is voor veel van ons niet weggelegd.
Ja, er zijn mensen die deze strategie op Tinder hanteren. Ik moet wel er aan toevoegen dat te kieskeurig zijn ook niet goed is. Er is maar een klein percentage die echt een 8,5 of hoger is en die het zich kunnen veroorloven om kieskeurig te zijn.quote:
Ik dacht dat je bedoelde omdat je dan te snel kijkt dus naar rechts swiept. Net als links.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die deze strategie op Tinder hanteren. Ik moet wel er aan toevoegen dat te kieskeurig zijn ook niet goed is. Er is maar een klein percentage die echt een 8,5 of hoger is en die het zich kunnen veroorloven om kieskeurig te zijn.
Hehe. En hoe zat het met jou?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wat wel interessant is dat mannen een dame met klasse willen maar ondertussen wel de eerste de beste chicks mee naar huis vragen
mooi is dat he? Willen het wel allemaal doen maar wel judgmental gaan lopen doen tegen de dames in kwestie.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wat wel interessant is dat mannen een dame met klasse willen maar ondertussen wel de eerste de beste chicks mee naar huis vragen
Dat gevoel wanneer je een mooie chick per ongeluk naar links swipedquote:Op maandag 29 juni 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die deze strategie op Tinder hanteren. Ik moet wel er aan toevoegen dat te kieskeurig zijn ook niet goed is. Er is maar een klein percentage die echt een 8,5 of hoger is en die het zich kunnen veroorloven om kieskeurig te zijn.
Deze post heeft een hoog:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi is dat he? Willen het wel allemaal doen maar wel judgmental gaan lopen doen tegen de dames in kwestie.
I'm not saying you're a slut....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:26 schreef Maharbal het volgende:
Altijd de 'master-key-and-faulty-lock' analogie blijven onthouden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I'm not saying you're a slut....
But if your vagina had a password it would be 1234
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:26 schreef Etsu het volgende:
De cijfers van handelsrecht zijn al bekend, maar ze willen het niet eerder publiceren dan morgen
Weet ik niet. 'Dat mag volgens mij niet' aldus Veenstra terwijl de vorige keer wel online werd gepubliceerd en de andere vakken hebben laatst ook cijfers op nestor gezet.quote:
Hij wil het dus niet pas morgen publiceren omdat hij het een dag later wil (wat je suggereert), maar hij wil de cijfers via de officiële weg publiceren en dat duurt nou eenmaal helaas een dag langer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. 'Dat mag volgens mij niet' aldus Veenstra terwijl de vorige keer wel online werd gepubliceerd en de andere vakken hebben laatst ook cijfers op nestor gezet.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I'm not saying you're a slut....
But if your vagina had a password it would be 1234
Pak + paarse stropdas.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:19 schreef Yreal het volgende:
Zo essay presenteren. Wat zal ik aantrekken? Geen idee wat ik de vorige keer aan had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |