Zolang je verhit bent voldoe je aan t themaquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:35 schreef DonJames het volgende:
Sinds dat 'ie is afgevallen is hij een hete boi, dus wat dat betreft mag het!
Heb je de weersvoorspelling niet gezien voor de komende week?quote:
Was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heb je de weersvoorspelling niet gezien voor de komende week?
Breek me de bek niet losquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heb je de weersvoorspelling niet gezien voor de komende week?
er wordt zovaak opnieuw ingestuurdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:30 schreef Ener-G het volgende:
Post dan gewoon niet, en zet hem pas online als je het zeker weet.
Sja, als zelfs de FOT-modjes komen stoken, anders was t niemand opgevallenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:37 schreef Thrilled het volgende:
Dit wordt net zo'n zeik-show als de vorigeIk pas hiervoor..
Wij worden al 'verplicht' om al deze topics mee te lezen omdat het schijnbaar zo moeilijk is om het gezellig te houden hier...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, als zelfs de FOT-modjes komen stoken, anders was t niemand opgevallen
Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:19 schreef SunChaser het volgende:
![]()
Enige dat ik deed was na n uur n inzending ff tijdelijk weghalen omdat ik meer keus heb, niemand verder had t gezien omdat iedereen op t strand zit
Ook ik heb de sterrenwacht gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:19 schreef SunChaser het volgende:
![]()
Enige dat ik deed was na n uur n inzending ff tijdelijk weghalen omdat ik meer keus heb, niemand verder had t gezien omdat iedereen op t strand zit
Alcatrazquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
sterrenwacht? het waren drie bootjes in een kanaal ofzo, met de gevangenis op de achtergrond
had zonder water leuker geweest.quote:
Mooi!quote:
Dank!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:26 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Mooi!
Heb je hem ook in kleur? Dan komt het warme zomerse gevoel misschien beter tot zijn recht.
Kan je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:07 schreef Ouwesok het volgende:
De mate waarin we van buitenaf worden voorzien van input voor dit thema zou het volgende thema het beste 'Financiële overvloed' kunnen gaan worden
vast even voor de winnaar
Dat 'Hitte' kwam in beeld en gelijk heerst er een hittegolf buiten. Als de boel zo te beinvloeden is moesten we bij het volgende thema eerst maar eens aan de materiële zaken denkenquote:
Ik heb al iets maar de uitvoering was matig...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:05 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wil nog niet echt vlotten.
Moet iets niet al te voor de hand liggend zijn.
Ik ga deze plaat wel inzenden, maar ga m nog even iets anders bewerken en dan vervangen. Heb nog evenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef bepklep82 het volgende:
Nou, als het zo rustig blijft is de winnaar snel duidelijk
Ik heb wel een idee voor een foto, helaas heb ik nog geen mogelijkheid gehad om deze te maken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef bepklep82 het volgende:
Waar blijft jouw inzending dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef bepklep82 het volgende:
Mooie plaat, de warmte straalt er vanaf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ik doe ook weer eens een keer mee.
Opmerkingen mogen altijd.
43 graden overdagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:31 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Mooie plaat, de warmte straalt er vanaf.
Prachtige foto!quote:
Danku dankuquote:Op maandag 20 juli 2015 00:18 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
De foto van Geo vind ik ook top. Hij is op het eerste gezicht misschien niet meer dan een leuke foto, tot je het staartje in het water ziet hangen. Dat maakt voor mij de foto thematechnisch geslaagd![]()
Die van Brownie is van hetzelfde kaliber als die van Geo, alleen mist ie dan net ff dat kleine extraatje.
Thanksquote:Op maandag 20 juli 2015 00:18 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Prachtige foto!
Maar wat is het? Dacht eerst aan hoogovens toen ik voorbij scrolde. Maar toen ik beter keek, leek het meer iets van vuurwerk dat ronddraait ofzo?
De foto van Geo vind ik ook top. Hij is op het eerste gezicht misschien niet meer dan een leuke foto, tot je het staartje in het water ziet hangen. Dat maakt voor mij de foto thematechnisch geslaagd![]()
Die van Brownie is van hetzelfde kaliber als die van Geo, alleen mist ie dan net ff dat kleine extraatje.
Leuk he, ik vind alleen die staalvonkjes in mijn nek nooit zo prettigquote:Op maandag 20 juli 2015 01:18 schreef very het volgende:
[..]
Thanks
Het is brandend staalwol ronddraaiend in een garde aan een touwtje
Als degene die de foto maakt geen last vanquote:Op maandag 20 juli 2015 11:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Leuk he, ik vind alleen die staalvonkjes in mijn nek nooit zo prettig
Das waar, ik liet de eerste paar keren mijn schoonvader het werk doenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:10 schreef very het volgende:
[..]
Als degene die de foto maakt geen last van
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:18 schreef Ener-G het volgende:
Wel met een UV filter op je frontelement mag ik hopen?
http://petapixel.com/2012(...)to-your-lens-health/
uhm neequote:Op maandag 20 juli 2015 12:18 schreef Ener-G het volgende:
Wel met een UV filter op je frontelement mag ik hopen?
http://petapixel.com/2012(...)to-your-lens-health/
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ook een keer mee
quote:
lok quotequote:
Veel beter in kleur, al mogen die wel iets feller.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:04 schreef nielsgeode het volgende:
Klopt. Ik wilde mijn plaat nog opnieuw plaatsen in kleur. Was het gisteravond van plan nadat ik terug zou komen om wat landschappen te schieten met mijn Carl Zeiss Distagon 15mm f/2.8. Had er een polarizer op en die heeft een klein tikje gehad waardoor ie nu muurvast zit![]()
Heb gisteravond van alles zitten lezen over hoe / wat. Uiteindelijk de conclusie getrokken dat een 2600 euro objectief me te duur is om mee te kloten. Daarom vanmorgen Zeiss maar gebeld en het wordt nogal een duur grapje waarschijnlijk![]()
In ieder geval, gewoon om naar te kijken, alsnog een kleurenplaat van mijn inzending:
[ afbeelding ]
Het licht. Dit is tegen zonsondergang. Ter info: 1600 iso / f/1.8 / 1/400s (ofzo). Met een beetje daglicht heb je heel snel iso 200 / f/2 / 1/2000.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Veel beter in kleur, al mogen die wel iets feller.
Weet niet helemaal wat het is, maar mis het zomerse gevoel.
Sprankelende kleuren.
quote:Op maandag 27 juli 2015 07:25 schreef SunChaser het volgende:
1 very, mooie foto maar heeft voor mijn gevoel niks met het thema te maken
Het thema is hitte, niet heet, ik heb er andere associaties bij. Verder zie ik vonken, geen vuur.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 07:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het thema is hitte, niet heet, ik heb er andere associaties bij. Verder zie ik vonken, geen vuur.
Ja prima dat iemand een thema anders interpreteert. Maar zeggen dat het thema hitte is en niet heet als argument gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:46 schreef Ener-G het volgende:
Achja hij is maar een van de 7 stemmers.. ieder z'n eigen interpretatie van het themaPersoonlijk vind ik de foto van very veel beter, die had van mij de max punten gehad als ik had mogen stemmen. Die wegvliegende gloeiende sintels zijn echt niet koud in ieder geval
Nee ik gebruik heet niet in mijn beoordeling omdat ik onder hitte andere dingen versta. Als t de mooiste foto was als thema had ie zes punten gekregenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja prima dat iemand een thema anders interpreteert. Maar zeggen dat het thema hitte is en niet heet als argument gebruiken.![]()
Iets moet heet zijn om hitte af te geven...quote:Op maandag 27 juli 2015 10:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee ik gebruik heet niet in mijn beoordeling omdat ik onder hitte andere dingen versta. Als t de mooiste foto was als thema had ie zes punten gekregen
Ja maa het hoef niet letterlijk heet te zijn. Twee zoenende mensen kan bv ook prima in het thema hitte passenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iets moet heet zijn om hitte af te geven...
Wat is nou precies je puntquote:Op maandag 27 juli 2015 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maa het hoef niet letterlijk heet te zijn. Twee zoenende mensen kan bv ook prima in het thema hitte passen
Uhm wat, nu spreek je jezelf compleet tegen voor mijn gevoel..quote:Op maandag 27 juli 2015 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maa het hoef niet letterlijk heet te zijn. Twee zoenende mensen kan bv ook prima in het thema hitte passen
Vind je dat nou echt leuk, trollen?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik krijg absoluut geen hittegevoel bij die foto, hoe jullie ook zeuren
jouw username voldoet niet aan het thema!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
jouw username voldoet niet aan het thema!
[..]
[..]
Nee joh, in zwart wit veel sterker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Veel beter in kleur, al mogen die wel iets feller.
Weet niet helemaal wat het is, maar mis het zomerse gevoel.
Sprankelende kleuren.
En als iemand het dan anders interpreteert heeft het natuurlijk helemaal niets meer met het thema te maken.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:50 schreef SunChaser het volgende:
Dit is voor mij de associatie van hittte
[ afbeelding ]
(klik voor ware grootte)quote:Op maandag 27 juli 2015 07:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het thema is hitte, niet heet, ik heb er andere associaties bij. Verder zie ik vonken, geen vuur.
Idd gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ff snel geteld:
1. Geo4Kant (31 pts)
2. very (28 pts)
3. Ticootje (25 pts)
4. nielsgeode (20 pts)
5. Flipmoehoe (15 pts)
6. LittleBrownie (15 pts)
7. Stefan (13 pts)
Congrats Geo
Heb je al een nieuw thema?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Woehhh![]()
![]()
Baalde de vorige keerm et mijn 2e plek, dus deze maakt het goed![]()
Een thema, pfoe, even (snel) brainstormen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |