Ik heb al iets maar de uitvoering was matig...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:05 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wil nog niet echt vlotten.
Moet iets niet al te voor de hand liggend zijn.
Ik ga deze plaat wel inzenden, maar ga m nog even iets anders bewerken en dan vervangen. Heb nog evenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef bepklep82 het volgende:
Nou, als het zo rustig blijft is de winnaar snel duidelijk
Ik heb wel een idee voor een foto, helaas heb ik nog geen mogelijkheid gehad om deze te maken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef bepklep82 het volgende:
Waar blijft jouw inzending dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef bepklep82 het volgende:
Mooie plaat, de warmte straalt er vanaf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ik doe ook weer eens een keer mee.
Opmerkingen mogen altijd.
43 graden overdagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:31 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Mooie plaat, de warmte straalt er vanaf.
Prachtige foto!quote:
Danku dankuquote:Op maandag 20 juli 2015 00:18 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
De foto van Geo vind ik ook top. Hij is op het eerste gezicht misschien niet meer dan een leuke foto, tot je het staartje in het water ziet hangen. Dat maakt voor mij de foto thematechnisch geslaagd![]()
Die van Brownie is van hetzelfde kaliber als die van Geo, alleen mist ie dan net ff dat kleine extraatje.
Thanksquote:Op maandag 20 juli 2015 00:18 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Prachtige foto!
Maar wat is het? Dacht eerst aan hoogovens toen ik voorbij scrolde. Maar toen ik beter keek, leek het meer iets van vuurwerk dat ronddraait ofzo?
De foto van Geo vind ik ook top. Hij is op het eerste gezicht misschien niet meer dan een leuke foto, tot je het staartje in het water ziet hangen. Dat maakt voor mij de foto thematechnisch geslaagd![]()
Die van Brownie is van hetzelfde kaliber als die van Geo, alleen mist ie dan net ff dat kleine extraatje.
Leuk he, ik vind alleen die staalvonkjes in mijn nek nooit zo prettigquote:Op maandag 20 juli 2015 01:18 schreef very het volgende:
[..]
Thanks
Het is brandend staalwol ronddraaiend in een garde aan een touwtje
Als degene die de foto maakt geen last vanquote:Op maandag 20 juli 2015 11:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Leuk he, ik vind alleen die staalvonkjes in mijn nek nooit zo prettig
Das waar, ik liet de eerste paar keren mijn schoonvader het werk doenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:10 schreef very het volgende:
[..]
Als degene die de foto maakt geen last van
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:18 schreef Ener-G het volgende:
Wel met een UV filter op je frontelement mag ik hopen?
http://petapixel.com/2012(...)to-your-lens-health/
uhm neequote:Op maandag 20 juli 2015 12:18 schreef Ener-G het volgende:
Wel met een UV filter op je frontelement mag ik hopen?
http://petapixel.com/2012(...)to-your-lens-health/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |