er wordt zovaak opnieuw ingestuurdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:30 schreef Ener-G het volgende:
Post dan gewoon niet, en zet hem pas online als je het zeker weet.
Sja, als zelfs de FOT-modjes komen stoken, anders was t niemand opgevallenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:37 schreef Thrilled het volgende:
Dit wordt net zo'n zeik-show als de vorigeIk pas hiervoor..
Wij worden al 'verplicht' om al deze topics mee te lezen omdat het schijnbaar zo moeilijk is om het gezellig te houden hier...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, als zelfs de FOT-modjes komen stoken, anders was t niemand opgevallen
Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:19 schreef SunChaser het volgende:
![]()
Enige dat ik deed was na n uur n inzending ff tijdelijk weghalen omdat ik meer keus heb, niemand verder had t gezien omdat iedereen op t strand zit
Ook ik heb de sterrenwacht gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:19 schreef SunChaser het volgende:
![]()
Enige dat ik deed was na n uur n inzending ff tijdelijk weghalen omdat ik meer keus heb, niemand verder had t gezien omdat iedereen op t strand zit
Alcatrazquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
sterrenwacht? het waren drie bootjes in een kanaal ofzo, met de gevangenis op de achtergrond
had zonder water leuker geweest.quote:
Mooi!quote:
Dank!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:26 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Mooi!
Heb je hem ook in kleur? Dan komt het warme zomerse gevoel misschien beter tot zijn recht.
Kan je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:07 schreef Ouwesok het volgende:
De mate waarin we van buitenaf worden voorzien van input voor dit thema zou het volgende thema het beste 'Financiële overvloed' kunnen gaan worden
vast even voor de winnaar
Dat 'Hitte' kwam in beeld en gelijk heerst er een hittegolf buiten. Als de boel zo te beinvloeden is moesten we bij het volgende thema eerst maar eens aan de materiële zaken denkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |