quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Etto's versierpogingen in het restaurant, #1.
"Heeft u een keuze kunnen maken, meneer?"
- "Dat dacht ik wel ja! Doe mij jou maar tussen twee sneetjes brood!"
Totale kosten:
- Koffie 1,50 euro
- Gebroken bril 156,00 euro
Totaal: 157,50 voor een dagje uit.
Als ik op de aflevering kom van jouw UI, zet ik het even op pauze om een fapje te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zit een van m'n favoriete afleveringen van de hele serie in
Heb je zo ook je huidige vriendin versierd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Totale kosten:
- Koffie 1,50 euro
nee dat is seizoen 4quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik op de aflevering kom van jouw UI, zet ik het even op pauze om een fapje te doen
Komt wel in de buurt, vrees ik... maar ja, we waren toen nog jong.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je zo ook je huidige vriendin versierd?
Griekenland?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
whehe ze zijn nog steeds bezig in den haag
Hebben ze daar een gangbang?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
whehe ze zijn nog steeds bezig in den haag
nee rellenquote:
Dat wordt nog een hele ruk.quote:
Wtf kijk jij voor filmpjes?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
lol moest lachen toen die vent die een deur opendeed begon te praten
eyquote:
Grapje, ik was wat verzuurd. Hallo Crip!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Mag ik je niet gewoon vriendelijk groeten? Jeetje Etto.
just chilling out, maxing, relaxing all coolquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
Hoe is het met jullie? Alles flex? Is life treating you right ma nigga?
Are you also shooting some b-ball outside the school?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
just chilling out, maxing, relaxing all cool
Hallo daar mysterieuze man van FOK!.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grapje, ik was wat verzuurd. Hallo Crip!!!!!!!
Ja, totdat er een stel gozers kwamen die weinig goeds in zin hadden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Are you also shooting some b-ball outside the school?
but then a couple of guys who were up to no good, starting making trouble in my neighbourhoodquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Are you also shooting some b-ball outside the school?
Mwoah, het rommelt wel door hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
Hoe is het met jullie? Alles flex? Is life treating you right ma nigga?
Oh? Was jij dat die in een gevecht terecht kwam en toen door je moeder naar je oom in Bel-Air werd gestuurd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, totdat er een stel gozers kwamen die weinig goeds in zin hadden.
Ja, ik krijg nooit hoogte van jou. Weet gewoon totaal niet wat ik van je moet denken, dat heb ik normaal niet bij mensen. Wel apart.quote:
Ja, en toen ik de taxi uitstapte vroeg ik de bestuurder ervan wat voor een heerlijke geurverfrisser hij had hangen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh? Was jij dat die in een gevecht terecht kwam en toen door je moeder naar je oom in Bel-Air werd gestuurd?
hoe vind je het GoT introlied? ik skip 'm nooitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwoah, het rommelt wel door hier.
Morgen de auto naar de garage en op t fietsie naar werk.
Nu even verder met GoT
Daar ben ik voor in behandeling.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nooit hoogte van jou. Weet gewoon totaal niet wat ik van je moet denken, dat heb ik normaal niet bij mensen. Wel apart.
prachtig, ook die beelden, kastelen die als paddestoelen uit de grond springenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vind je het GoT introlied? ik skip 'm nooit
Succes Etto!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ben ik voor in behandeling.
Nice nice!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwoah, het rommelt wel door hier.
Morgen de auto naar de garage en op t fietsie naar werk.
Nu even verder met GoT
het is ook nooit hetzelfde, ze laten alleen de gebieden zien die in de aflevering zullen voorkomenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
prachtig, ook die beelden, kastelen die als paddestoelen uit de grond springen
Ga je ook inzien dat Holland ook best te pruimen valt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ben ik voor in behandeling.
Gewoon even 3 verses of zoiets overgeslagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en toen ik de taxi uitstapte vroeg ik de bestuurder ervan wat voor een heerlijke geurverfrisser hij had hangen.
Dat gaat wel lukken; het aantal stemmen in m'n hoofd is reeds met 45% gedaald, een significant verschil met vorig jaar. Alleen Bertus en MacDonald McPherson Baron of Wallebee krijg ik er niet uit.quote:
Oeh, da's wel heftig hoor ineens...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je ook inzien dat Holland ook best te pruimen valt?
Dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is ook nooit hetzelfde, ze laten alleen de gebieden zien die in de aflevering zullen voorkomen
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken; het aantal stemmen in m'n hoofd is reeds met 45% gedaald, een significant verschil met vorig jaar. Alleen Bertus en MacDonald McPherson Baron of Wallebee krijg ik er niet uit.
Etto toch.. hhh.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken; het aantal stemmen in m'n hoofd is reeds met 45% gedaald, een significant verschil met vorig jaar. Alleen Bertus en MacDonald McPherson Baron of Wallebee krijg ik er niet uit.
Welke therapeut zit je?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pedoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dan al het gebied zie waar Arya zich bevindt begin ik gelijk al met fappen
Een hele goeie, denk ik... daar deze nog geen andere carrière is gaan zoeken na drie sessies.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke therapeut zit je?
Dan ga ik er ook eens heen, ben bang dat ik ben blijven hangen in het verleden
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een hele goeie, denk ik... daar deze nog geen andere carrière is gaan zoeken na drie sessies.
Uhm, dit klinkt wat serieus?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ben benieuwd of ie me kan helpen, betwijfel het
Ik zal de faplappen al klaar leggenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dan al het gebied zie waar Arya zich bevindt begin ik gelijk al met fappen
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Totale kosten:
- Koffie 1,50 euro
Tong heeft een bazenmuzieksmaakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken: 'n goede post van Tong80.
ja bedankt dat je hem hierheen loktquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken: 'n goede post van Tong80.
...en zitten doet ook nog pijn dus ja ga maar snel naar de ggz of naar buiten dat is ook nog altijd 'n optie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zou eens wat van mn leven moeten gaan maken, in plaats daarvan zit ik 16/7 op fok
Nou, nou, nou... dat zal allemaal wel meevallen... Daarbij, als 'iets van je leven maken' gelijk staat aan het kunnen kopen van een Audi A4 (schijnt de rage op Fok te zijn), vraag ik me af of dat nou wel zo zaligmakend is allemaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zou eens wat van mn leven moeten gaan maken, in plaats daarvan zit ik 16/7 op fok
time you enjoy wasting isn't wasted time togquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en zitten doet ook nog pijn dus ja ga maar snel naar de ggz of naar buiten dat is ook nog altijd 'n optie.
fixedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
time you enjoy wasted isn't wasted time tog
Hoef geen Audiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... dat zal allemaal wel meevallen... Daarbij, als 'iets van je leven maken' gelijk staat aan het kunnen kopen van een Audi A4 (schijnt de rage op Fok te zijn), vraag ik me af of dat nou wel zo zaligmakend is allemaal.
trustequote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik ga toch slapen, dus welterusten allen.
Dayum...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en zitten doet ook nog pijn dus ja ga maar snel naar de ggz of naar buiten dat is ook nog altijd 'n optie.
grgrquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik ga toch slapen, dus welterusten allen.
ewaquote:
trquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
how is it going my nigger man, yo yo yo
wat vind jij een gepaste reactie van de politie op de rellen in den haagquote:
Die gast heeft nu zo'n 67 weken vakantie of zo... Mooie tijd was dat, middelbare school.quote:
een TR van jou voelt alsof iemand een dolk met aids heeft bespoten en het in mijn hart heeft gestokenquote:
Haha, achteraf inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die gast heeft nu zo'n 67 weken vakantie of zo... Mooie tijd was dat, middelbare school.
Waar het ergste vooruitzicht de onverwachte overhoring was...quote:
ik vind het maar overdrevenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat vind jij een gepaste reactie van de politie op de rellen in den haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |