Grapje, ik was wat verzuurd. Hallo Crip!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Mag ik je niet gewoon vriendelijk groeten? Jeetje Etto.
just chilling out, maxing, relaxing all coolquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
Hoe is het met jullie? Alles flex? Is life treating you right ma nigga?
Are you also shooting some b-ball outside the school?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
just chilling out, maxing, relaxing all cool
Hallo daar mysterieuze man van FOK!.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grapje, ik was wat verzuurd. Hallo Crip!!!!!!!
Ja, totdat er een stel gozers kwamen die weinig goeds in zin hadden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Are you also shooting some b-ball outside the school?
but then a couple of guys who were up to no good, starting making trouble in my neighbourhoodquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Are you also shooting some b-ball outside the school?
Mwoah, het rommelt wel door hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
Hoe is het met jullie? Alles flex? Is life treating you right ma nigga?
Oh? Was jij dat die in een gevecht terecht kwam en toen door je moeder naar je oom in Bel-Air werd gestuurd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, totdat er een stel gozers kwamen die weinig goeds in zin hadden.
Ja, ik krijg nooit hoogte van jou. Weet gewoon totaal niet wat ik van je moet denken, dat heb ik normaal niet bij mensen. Wel apart.quote:
Ja, en toen ik de taxi uitstapte vroeg ik de bestuurder ervan wat voor een heerlijke geurverfrisser hij had hangen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh? Was jij dat die in een gevecht terecht kwam en toen door je moeder naar je oom in Bel-Air werd gestuurd?
hoe vind je het GoT introlied? ik skip 'm nooitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwoah, het rommelt wel door hier.
Morgen de auto naar de garage en op t fietsie naar werk.
Nu even verder met GoT
Daar ben ik voor in behandeling.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nooit hoogte van jou. Weet gewoon totaal niet wat ik van je moet denken, dat heb ik normaal niet bij mensen. Wel apart.
prachtig, ook die beelden, kastelen die als paddestoelen uit de grond springenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vind je het GoT introlied? ik skip 'm nooit
Succes Etto!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ben ik voor in behandeling.
Nice nice!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwoah, het rommelt wel door hier.
Morgen de auto naar de garage en op t fietsie naar werk.
Nu even verder met GoT
het is ook nooit hetzelfde, ze laten alleen de gebieden zien die in de aflevering zullen voorkomenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
prachtig, ook die beelden, kastelen die als paddestoelen uit de grond springen
Ga je ook inzien dat Holland ook best te pruimen valt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ben ik voor in behandeling.
Gewoon even 3 verses of zoiets overgeslagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en toen ik de taxi uitstapte vroeg ik de bestuurder ervan wat voor een heerlijke geurverfrisser hij had hangen.
Dat gaat wel lukken; het aantal stemmen in m'n hoofd is reeds met 45% gedaald, een significant verschil met vorig jaar. Alleen Bertus en MacDonald McPherson Baron of Wallebee krijg ik er niet uit.quote:
Oeh, da's wel heftig hoor ineens...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je ook inzien dat Holland ook best te pruimen valt?
Dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is ook nooit hetzelfde, ze laten alleen de gebieden zien die in de aflevering zullen voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |