quote:
jaquote:Op maandag 29 juni 2015 23:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen.Zou me als telefonist bij 't alarmnummer trouwens kapot lachen.
denk dat dat best veel zal gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 23:26 schreef BlueMage het volgende:
Maar ja als politieagent de wiet die je in beslag neemt zelf gebruiken is natuurlijk wel 'n goed plan.
Dat bedoel ik, misschien is politieagent wel 'n baantje voor jou, je hebt er geen opleiding voor nodig verder volgens mij.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat dat best veel zal gebeuren eigenlijk
zou het zelf ook doen
kijk dat filmpjequote:
whehehequote:Op maandag 29 juni 2015 23:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, misschien is politieagent wel 'n baantje voor jou, je hebt er geen opleiding voor nodig verder volgens mij.
ben meer een planten man en ben een keer getrapt door een koequote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
slechte boer ben je
maar ik heb t normaal ook niet op paarden, maar alcohol + het feit dat die politiepaarden toch halve robots zijn brengt daar wel verandering in
Koeien zijn toffe beesten. Vooral als ze weer naar buiten mogen, dan huppelen ze zo aandoenlijk de wei in.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben meer een planten man en ben een keer getrapt door een koe
quote:
quote:
Dat is toch niet eens vreemd meer?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
sta je daar te rellen, ga je het filmen met je telefoon
ik verbaas me er nog steeds overquote:
Lekker makkelijk voor de politie laterquote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
sta je daar te rellen, ga je het filmen met je telefoon
ja, maar dat heeft tenminste nog nutquote:Op maandag 29 juni 2015 23:34 schreef McGrath het volgende:
Als een politieman een arubaan in de nekklem legt staat het ook gelijk op beeld.
dat ook nog jaquote:
ik snap echt niet dat mensen vrijwillig in dat soort dingen stappenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_zwitserland.html
moet al bijna kotsen als ik er naar kijk, of komt dat door het bier...
Jij zuiplapquote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
achtbaan vind ik wel leuk, of zo'n ronddraaiend ding dat je niet eens doorhebt dat je over de kop gaat.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat mensen vrijwillig in dat soort dingen stappen
Wel vet, lijkt me wel een gaaf dingquote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
Zo heel snel draait dat ding toch uiteindelijk niet of ligt dat nu aan mij?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
Ja, klopt. Ik dacht dat je een meter wilde, maar ik had je niet goed begrepen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, jij gaf me al die pullen.
Nee, maar die verschillende richtingen maken het wel kut denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zo heel snel draait dat ding toch uiteindelijk niet of ligt dat nu aan mij?
Whehequote:Er zit ook een stand op dat alle vierkanten keihard rond draaien, maar dat de passagiers eigenlijk gewoon op dezelfde plek blijven.
WankerPuff | 28-06-15 @ 14:38 | + 66 -
ja, die 2e was wel wat te veel van het goede voor een maandagavond.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik dacht dat je een meter wilde, maar ik had je niet goed begrepen.
Ja toch, allemaal doodquote:Op maandag 29 juni 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
mensen die vinden dat de politie met scherp moeten schieten op wat relschoppers
gewoon de hele wereld platnukenquote:
er is door gekke mensen voorspeld dat in september een meteoriet op de de aarde afkomt, dus gewoon paar maandjes wachtenquote:
ja die onzin altijdquote:Op maandag 29 juni 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is door gekke mensen voorspeld dat in september een meteoriet op de de aarde afkomt, dus gewoon paar maandjes wachten
misschien zitten we wel echt in de volgende dimensie nuquote:
mijn einde van de wereld begon toen ik actief op FOK! werdquote:Op maandag 29 juni 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien zitten we wel echt in de volgende dimensie nu
herkenbaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn einde van de wereld begon toen ik actief op FOK! werd
Nibiru, klinkt als een planeet uit Mass Effectquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...):universum&Itemid=48
open je ogen
jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nibiru, klinkt als een planeet uit Mass Effect
tribalwars gespotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
Bij mijn ouders thuis kun je op ons pleintje de zon onder zien gaan tot zij achter de bomen verdwijnt. Mijn moeder kijkt altijd naar de mooie lucht zo nu en dan en kwam toen verrassend naar beneden met de genomen foto's.
Ik vergeet nooit het gevoel op dat moment bij het zien van de eerste foto, alsof er een schokgolf door mijn onderbuik ging. Een soort spidey sense ghehe. Ik rende als een gek naar boven om aan het raam naar buiten te staren... Daar hing ie dan in "plain site" achter wat gesluierde "wolken" of "strepen" als je begrijpt wat ik bedoel.
wie zegt dat de aliens er niet allang zijn maar zich als mensen vermommen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
maar misschien zijn er ook wel aliens geweest hier, sommige muurschilderingen wijzen daar wel op
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie zegt dat de aliens er niet allang zijn maar zich als mensen vermommen?
WORD WAKKER MENSEN
Best cool, zou ik ook wel willenquote:
wow echt creepyquote:
Ja man. Hier droop ook laatst een dikke plakkerige klodder langs de muur af in mn slaapkamer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
maar misschien zijn er ook wel aliens geweest hier, sommige muurschilderingen wijzen daar wel op
bahquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja man. Hier droop ook laatst een dikke plakkerige klodder langs de muur af in mn slaapkamer.
Is mn vriend een aliën?
als de eerste zin op je website ''First and foremost, this website is not a hoax or a joke.'' is, dan weet je dat je goed zitquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als de eerste zin op je website ''First and foremost, this website is not a hoax or a joke.'' is, dan weet je dat je goed zit
wtf waarom kijk je ditquote:
je bent gwn bronyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijk ff voor de grap naar 'cringe' filmpjes, dan weet ik weer dat ik vet cool ben
quote:
whehehquote:
Voor de grap hè....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijk ff voor de grap naar 'cringe' filmpjes, dan weet ik weer dat ik vet cool ben
Politiepaardenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent een brony met je gegeil op politiepaarden
wow toto is penisbaardquote:
Jawel dat doen we wel, zo zijn wijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
maakt niet uit haas wij veroordelen je niet
gwn btje voelen tochquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent een brony met je gegeil op politiepaarden
ik heb roomboterboy op de grassy knoll gezien, denk ik...quote:
gvdquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
hier een filmpje van mij en m'n date afgelopen zaterdag
wie is je favoriete pony? de mijne is fluttershyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef BozeHaas het volgende:
hier ga ik niet aan meewerken deadprez want dan ben ik volgens jullie dik en een brony
shitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
zo verlopen mijn dates ookquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
hahahaahah hermann is dik en een bronyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is je favoriete pony? de mijne is fluttershy
wow man, bronies stick togetherquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hahahaahah hermann is dik en een brony
Ik ga straks verder met S2quote:
Fack... Ik zat dat op mn mobiel te lezen met volle schermhelderheid. Heb nu barstende koppijn van die letterkleurenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |