tribalwars gespotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
Bij mijn ouders thuis kun je op ons pleintje de zon onder zien gaan tot zij achter de bomen verdwijnt. Mijn moeder kijkt altijd naar de mooie lucht zo nu en dan en kwam toen verrassend naar beneden met de genomen foto's.
Ik vergeet nooit het gevoel op dat moment bij het zien van de eerste foto, alsof er een schokgolf door mijn onderbuik ging. Een soort spidey sense ghehe. Ik rende als een gek naar boven om aan het raam naar buiten te staren... Daar hing ie dan in "plain site" achter wat gesluierde "wolken" of "strepen" als je begrijpt wat ik bedoel.
wie zegt dat de aliens er niet allang zijn maar zich als mensen vermommen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
maar misschien zijn er ook wel aliens geweest hier, sommige muurschilderingen wijzen daar wel op
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie zegt dat de aliens er niet allang zijn maar zich als mensen vermommen?
WORD WAKKER MENSEN
Best cool, zou ik ook wel willenquote:
wow echt creepyquote:
Ja man. Hier droop ook laatst een dikke plakkerige klodder langs de muur af in mn slaapkamer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
maar misschien zijn er ook wel aliens geweest hier, sommige muurschilderingen wijzen daar wel op
bahquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja man. Hier droop ook laatst een dikke plakkerige klodder langs de muur af in mn slaapkamer.
Is mn vriend een aliën?
als de eerste zin op je website ''First and foremost, this website is not a hoax or a joke.'' is, dan weet je dat je goed zitquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als de eerste zin op je website ''First and foremost, this website is not a hoax or a joke.'' is, dan weet je dat je goed zit
wtf waarom kijk je ditquote:
je bent gwn bronyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijk ff voor de grap naar 'cringe' filmpjes, dan weet ik weer dat ik vet cool ben
quote:
whehehquote:
Voor de grap hè....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijk ff voor de grap naar 'cringe' filmpjes, dan weet ik weer dat ik vet cool ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |