quote:
jaquote:Op maandag 29 juni 2015 23:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen.Zou me als telefonist bij 't alarmnummer trouwens kapot lachen.
denk dat dat best veel zal gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 23:26 schreef BlueMage het volgende:
Maar ja als politieagent de wiet die je in beslag neemt zelf gebruiken is natuurlijk wel 'n goed plan.
Dat bedoel ik, misschien is politieagent wel 'n baantje voor jou, je hebt er geen opleiding voor nodig verder volgens mij.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat dat best veel zal gebeuren eigenlijk
zou het zelf ook doen
kijk dat filmpjequote:
whehehequote:Op maandag 29 juni 2015 23:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, misschien is politieagent wel 'n baantje voor jou, je hebt er geen opleiding voor nodig verder volgens mij.
ben meer een planten man en ben een keer getrapt door een koequote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
slechte boer ben je
maar ik heb t normaal ook niet op paarden, maar alcohol + het feit dat die politiepaarden toch halve robots zijn brengt daar wel verandering in
Koeien zijn toffe beesten. Vooral als ze weer naar buiten mogen, dan huppelen ze zo aandoenlijk de wei in.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben meer een planten man en ben een keer getrapt door een koe
quote:
quote:
Dat is toch niet eens vreemd meer?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
sta je daar te rellen, ga je het filmen met je telefoon
ik verbaas me er nog steeds overquote:
Lekker makkelijk voor de politie laterquote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
sta je daar te rellen, ga je het filmen met je telefoon
ja, maar dat heeft tenminste nog nutquote:Op maandag 29 juni 2015 23:34 schreef McGrath het volgende:
Als een politieman een arubaan in de nekklem legt staat het ook gelijk op beeld.
dat ook nog jaquote:
ik snap echt niet dat mensen vrijwillig in dat soort dingen stappenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_zwitserland.html
moet al bijna kotsen als ik er naar kijk, of komt dat door het bier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |