Als je Yates en Teklehaymanot kan kiezen, wie verwacht je dan dat meer punten gaag pakken op tussenbeklimmingen en finishes?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Barguil en Mollema, Yates gaat niet voor het klassement.
Yates, welke Yates je ook bedoelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je Yates en Teklehaymanot kan kiezen, wie verwacht je dan dat meer punten gaag pakken op tussenbeklimmingen en finishes?
Top, dan houd ik mijn Yates-keuze erin, welke dat dan ook mag zijn.quote:
Matthews zou ook in de vlakke etappes punten pakken en top 10 KUNNEN rijden. Dat zullen Gerrans en Albasini minder snel doen. Chavanel zou ik niet doen. Rolland is weer een echte klimmer dus als je dat nog nodig hebt zou je hem kunnen kiezen. Kwiatkowski is echt all-round en kan op alle gebieden punten pakken, voor mij een zekerheidje. Rogers en Riblon zou ik ook niet doen. En Yates, Meintjes en Buchmann kan weinig mee gebeuren voor dat geld, Yates zou ik er zeker voor nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:19 schreef Sethje het volgende:
Ik heb Matthews voor 3M, maar misschien moet die ook ritten afstaan aan Gerrans/Albasani. Die laatste twee kunnen misschien ook in tussenetappes gespeeld worden.
Wat is slim?
Matthews 3 mil inwisselen voor iemand die in de heuvels punten gaat pakken zoals:
Gerrans 1,5 + Albasani 1,5
Gerrans 1,5 + Chavanel 1,5
Rolland 3m
Kwiatkovski 2,5m
S. Yates 750k / Meintjes 750k / Buchmann 500k
M. Rogers 1,5m
Riblon 1,5m
Genoeg opties om de 3m anders te besteden, maar leveren die meer punten op dan matthews ?
Martin, EBH, Martin/Dumo (zelfde type renner) als je van een gokje houdt, anders Demarequote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:38 schreef BobW het volgende:
Ik heb nu 8 klimmers en 5 sprinters en nog 5.5M over. Deze renners staan nog op mijn shortlist:
D. Martin 2M
Frank 0.75M
S. Yates 0.75M
Boasson Hagen 1.5M
Demare 1M
Nacardauskas 1M
Trentin 1M
T. Martin 1.5M
Dumoulin 1M
Ik wil er eigenlijk sowieso 1 uit het eerste rijtje en 3 uit het tweede rijtje. Tips/advies over renners hiervan die ik niet kan missen of juist moet laten gaan?
Eventueel nog Sepulveda of Fonseca op het oog als ik nog 0.5M over heb.
Pak een volledig team voor de TTTquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:54 schreef Rpol het volgende:
Boysss. ik ben er uit. Alleen de bollentrui nog. Noem eens wat
Bij mijn tourspel mag je meerdere lijsten inkopen a ¤10 en zo veel je wilt. Geld gaat naar een goed doel hier in de omgeving. Zit er over te denken om een troll lijstje te maken puur voor de proloog. Maar ik kom niet ver met goede proloog/tijdrijders.
15 renners mag ik selecteren. eerste tien scoren punten.
Dumoulin, Cancellara, Martin, Durbridge, Malori, Brandle, Boom, Jungels, Froome, Dowsett, Castroviejo en dan nog 4quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:54 schreef Rpol het volgende:
Boysss. ik ben er uit. Alleen de bollentrui nog. Noem eens wat
Bij mijn tourspel mag je meerdere lijsten inkopen a ¤10 en zo veel je wilt. Geld gaat naar een goed doel hier in de omgeving. Zit er over te denken om een troll lijstje te maken puur voor de proloog. Maar ik kom niet ver met goede proloog/tijdrijders.
15 renners mag ik selecteren. eerste tien scoren punten.
Geen van Avermaet dus, winnen zal ie toch niet en dat kind floept er bijna uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:07 schreef Boet4 het volgende:
Ik ben op zoek naar goede puncheurs. Zoals ik al eens zei de renners die bij de beste 15 in de etappe krijgen die krijgen punten.
Ik wil er 7 hebben en heb nu de volgende: Kwiatkowski, Degenkolb, Valverde, Rodriquez en D. Martin.
Daarnaast heb ik Sagan en Matthews ook al onder de sprinters staan dus die kunnen dan ook punten scoren.
Welke 2 zou ik er nog bij nemen? Ik twijfel tussen oa de volgende namen: Albasini, Gallopin, Gerrans en Van Avermaet (bij uitval krijg ik -33, voor de verhouding: etappewinst levert 30 op).
Coppel, van Garderen, Dennis en Chavanelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dumoulin, Cancellara, Martin, Durbridge, Malori, Brandle, Boom, Jungels, Froome, Dowsett, Castroviejo en dan nog 4
van Emden zou nog overwogen kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:01 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Coppel, van Garderen, Dennis en Chavanel
Waarom niet? Hij moet sowieso tot en met de ploegentijdrit blijven. Daarnaast kan hij dus alles geven in het begin om voor die etappewinst te gaan en dus een paar keer top10 eindigen. Het parcours ligt hem namelijk wel. Daarnaast, als het kind op de aangegeven datum geboren wordt, kan van Avermaet de hele tour uitrijden en dan pakt hij zeker een aantal punten!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:48 schreef Fretwork het volgende:
Geen van Avermaet dus, winnen zal ie toch niet en dat kind floept er bijna uit.
Zou je dan eerder Van Avermaet nemen dan Albasini?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:15 schreef shankie het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij moet sowieso tot en met de ploegentijdrit blijven. Daarnaast kan hij dus alles geven in het begin om voor die etappewinst te gaan en dus een paar keer top10 eindigen. Het parcours ligt hem namelijk wel. Daarnaast, als het kind op de aangegeven datum geboren wordt, kan van Avermaet de hele tour uitrijden en dan pakt hij zeker een aantal punten!
Matthews gaan ze heus wel spelen als ie erbij zit, is gewoon de rapste van de 3 dus je bent een debiel als je dan Albasini zou spelen als teamleider.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:19 schreef Sethje het volgende:
Ik heb Matthews voor 3M, maar misschien moet die ook ritten afstaan aan Gerrans/Albasani. Die laatste twee kunnen misschien ook in tussenetappes gespeeld worden.
Wat is slim?
Matthews 3 mil inwisselen voor iemand die in de heuvels punten gaat pakken zoals:
Gerrans 1,5 + Albasani 1,5
Gerrans 1,5 + Chavanel 1,5
Rolland 3m
Kwiatkovski 2,5m
S. Yates 750k / Meintjes 750k / Buchmann 500k
M. Rogers 1,5m
Riblon 1,5m
Genoeg opties om de 3m anders te besteden, maar leveren die meer punten op dan matthews ?
D. Martinquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:38 schreef BobW het volgende:
Ik heb nu 8 klimmers en 5 sprinters en nog 5.5M over. Deze renners staan nog op mijn shortlist:
D. Martin 2M
Frank 0.75M
S. Yates 0.75M
Boasson Hagen 1.5M
Demare 1M
Nacardauskas 1M
Trentin 1M
T. Martin 1.5M
Dumoulin 1M
Ik wil er eigenlijk sowieso 1 uit het eerste rijtje en 3 uit het tweede rijtje. Tips/advies over renners hiervan die ik niet kan missen of juist moet laten gaan?
Eventueel nog Sepulveda of Fonseca op het oog als ik nog 0.5M over heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Degenkolb, D Martin, Valverde, JRod, Gallopin, Kwiatkowski en Bardet ofzo. Of Hagen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:07 schreef Boet4 het volgende:
Ik ben op zoek naar goede puncheurs. Zoals ik al eens zei de renners die bij de beste 15 in de etappe krijgen die krijgen punten.
Ik wil er 7 hebben en heb nu de volgende: Kwiatkowski, Degenkolb, Valverde, Rodriquez en D. Martin.
Daarnaast heb ik Sagan en Matthews ook al onder de sprinters staan dus die kunnen dan ook punten scoren.
Welke 2 zou ik er nog bij nemen? Ik twijfel tussen oa de volgende namen: Albasini, Gallopin, Gerrans en Van Avermaet (bij uitval krijg ik -33, voor de verhouding: etappewinst levert 30 op).
Geen van beiden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:18 schreef Boet4 het volgende:
[..]
Zou je dan eerder Van Avermaet nemen dan Albasini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |