kartonnen dozen zijn niet zo duurquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb aan een van kant van de benedenverdieping helaas geen gordijnen of zonnewering. Heef iemand enig idee wat het kost om zonnewering te plaatsen?
dacht dat het na zaterdag weer was afgelopen, maar we krijgen er nog een flinke week achteraan dus?quote:
Plaats rolluiken aan de buitenkant, dat werkt stukken beter dan zo'n rolgordijntje binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb aan een van kant van de benedenverdieping helaas geen gordijnen of zonnewering. Heef iemand enig idee wat het kost om zonnewering te plaatsen?
Ik zou wel weten waar ik zou slapen, luxepaard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Onze kelder heeft nog wel een plekje over. Max 16 graden
.
Zegt het global warming jou niets?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van. Dit zou een verpulvering zijn van het oude hitterecord.
Dat is het plan maar ik heb geen idee wat het kost, waar je ze koopt, of dat je ze gemakkelijk zelf kan installeren (lijkt me van wel) etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Plaats rolluiken aan de buitenkant, dat werkt stukken beter dan zo'n rolgordijntje binnen.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:15 schreef Re het volgende:
[..]
kartonnen dozen zijn niet zo duur... maar een beetje geode zonnenwering loopt aardig in de kosten (700-1200 Euro of zo)
grow shops hebben plastic folie die 99% van het licht weerkaatst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat biedt mogelijkheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
grow shops hebben plastic folie die 99% van het licht weerkaatst.
Leuk, voorbijgangers en buren verblinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
grow shops hebben plastic folie die 99% van het licht weerkaatst.
volgens mij wil God het Philips-stadion dood hebben!quote:
het is witte plastic, geen aluminiumfolie...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Leuk, voorbijgangers en buren verblinden.
dan vallen de mussen van het dakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe 40-45 graden voelt in Nederland.
Jawel, maar voorspellingen van andere weerbureaus zijn een stuk gematigder. Alleen buienradar heeft momenteel zulke uitschieters. Ik denk dan eerder dat hun weermodellen niet kloppen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zegt het global warming jou niets?
Buienradar geeft ook op lokaal niveau een prognose waar je bij de KNMI genoegen moet nemen voor 1 dorpje wat dichter bij de kust ligt, voldoende dichter bij de kust dat die hele grote plas water daar een meer matigende werking op heeft. Dat scheelt al snel een paar graden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Jawel, maar voorspellingen van andere weerbureaus zijn een stuk gematigder. Alleen buienradar heeft momenteel zulke uitschieters. Ik denk dan eerder dat hun weermodellen niet kloppen.
Deo volente.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
volgens mij wil God het Philips-stadion dood hebben!
Weeronline.nl, weerplaza.nl en meteoconsult geven lagere temperatuursvoorspellingen en die zijn ook op plaatsniveau.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Buienradar geeft ook op lokaal niveau een prognose waar je bij de KNMI genoegen moet nemen voor 1 dorpje wat dichter bij de kust ligt, voldoende dichter bij de kust dat die hele grote plas water daar een meer matigende werking op heeft. Dat scheelt al snel een paar graden.
Ik vond 42 in Las Vegas prima te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe 40-45 graden voelt in Nederland.
Ja met de auto mag je wel om 7uur bij de parkeerplaats staan, anders heb je geen plek meer. Moet er niet aan denken om vast te staan in de file ofzo met dat weer. Elke auto mag dan tegenwoordig airco hebben, maar ik denk dat menig auto wel moeite heeft met de hitte op lange termijn met airco vol aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
Net effe een peuk gerookt in de volle zon, en trek het nu al niet veel langer dan een paar minuten. Vind de zon nu al verzengend... kun je nagaan hoe dit zaterdag gaat worden. Ik denk dat ik dan echt de deur niet ga uitkomen. Ben wel van plan te gaan zwemmen, maar ja, dan verbrand je toch levend man! Valt niet tegenop te smeren volgens mij.
En als ik al denk aan het naar het strand toe fietsen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |