Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Krijgen we trouwens geen wespenplaag met die warmte? Dan is het feest helemaal compleet.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)acht-warme-weer.htmlquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Krijgen we trouwens geen wespenplaag met die warmte? Dan is het feest helemaal compleet.
Tja die rupsen vliegen niet dus zijn niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:45 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)acht-warme-weer.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Voor De Bilt! Was het in ZO-Nederland maar zo koel, daar wordt het gemiddeld 4-5 graden warmer! 41 op de vrijdag en de zaterdag.quote:
Waar haal jij die dan vandaan? Ik zie alleen maar voorspellingen die uitgaan van normale temperaturen vanaf zondag.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor De Bilt! Was het in ZO-Nederland maar zo koel, daar wordt het gemiddeld 4-5 graden warmer! 41 op de vrijdag en de zaterdag.
Dat is trouwens normaal, hoe warmer het is in de zomer hoe groter het temperatuurverschil: minder matigende werking van die grote plas water waar jullie in het westen en het noorden van het land van genieten.
Edit:
The shit keeps on coming.
De prognose is nog erger geworden dan dat die al was: 33,38,38,41,34,40,33,30,31,31,31,30,31
Wat een reeks zeg.quote:De prognose is nog erger geworden dan dat die al was: 33,38,38,41,34,40,33,30,31,31,31,30,31
Graadje of 20 lager zou nog beter zijn. Hell, 30 of 40 graden minder warm zou aangenaam zijn in vergelijking met deze hitte.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Graadje of 10 lager is ook prima. We moeten het er maar mee doen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, ik vond het vanochtend al te warm buiten (een graad of 25). In de schaduw.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wat een reeks zeg.![]()
Ik vind het nu nog lekker eigenlijk. Net ff buiten geweest en nog goed te doen. Maar het lachen zal me ongetwijfeld vergaan vanaf morgen.![]()
![]()
http://www.buienradar.nl/weer/eindhoven/nl/2756253#14daagsequote:
Desalniettemin hanteert de KNMI een relatief kleine onzekerheidsmarge tussen dag 5 en 9, oplopende naar 4 graden wat niets is met zulke hoge temperaturen.quote:Daarnaast: voorspellen voor meer dan 5 dagen in de toekomst is altijd een wassen neus.
Dan ga je het echt niet trekken de aankomende wekenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, ik vond het vanochtend al te warm buiten. In de schaduw.
Tussen de boeren in NB wordt het niet beter qua weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dan ga je het echt niet trekken de aankomende wekenBlij dat ik zelf niet in Limboland woon trouwens.
Zaterdag is de piek: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor De Bilt! Was het in ZO-Nederland maar zo koel, daar wordt het gemiddeld 4-5 graden warmer! 41 op de vrijdag en de zaterdag.
Dat is trouwens normaal, hoe warmer het is in de zomer hoe groter het temperatuurverschil: minder matigende werking van die grote plas water waar jullie in het westen en het noorden van het land van genieten.
Edit:
The shit keeps on coming.
De prognose is nog erger geworden dan dat die al was: 33,38,38,41,34,40,33,30,31,31,31,30,31
Dan krijg je weer muggen maar ik zou eens kunnen proberen om de ventilator naar het raam (hor) toe te richten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:36 schreef Re het volgende:
ventilator in de deuropening naar buiten laten blazen schijnt ook goed te werken om warmte uit het huis te verliezen.
Idd. Gelukkig hebben we een zonnedoek voor het achterraam gespannen, waardoor het heerlijk is in keuken en huiskamerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:08 schreef roos94 het volgende:
Hier in Rotterdam in de zon is het nu al bloedje heet
Ik vind de piek van maandag (40 met een zeer hoge luchtvochtigheidsgraad dus een gevoelstemperatuur van rond de 50) ook nogal imposant, het zou het nationale warmterecord zijn ware het niet dat dat zaterdag al wordt gebroken, als die prognose uitkomt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Zaterdag is de piek: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Zou de zon eind juni (grootste aantal uren zonlicht) niet dichter bij ons moeten staan dan in juli? Toch heb ik steeds weer in juli en augustus het gevoel dat de zon intenser is. Beeld ik het me in doordat het warmer wordt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:08 schreef roos94 het volgende:
Hier in Rotterdam in de zon is het nu al bloedje heet
Ik kan weinig met de verwachtingen voor De Bilt, ik woon niet in De Bilt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Zaterdag is de piek: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Mwoah, doe mij maar dat benauwde weer zonder zon. Dan wordt het in huis minder warm als je alles dicht houdt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vind de piek van maandag (40 met een zeer hoge luchtvochtigheidsgraad dus een gevoelstemperatuur van rond de 50) ook nogal imposant, het zou het nationale warmterecord zijn ware het niet dat dat zaterdag al wordt gebroken, als die prognose uitkomt.
wel 's avonds/'s nachts doen ne niet overdag. Dan moet je de warmte echt geen enkele opening naar je huis geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:36 schreef Re het volgende:
ventilator in de deuropening naar buiten laten blazen schijnt ook goed te werken om warmte uit het huis te verliezen.
Alleen krijgen wij gedurende twee tot vier weken per jaar, cummulatief, de combinatie van zon en benauwd, dat is minder. Ook ik doe veel aan warmtebeheer maar met het weer van deze week en volgende week gaat dat weinig helpen. Als het buiten 's nachts niet 'koeler' dan 20-27 graden Celsius wordt dan valt er weinig warmtebeheer te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij maar dat benauwde weer zonder zon. Dan wordt het in huis minder warm als je alles dicht houdt.
Ik heb aan een van kant van de benedenverdieping helaas geen gordijnen of zonnewering. Heef iemand enig idee wat het kost om zonnewering te plaatsen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
wel 's avonds/'s nachts doen ne niet overdag. Dan moet je de warmte echt geen enkele opening naar je huis geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |