Het subtropisch zwemparadijs bij Centerparcs lijkt me ook een prima plek om verkoeling te zoeken. Slechts 31 gradenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ook wel grappig is, is dat ik zaterdag mijn douche gewoon op 38 graden kan laten staan om een verkoelende douche te nemen
Ze bestaan wel ja, maar heb het iig niet uitgebreid in het nieuws gezien, dus of ze officieel afgekondigd zijn... Ik heb er niets over gehoordquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet? Geen diverse Levels heat alerts van de NHS? Geen hitteplannen van de regering?
Ze bestaan al sinds de hittegolf van 2003quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze bestaan wel ja, maar heb het iig niet uitgebreid in het nieuws gezien, dus of ze officieel afgekondigd zijn... Ik heb er niets over gehoordmaar er is nu ook wat meer aandacht voor de aanslag in Sousse en weer wat pedo gedoe.
Mietje, Camel Back op je rug en gáán!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Had iig gehoopt dat we hier in het Noorden wat veiliger zouden zitten, maar helaas![]()
Ach, we doen het er maar mee. Ben wel blij dat ik vanavond niet hoef te hardlopen (wedstrijd), dat was geen groot succes geworden!
Ik heb net een 24-uurs event achter de rugquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mietje, Camel Back op je rug en gáán!
Hoe kan je dat volhouden met dit weer?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb net een 24-uurs event achter de rugen de benen zijn nog wat moe. Morgenavond weer rennen.
Gelukkig in teamverband als relay, maar het was op de zaterdag daar ook al wel 28 graden in het zuiden van Engelandquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:01 schreef okedoei het volgende:
[..]
Hoe kan je dat volhouden met dit weer?
Ik vermoed wel dat alle warmterecords gebroken gaan worden ja. Wordt een memorabel dagje...Ook benieuwd hoe het gaat zijn met al die honderdduizenden mensen die bij de Tourstart op elkaar gepakt staan te kijken. Dat kan toch nooit goed aflopen zou je zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Voor de bilt wordt zaterdag een Max temperatuur van 41 en gevoelstemperatuur van 49 verwacht.
Dat gaat het ook niet. Maar ja, genoeg mensen die weer een Darwin Award gaan scoren omdat ze denken dat 40 graden best wel lekker is. Kan er niet veel medelijden mee hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat alle warmterecords gebroken gaan worden ja. Wordt een memorabel dagje...Ook benieuwd hoe het gaat zijn met al die honderdduizenden mensen die bij de Tourstart op elkaar gepakt staan te kijken. Dat kan toch nooit goed aflopen zou je zeggen.
Inpakken voor de vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat gaan jullie op de hete zaterdag doen? Wilde de scooter naar Hoek van Holland pakken, maar het temperatuurtje is me toch wat aan de hoge kant. Bovendien zal het wel een mierenhoop zijn daar.
Mijn vakantie zit er alweer opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inpakken voor de vakantie. In mijn verduisterde huis fok!ken
Denk dat ik de Tour ga kijken, die start tenslotte hier in Utrecht. Lekker koud biertje erbij, laat maar komen die hitte.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat gaan jullie op de hete zaterdag doen? Wilde de scooter naar Hoek van Holland pakken, maar het temperatuurtje is me toch wat aan de hoge kant. Bovendien zal het wel een mierenhoop zijn daar.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Krijgen we trouwens geen wespenplaag met die warmte? Dan is het feest helemaal compleet.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)acht-warme-weer.htmlquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Krijgen we trouwens geen wespenplaag met die warmte? Dan is het feest helemaal compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |