gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?quote:
ja, ik weet hetquote:
Ja niets gemist dus, alleen leuk als je 12 bentquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
helemaal gemist die periode, ik hou niet van spoken word
ik hou van muziek
jij luistert zeker metalquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon jostimuziek voor boelers
gaat How Come over drugs? die vond ik wel swek altijdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?
Als hij dat niet zou kunnen handelen kan hij niet handelen, het is niet alsof we in de 60's leven en allemaal zingen over vrede op aard en LSD...oh wacht.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?
Over metal (quote:
oh nee die niet iddquote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat How Come over drugs? die vond ik wel swek altijd
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef BlueMage het volgende:
Biologie en 'n dnastreng van papier in elkaar pielen en dan de leraar "och dat hoefde eigenlijk niet, was meer dat je 'n idee kreeg hoe ingewikkeld zoiets inelkaar zit".FFFUUUUUUU
![]()
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordigquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Over metal () gesproken, onze Limburgse homoseksuele neonazi is weer on the loose.
ja dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Boehoehoe, iemand vindt d12 stom en nu moet ie wel metal luisteren.
maar het antwoord is o.a.
Iets minder lang maar trauma will always linger.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd isquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordig
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |