Iets minder lang maar trauma will always linger.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd isquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordig
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd is
Maar het gaat over spieren..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik kan je de praktijk wel laten zien
voederbietel is sick rippedquote:
Snap niet zo goed wat mijn raw vegan dieet te maken heeft met metal (quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee quaiono bonen eten, dan ben je een held
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulpquote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Niets mis met een knappe pot metal op z'n tijd. Als je ouder wordt merk je dat wel, dan ben je gemachtigd om ineens alles te luisteren.
lekker wapperen met de haren haha jatochquote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulp
Thrash 'till death!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulp
Oeh, het gaat ook over waarnemingenquote:
Dat is niet wat ik typte.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer heeft een dikke vriend die metal luistert, derhalve verworpen
pew pew pewquote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker wapperen met de haren haha jatoch
oh wacht
Xasthur is best leuk op z'n tijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef BlueMage het volgende:
Trauma will always linger komt ook weer van 1 van die metalacts die deadprez zo kan waarderen
Napalm Deathquote:Op maandag 29 juni 2015 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das gewoon pleurisherrie
Wel tof trouwens, op z'n tijd, zo mag ik Nasum ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |