abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153976979
Goed voor elkaar Mariposas!

Geinig Saskia :D Hier gaat niks meer ploppen volgens mij. Ik heb een soort snavelnavel als ik sta.

Fijn Fuente!
pi_153977125
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Je zit toch op een zolderkamer of zo Sillie? Zijn er betere ruimtes? Misschien vragen om te ruilen?
Klopt. Helaas is er weinig anders; er is 1 kamer beneden maar die is ongeschikt als behandelruimte.

Nadat ik gisteren van mijn stokje ging hebben ze wel besloten om airco aan te leggen omdat het onverantwoord werken is zo (zeker als zwangere), dus dat komt over een week of 2.
pi_153977158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klopt. Helaas is er weinig anders; er is 1 kamer beneden maar die is ongeschikt als behandelruimte.

Nadat ik gisteren van mijn stokje ging hebben ze wel besloten om airco aan te leggen omdat het onverantwoord werken is zo (zeker als zwangere), dus dat komt over een week of 2.
Joh! Maar daar heb je de komende dagen toch niks aan? Pas je wel een beetje op?
pi_153977174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

Geinig Saskia :D Hier gaat niks meer ploppen volgens mij. Ik heb een soort snavelnavel als ik sta.

Die krijg ik dus binnenkort, denk ik ;)
Het is nu ook wel echt heet hier zeg... gisteren woei het nog een beetje door.
Straks maar eens een yoghurt-bananen-ingevroren bessen smoothie maken!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153977215
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Joh! Maar daar heb je de komende dagen toch niks aan? Pas je wel een beetje op?
Nee, helaas. Maar goed, morgen zou het iets cooler moeten zijn. Vrijdag ben ik vrij, dus dat scheelt al. Volgende week is het voor mij nog 3 halve dagen werken en dan vakantie, dus tot die tijd moet het maar even.
Vanmiddag dus maar eerder weg. Dan zoeken ze 't maar even uit hier.
pi_153977938
Sillie als je er echt zon last van hebt. Kun je die ongeschikte ruimte dan niet een beetje geschikt maken voor de komende 2 dagen?

Ik zei net tegen mijn vriend dat ik blij ben dat ik niet meer werk en dat ik dus kan doen wat ik wil nu met de warmte.
We hebben hier de ventilator op de zithoek staan en dat is redelijk uit te houden met lekker wat drinken een ijsje en niets doen.
Maar als ik even naar de keuken loop, wat een klap is dat!

Straks naar een vriendin. Daar in de tuin met mijn voeten in het water. Maar eerst wachten op een pakketje van Bol met een grote ventilator zodat we het nog wat beter kunnen koelen hier. Tussen 14.00 en 16.00 dus hopelijk is hij er om 14.00 ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:05:00 #207
409579 LuDann
All the way
pi_153978012
Succes Kris! Balen dat het nu zo op het laatst nog even te hoog is, hopelijk valt het mee.

Heerlijk Mariposas, zo lekker in de tuin. Ik heb hier een heel erg klein babyopblaasbadje staan inmiddels. :P

Wat rot dat je in zo'n warme omgeving moet werken sillie. :{ Geef je groot gelijk dat je er vanmiddag vroeg mee stopt.

Toen ik mijn buik ontblootte na een tijdje met natte bikini rond te hebben gelopen vroeg mijn man opeens ''wat is dat nou!'' Op mijn buik heb ik een warm gebied wat rood is en duidelijk zichtbaar. Precies waar mijn placenta zit voor zover ik weet. Dus nou vraag ik me af of dat dan dus ook is wat er te zien is. Ik bedoel, kan dat? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier geen plopnavel, ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Hij is wel ontzettend uitgerekt. :P
pi_153978310
Weet ik niet LuDann! Maar zie het bij mezelf ook wel eens na het douchen
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:16:22 #209
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153978346
Huh wat raar, LuDann. Ben je niet een beetje verbrand ofzo? Je kan zelfs door een t-shirt heen verbranden he.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153978406
Doet t geen zeer Ludann?

Ik zit in t donker op de bank tv te kijken, zoon slaapt en baby verbouwd mijn buik.

Ik denk dat ik morgen pokke snel ga werken bij de cliënten, zodat ik vroeg klaar ben en misschien wel eerder weg kan
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:18:47 #211
409579 LuDann
All the way
pi_153978417
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:16 schreef Mariposas het volgende:
Huh wat raar, LuDann. Ben je niet een beetje verbrand ofzo? Je kan zelfs door een t-shirt heen verbranden he.
Nee, ik ben echt maar 10 minuten buiten geweest. Ik smeer mijn buik ook altijd in en daar gaat die bikinitop nog grotendeels overheen.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Weet ik niet LuDann! Maar zie het bij mezelf ook wel eens na het douchen
Tis nu weer weg ook nu mijn buik weer wat is opgewarmd. :) Doet geen zeer hoor! Dat rode voelde alleen wat warmer aan.
pi_153978578
LuDann, bij mij net zo. Een rode warme pannenkoek wat links op mij buik. En zit verder in de schaduw.
Geen idee wat het kan zijn.

Trekt nu overigens wel wat weg nu ik ondergedompeld ben in het koude water.
pi_153978625
Pff weertje zeg voor een zwangere. mag straks ook nog naar het zwembad. En geloof me... Dat klinkt fijner dan dat het is. Ik mag helaas niet zelf te water :'(

Wat grappig al die rode 'pannenkoeken' op de buiken. Nog nooit gezien of gehad
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:31:43 #214
409579 LuDann
All the way
pi_153978731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:25 schreef Sekhmet het volgende:
LuDann, bij mij net zo. Een rode warme pannenkoek wat links op mij buik. En zit verder in de schaduw.
Geen idee wat het kan zijn.

Trekt nu overigens wel wat weg nu ik ondergedompeld ben in het koude water.
Zit je placenta ook op die plek voor zover je weet? Zelfde vraag voor IMA trouwens, ben wel benieuwd nu. :+
pi_153978784
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:31 schreef LuDann het volgende:

[..]

Zit je placenta ook op die plek voor zover je weet? Zelfde vraag voor IMA trouwens, ben wel benieuwd nu. :+
Mijn placenta zit wel voor ja, weet niet precies waar.
pi_153978860
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:31 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ze hebben wel gezegd dat hij aan de voorzijde ligt. Maar of dat precies in het midden of hoog of laag was weet ik niet meer.
Ook geen idee hoe groot de placenta zou moeten zijn. Dit was een plek van 25x20 schat ik.
Is nu weer bijgetrokken, alleen wat licht rode stippen nog te zien.
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:43:32 #217
409579 LuDann
All the way
pi_153978981
Lachen, dan zou het dus best placenta kunnen zijn. Das namelijk best een groot ding heb ik begrepen Sekhmet.

Zijn er al tekenen van baby op komst trouwens?
pi_153979234
Zou wel grappig zijn als het de placenta is. Ga het vrijdag even navragen of dat idd kan :)

Nope, alleen wat meer pijn in mijn bekken als ik lig of net op wil staan.
Schijnt vannacht of morgen (2 juli iig) volle maan te zijn. Is mij verteld dat er dan meer kindjes geboren worden :P
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:05:53 #219
409579 LuDann
All the way
pi_153979567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:53 schreef Sekhmet het volgende:
Zou wel grappig zijn als het de placenta is. Ga het vrijdag even navragen of dat idd kan :)

Schijnt vannacht of morgen (2 juli iig) volle maan te zijn. Is mij verteld dat er dan meer kindjes geboren worden :P
Ik zal het morgen ook even navragen als ik eraan denk. :Y

Gaan ze wat doen vrijdag om je een beetje op weg te helpen of vind je het wel even prima zo?

Pas maar op dat je geen weerwolfje baart. :P
pi_153979580
Ik heb net het eerste babywasje maar gedaan, hoeft het niet in de droger. Het lijkt wel alsof alles gekrompen is, zo klein is het :D

En m'n schoonzusje heeft een goede uitslag van een punctie gehad vandaag *O* mijn kind krijgt twee neefjes en een nichtje erbij! Maar hopelijk duurt dat nog een lange tijd.
pi_153979660
En weer thuis. Bloeddruk in het ziekenhuis was keurig (120/70 en 120/75 de tweede keer), urine schoon, bloedwaardes waren allemaal goed, ctg was zoals ze het graag zien en baby heeft het nog prima naar haar zin.

Morgen bloeddruk meten bij de verloskundige en dan zien we wel weer verder.

Nu ijs en voeten omhoog. :9

Sekhmet, vanavond klinkt als een mooie avond. :D

Mariposas, dat ziet er heerlijk uit!

LuDann, wat bizar! Ik herken het helemaal niet.

Estrys, ik zou er niet aan moeten denken, nu naar het zwembad. Succes met de warme chlooromgeving.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153979675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:53 schreef Sekhmet het volgende:

Ik hoop het voor je, lijkt me niet fijn, hoogzwanger met dit weer. En in het ziekenhuis hebben ze airco *O* mocht je daarheen gaan, anders heb je er niet zoveel aan.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:16:15 #223
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153979876
Fijn dat het in orde was Kris!

Oh ja FF, jouw schoonzus was van die verrassingsdrieling! O+ Wat fijn dat alles goed was! Zijn ze al een beetje aan het idee gewend, ook in praktisch opzicht enzo? Wat leuk joh, twee jongens en een meisje! O+

Mijn moeder komt as dinsdag een dagje langs, maar ik bedacht me later dat ik dan ook controle heb bij de vk heb. Gaf door via whatsapp dat we dan wel even langs de vk moeten. Ik kreeg 100 hartjes ofzo als antwoord terug. :+ O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153979939
Fijn dat alles goed was Kris!
pi_153980122
Ip vrijdag gewoon extra controle van mijn bloeddruk en urine (bloeddruk is iets verhoogd, maar urine was laatste 2 keer schoon).
We hebben het er helemaal nog niet over gehad of ze iets gaan doen om het op gang te helpen.
Hoop dat de natuur gewoon zijn gang gaat en het een thuisbevalling kan zijn...ondanks de hitte boven.
En dan maar een weerwolfje, met zijn vaders genen is hij dat haar na zijn 20ste toch wel kwijt :P

Krisvc, fijn dat alles weer goed is. Volgens mij lopen veel zwangere te klungelen nu met wisselende bloeddruk en klachten als hoofdpijn en misselijkheid.

FlyingFish, de hitte overdag vind ik goed te doen. Lig ook echt al sinds vanmorgen languit in ons opblaasbare zwembad in de tuin. ^O^ Heerlijk!
Alleen 's nachts is minder.
Vrienden hebben ons een airco aangeboden, maar heb daar echt een hekel aan. Vaak direct verkouden daardoor. Liever thuis dan het ZKH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')