Klopt. Helaas is er weinig anders; er is 1 kamer beneden maar die is ongeschikt als behandelruimte.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Je zit toch op een zolderkamer of zo Sillie? Zijn er betere ruimtes? Misschien vragen om te ruilen?
Joh! Maar daar heb je de komende dagen toch niks aan? Pas je wel een beetje op?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt. Helaas is er weinig anders; er is 1 kamer beneden maar die is ongeschikt als behandelruimte.
Nadat ik gisteren van mijn stokje ging hebben ze wel besloten om airco aan te leggen omdat het onverantwoord werken is zo (zeker als zwangere), dus dat komt over een week of 2.
Die krijg ik dus binnenkort, denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Geinig SaskiaHier gaat niks meer ploppen volgens mij. Ik heb een soort snavelnavel als ik sta.
Nee, helaas. Maar goed, morgen zou het iets cooler moeten zijn. Vrijdag ben ik vrij, dus dat scheelt al. Volgende week is het voor mij nog 3 halve dagen werken en dan vakantie, dus tot die tijd moet het maar even.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Joh! Maar daar heb je de komende dagen toch niks aan? Pas je wel een beetje op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier geen plopnavel, ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Hij is wel ontzettend uitgerekt.![]()
Nee, ik ben echt maar 10 minuten buiten geweest. Ik smeer mijn buik ook altijd in en daar gaat die bikinitop nog grotendeels overheen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:16 schreef Mariposas het volgende:
Huh wat raar, LuDann. Ben je niet een beetje verbrand ofzo? Je kan zelfs door een t-shirt heen verbranden he.
Tis nu weer weg ook nu mijn buik weer wat is opgewarmd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Weet ik niet LuDann! Maar zie het bij mezelf ook wel eens na het douchen
Zit je placenta ook op die plek voor zover je weet? Zelfde vraag voor IMA trouwens, ben wel benieuwd nu.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:25 schreef Sekhmet het volgende:
LuDann, bij mij net zo. Een rode warme pannenkoek wat links op mij buik. En zit verder in de schaduw.
Geen idee wat het kan zijn.
Trekt nu overigens wel wat weg nu ik ondergedompeld ben in het koude water.
Mijn placenta zit wel voor ja, weet niet precies waar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zit je placenta ook op die plek voor zover je weet? Zelfde vraag voor IMA trouwens, ben wel benieuwd nu.
Ze hebben wel gezegd dat hij aan de voorzijde ligt. Maar of dat precies in het midden of hoog of laag was weet ik niet meer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zit je placenta ook op die plek voor zover je weet? Zelfde vraag voor IMA trouwens, ben wel benieuwd nu.
Ik zal het morgen ook even navragen als ik eraan denk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:53 schreef Sekhmet het volgende:
Zou wel grappig zijn als het de placenta is. Ga het vrijdag even navragen of dat idd kan
Nope, alleen wat meer pijn in mijn bekken als ik lig of net op wil staan.
Schijnt vannacht of morgen (2 juli iig) volle maan te zijn. Is mij verteld dat er dan meer kindjes geboren worden
Ik hoop het voor je, lijkt me niet fijn, hoogzwanger met dit weer. En in het ziekenhuis hebben ze aircoquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:53 schreef Sekhmet het volgende:
Zou wel grappig zijn als het de placenta is. Ga het vrijdag even navragen of dat idd kan
Nope, alleen wat meer pijn in mijn bekken als ik lig of net op wil staan.
Schijnt vannacht of morgen (2 juli iig) volle maan te zijn. Is mij verteld dat er dan meer kindjes geboren worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |