In principe hoef je maar 1 keer volgens mij. Tenzij je rhesusnegatief bent, dan moet je ergens tegen de 27 weken nog eens.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat bloedprikken.. Ik dacht ook dat t veel vaker moest. Ben nu 1x geweest.. Ergens aan t begin en heb t gister gevraagd wanneer ik weer moest. Rond de 36 weken was dat geloof ik.
(ik heb wel n keer zelf bloed laten prikken via ha, misschien dat ik daarom tussen door niet hoef)
Hier moest het echt tussen 27.0 en 28.0, eerder mocht niet iig, later misschien wel?quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:03 schreef Estrys het volgende:
Dat bloedprikken voor resus-negatief met 27 weken. Moet dat perse met 27 of kan dat ook eerder of later? Want we gaan rond die tijd met vakantie. En de eerstvolgende controle is twee dagen voordat we gaan. Weinig zin om op een inpakdag nog bloed te moeten gaan prikken. Vandaag ook eens voor bellen dat ik vast dat formulier ophaal.
Ik ga het morgen vragen aan de gynaecoloog. Voor de baby eruit is moet ik sowieso een waaknaald hebben i.v.m. verhoogd kans op een fluxus. Maar als het in augustus ook zo warm is als nu hoef ik niet in badquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Sara82 het volgende:
Aaaargh, nachtdiensten werken is leuk, maar overdag slapen met deze temperaturen is Serieus Moeilijk. Ben bijna aan het overwegen om een luchtbedje voor het koelvak van de buurtsuper neer te gooien.![]()
cocci, ze kunnen dat infuus toch ook pas zetten als het echt nodig is? Of is dat preventieve prikken superonwijsverplicht in het ziekenhuis?
Of gewoon een vuilniszakkie om je arm, dat kan ook!
Koudwaterbadquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:58 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ik ga het morgen vragen aan de gynaecoloog. Voor de baby eruit is moet ik sowieso een waaknaald hebben i.v.m. verhoogd kans op een fluxus. Maar als het in augustus ook zo warm is als nu hoef ik niet in bad
Ja maar dan zou het echt pas met 31 weken zijn. Dat zal wel te laat zijn. Ik bel wel even dat ze het formulier vast klaarmaken kan ik dat alvast ophalen en dan begin week 27 gaan prikkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier moest het echt tussen 27.0 en 28.0, eerder mocht niet iig, later misschien wel?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier werd baby op 6 pond geschat, maar hij woog exact wat jouw baby woog
Hier ook 6 pond geschat, was werkelijk 4280 grquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had bijna geen buik en werd ook klein geschat, maar bleek toch 4140 gr te zijn.
Mocht niet eerder inderdaad. VK had een keer iets van 26w6d opgestuurd, kreeg ze weer terug!quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:08 schreef Estrys het volgende:
Het prikken kan niet eerder dan 27 weken en 0 dagen zegt de vk. Geloof dat dat die vrijdag is, als we op vakantie gaan dusAssistente ging vragen bij het lab of het twee dagen eerder zou kunnen. Anders wordt het met 31 weken. Was ook geen probleem.
Nou ja maak me er niet druk om, bij de eerste in 2008 was dat extra onderzoek er nog niet eens en ging het ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |