abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153984018
Bloesem een meisje jeuj! *O*

En badjes lekkerrrr! maar hier niet handig met nog een gedeeltelijk metalen open hek in de tuin (vanuit de bouw geplaatst) en bouwvakkers die daarachter aan het werk zijn :+ Het komt er maar niet van om het hek helemaal dicht te vlechten, dus tsja.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:28 schreef FlyingFish het volgende:
Een meisje voor Bloesem *O*

Wij weten wel wat het wordt, maar verder niemand (of misschien wat mensen hier op Fok die goed opletten), maar dan gaan mensen ook overal wat achter zoeken. Een bruidstaart met blauw -> jongen! Een roze flesje en boek in de kast -> meisje. Een blauw/groene aankleedkussenhoes -> jongen.

Zo leuk ook van die mensen die helemaal overtuigd zijn van hun gelijk terwijl je weet dat ze het fout hebben :D

Bij een evt volgende willen we het zelf ook niet weten, maar dat was nu wel handig om het wat echter te maken.
+1

Bij alles wat je zegt of doet wordt er druk geanalyseerd wat het wordt. Ach nog ff en dan weet iedereen het. Bij de evt. volgende willen we het ook niet weten (of we zeggen dat we het niet weten :+ ) Mijn moeder weet het volgens mij wel. We hebben ons toch te vaak versproken denk ik :D
pi_153984164
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:15 schreef Malteser het volgende:
Bloesem een meisje *O*

[..]

Hebben wij ook! Of ze zeggen: "jullie weten het stiekem wel maar zeggen dat jullie het niet weten."
Dat laatste bedoel ik inderdaad! Ze geloven niet dat we het niet weten :D
pi_153984398
Tip van Flip: watergevecht binnenshuis met koud water met man zorgt voor verkoeling. :7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153984525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef Krisvc het volgende:
Tip van Flip: watergevecht binnenshuis met koud water met man zorgt voor verkoeling. :7
Haha nee dank je. Mijn huis ziet er zo al uit of er een bom ontploft is. :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_153984608
Hier binnen is het nog heerlijk koel (23 graden), heb al de hele dag hermetisch alles dicht en daar waar we rolluiken hebben, zijn die ook gesloten. Nu heb ik toch een vraagje, heb de hele dag door al harde buiken. Het komt en het gaat een beetje, er zit geen regelmaat in maar ook als ik rustig ga zitten of liggen gaat het door. Kan dat door de warmte komen?
Heb Frummel vanmorgen wel goed gevoeld. Sinds vanmiddag doet hij/zij een dutje denk ik.
pi_153984617
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat leuk Bloesem!!

Hier zijn best veel mensen die niet willen geloven dat we echt niet weten wat het wordt :')
Ja, hier ook. De Duutsers vader vraagt elke keer als ze bellen of we het echt nog niet weten.... 8)7
pi_153984660
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:31 schreef Sekhmet het volgende:
*O* go meisjes *O*

Hier ook alleen maar jongetjes om mij heen. 1 meisje tov 8 jongens het afgelopen jaar.
Bij ons op het werk lijkt het besmettelijk te zijn. Alleen maar jongetjes. Zou dat komen doordat het vooral vrouwelijke collega's zijn :P
ja, want alleen vrouwen kunnen jongetjes krijgen..

Waar de meisjes vandaan komen blijft een raadsel..
pi_153984730
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:55 schreef Malteser het volgende:
Hier binnen is het nog heerlijk koel (23 graden), heb al de hele dag hermetisch alles dicht en daar waar we rolluiken hebben, zijn die ook gesloten. Nu heb ik toch een vraagje, heb de hele dag door al harde buiken. Het komt en het gaat een beetje, er zit geen regelmaat in maar ook als ik rustig ga zitten of liggen gaat het door. Kan dat door de warmte komen?
Heb Frummel vanmorgen wel goed gevoeld. Sinds vanmiddag doet hij/zij een dutje denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee, maar zou zo niet weten hoe je van warmte harde buiken krijgt. Zeker niet als je het binnen koel hebt. Misschien wat voorwerk? Zou anders gewoon de VK even bellen en vragen.

Edit: Minarosa, Malteser, Mariposas.. Ik kan het niet uit elkaar houden :') Voor voorwerk is het nog wel te vroeg natuurlijk. Ben je de afgelopen dagen druk geweest? Ik zou even bellen en navragen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:06:59 #284
409579 LuDann
All the way
pi_153984830
Heb je genoeg gedronken Malteser?

Hier ook redelijk wat harde buiken, maar dat zal bij deze termijn horen denk ik. Ik heb toen ik begin de 20 weken zat ergens (dacht rond de 23 weken ofzo) ook een tijdje veel harde buiken gehad zonder oorzaak.

Blaasontsteking kan ze ook veroorzaken bedenk ik me.
pi_153984871
Ik heb geloof ik nog nooit een harde buik gehad...
pi_153984893
Ik ook niet... maar dat komt vast nog wel!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153984901
Hoeft ook niet hoor, zegt niks als je ze niet hebt. Ook heel weinig last van gehad eigenlijk hier. Laatste weken langzaamaan wat vaker, maar dat past ook wel bij de termijn.
pi_153984912
Ben nu 28w4d dus voorwerk kan het niet zijn inderdaad. Urine is vorige week nog gecheckt op blaasontsteking, toen was er niks.
Misschien toch wat teveel gedaan vandaag. Het is hier ook zo lekker koel binnen.
pi_153984955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik dacht ook van niet, wist ook niet hoe het voelde tot ik bij de vk was en zei dat mijn buik soms zo strak werd. Toen ik 10 min later op de tafel lag en het weer voelde, zei de vk: "dat is nu een harde buik."
pi_153984967
Jeetje dames, wat gaan jullie weer snel. Het is niet bij te houden!

Ik las over kraamzorg intake. Heb ik hem nou zo vroeg? Ik heb hem over 2 weken, met 26 + 3 al.

Bloesem een meisje!!

En LuDann, dat ziet er vervelend uit. Hopelijk trekt het snel weg.

Vandaag op de fiets naar het werk, toch weer 16km gedaan! Wel drijfnat toen ik thuiskwam.

Enn.. kreeg vandaag de subtiele opmerking van collega: "Je buik wordt nu echt dik". Ik kan dat wel hebben, dus reageerde gewoon met "Ja, klopt. Het wordt nog eens wat he?" Maar een andere collega was verontwaardigd over de opmerking :') "Dat zeg je toch niet!!!"
Haha. :D
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:15:40 #291
409579 LuDann
All the way
pi_153985000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:10 schreef Malteser het volgende:
Ben nu 28w4d dus voorwerk kan het niet zijn inderdaad. Urine is vorige week nog gecheckt op blaasontsteking, toen was er niks.
Misschien toch wat teveel gedaan vandaag. Het is hier ook zo lekker koel binnen.
Ik zou even wat extra water drinken, bananen eten (of iets anders met magnesium erin) en rustig aandoen inderdaad. Warm douchen misschien, maar dat lijkt me niet zo fijn nu. :P

En als je je zorgen maakt natuurlijk gewoon bellen. :Y
pi_153985641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ook helemaal nog niet. Had in ander topic ook al gevraagd of dat wel 'normaal' was aangezien ik de meeste vrouwen daar wel over hoor. Toch goed om te horen dat er meer zijn die daar geen last van hebben.

Eigenlijk hoop ik er zo langzamerhand een beetje op...en dat ze dan gelijk aanhouden en doorzetten :)
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, want alleen vrouwen kunnen jongetjes krijgen..

Waar de meisjes vandaan komen blijft een raadsel..
:D :P
Staat er wat verkeerd...bedoel dat al die jongetjes het weer wat gelijk trekken. Ach laat ook maar...hitte tast mijn hersencellen aan -O-
pi_153985754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:13 schreef JantinaGr het volgende:
Jeetje dames, wat gaan jullie weer snel. Het is niet bij te houden!

Ik las over kraamzorg intake. Heb ik hem nou zo vroeg? Ik heb hem over 2 weken, met 26 + 3 al.

Bloesem een meisje!!

En LuDann, dat ziet er vervelend uit. Hopelijk trekt het snel weg.

Vandaag op de fiets naar het werk, toch weer 16km gedaan! Wel drijfnat toen ik thuiskwam.

Enn.. kreeg vandaag de subtiele opmerking van collega: "Je buik wordt nu echt dik". Ik kan dat wel hebben, dus reageerde gewoon met "Ja, klopt. Het wordt nog eens wat he?" Maar een andere collega was verontwaardigd over de opmerking :') "Dat zeg je toch niet!!!"
Haha. :D
Ugh. Collega's en opmerkingen :X. Ik heb er een die iedere maandag (vaker zie ik haar niet) zegt:"Goh gaat wel hard he nu??!" Dus afgelopen maandag zei ik dat het keurig bij de termijn past. 'Oh.. dan komt het zeker door wat je aan hebt?". 8)7 :X |:(
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153986220
Bloesem een meisje! !! O+

Ben naar het zwembad geweest en voor de rest binnen gezeten. Ventilator aan en alles dicht. Alleen het boodschappen doen was een beetje warrum. Overweeg wel om tijdelijk bij de supermarkt te gaan werken ;)
pi_153986801
pfffrt volgens mij heb k een groeispurtje. Ik heb t al een paar dagen enorm benauwd en kortademig enzo :') gedoe. Heel charmant zo. Dit weer helpt ook niet erg. Ik heb nog niet heel veel extra vocht gemerkt maar zou me niet verbazen als ik na t weekend helemaal opgezwollen ben xD
:)
pi_153986810
yay een meisje voor bloesem *O*
:)
pi_153987040
Bedankt voor jullie jompels :* Zit (na lekker etentje met man) nog altijd even verliefd als ik al was op de bank. Hij heeft haar als klap op de vuurpijl voor 't eerst gevoeld vandaag, onze kleine druktemaker O+ En hij had 't over "mijn meisjes" O+ emo-tranen-met-hormoon-tuiten

Pff mignonne dat is ook niks met dit weer! Sterkte de komende dagen. Voor allemaal trouwens haha

Al die buik-bemoeiers :') let it gooo.

Sekhmet en Jagar, laat die harde buiken maar voor wat ze zijn hoor ;) Zonder is ook prima.
pi_153987926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef Bloesem. het volgende:

Sekhmet en Jagar, laat die harde buiken maar voor wat ze zijn hoor ;) Zonder is ook prima.
Dit!! Ik vind er namelijk niks aan...
pi_153987988
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe is het nu?
pi_153988000
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik ook niet! En ik heb net zoiets als jij. Zodra ik ook maar iets beweeg in deze hitte, gelijk protest in de vorm van harde buiken en schoppend meisje }:| Succes ermee :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')