Ik ga even zoeken, het babybadje waar ik vandaag inzat was teleurstellend krap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zocht op 'opblaasbaar bad'. Als je wat betaalbaars vindt hou ik mij aanbevolen.
Oeh leuk!! Eindelijk na al die jongensquote:
Hier onder Den Haag is het wel echt 39 graden nu en het is bijna windstil. Mijn meiden zitten al vanaf 12 uur in het zwembad. Binnen is het niet fijn maar buiten ook niet. Fijne plekken zijn dat zwembad en de auto met aircoquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:30 schreef LuDann het volgende:
Mensen, zou het nou echt 41 graden worden zaterdag? Ik kan redelijk tegen de warmte, maar ik weet niet hoe ik dat zou trekken hoor.![]()
http://nos.nl/artikel/204(...)rdag-historisch.html
Buhhh. Hier is het zo'n 34 graden en dat is wel uit te houden. Maar eens denken wat ik zaterdag ga doen dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hier onder Den Haag is het wel echt 39 graden nu en het is bijna windstil. Mijn meiden zitten al vanaf 12 uur in het zwembad. Binnen is het niet fijn maar buiten ook niet. Fijne plekken zijn dat zwembad en de auto met airco
http://www.intertoys.nl/opblaasbaar-zwembad-rechthoekigquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zocht op 'opblaasbaar bad'. Als je wat betaalbaars vindt hou ik mij aanbevolen.
Gefeli Bloesem! Het zou eens tijd worden voor een meisje idd!quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier zijn best veel mensen die niet willen geloven dat we echt niet weten wat het wordt
Heee, das niet duur. Is de bodem ook opblaasbaar?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/opblaasbaar-zwembad-rechthoekig
Wij hebben deze...en sinds de verhuizing ook werkelijk de ruimte ervoor. Nu ¤10, als je ze nog kan krijgen
Ik heb ook geen voorgevoel. De meeste mensen zeggen een jongetje. Ik heb wel een enorme zwangerschapsstreep op mijn buik, die theorie zou dan wel kloppenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Gefeli Bloesem! Het zou eens tijd worden voor een meisje idd!
Wij weten het ook niet, dat vinden mensen vaak lastig te geloven. Maar aangezien werkelijk iedereen om ons heen jongens krijgt moet het bij ons toch een meisje worden (al heb ik er verder geen enkel gevoel over).
Dat niet. Wij hebben piepschuimplaten van de praxis eronder gelegd. Werkt uitstekend!quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heee, das niet duur. Is de bodem ook opblaasbaar?
Wut.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:32 schreef Krisvc het volgende:
Yay, een meisje Bloesem! Leuk!![]()
En mensen zoeken overal iets achter. Ik vertel heel makkelijk aan iedereen dat we een meisje krijgen. Laatst had ik iets blauws aan en kreeg ik commentaar dat dat niet kon, want ik kreeg toch een meisje. Euhhh, mag ik zelf dragen wat ik leuk vind?Dat is vandaag trouwens een blauwe pre-zwangerschaps maxidress die nu is veranderd in een mididress.
Ik heb hem besteld, voor dat geld... Flikker ik hem ook gewoon weer weg als het weer over is deze zomer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat niet. Wij hebben piepschuimplaten van de praxis eronder gelegd. Werkt uitstekend!
Oh, dan krijg ik die ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen voorgevoel. De meeste mensen zeggen een jongetje. Ik heb wel een enorme zwangerschapsstreep op mijn buik, die theorie zou dan wel kloppen
Ik kreeg hem een week/twee weken terug al, vond het ook raar. Denk dat mijn tintje meespeelt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dan ben je er snel bij Myrr, meestal verschijnt die streep pas later zeggen ze, in het tweede trimester.
Binnen of buiten? Heerlijk ook die dampende ruimtes als je zelf gewoon aangekleed bent.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:50 schreef Estrys het volgende:
Leuk een meisje![]()
Ze zijn allebei leuk![]()
Man man man het was HEET bij de zwemles
Binnen. Ja met zo'n hyper nat kind met opstropende onderbroekquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Heerlijk ook die dampende ruimtes als je zelf gewoon aangekleed bent.
Hebben wij ook! Of ze zeggen: "jullie weten het stiekem wel maar zeggen dat jullie het niet weten."quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier zijn best veel mensen die niet willen geloven dat we echt niet weten wat het wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |