abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153980298
Kris wat fijn dat alles gewoon goed blijkt te zijn! Goed dat je ff extra bent gecontroleerd!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153980372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:16 schreef Mariposas het volgende:
Fijn dat het in orde was Kris!

Oh ja FF, jouw schoonzus was van die verrassingsdrieling! O+ Wat fijn dat alles goed was! Zijn ze al een beetje aan het idee gewend, ook in praktisch opzicht enzo? Wat leuk joh, twee jongens en een meisje! O+

Mijn moeder komt as dinsdag een dagje langs, maar ik bedacht me later dat ik dan ook controle heb bij de vk heb. Gaf door via whatsapp dat we dan wel even langs de vk moeten. Ik kreeg 100 hartjes ofzo als antwoord terug. :+ O+
Ze hebben het wonderbaarlijk genoeg voor elkaar gekregen om hun huis te verkopen, alleen moeten ze er wel half augustus uit zijn en moeten ze nu dus snel nog een ander (groter) huis zoeken. M'n schoonzusje is helemaal blij met een drieling, ziet alleen de positieve kanten, m'n broer heeft zich er bij neergelegd dat het niet anders is en ziet vooral de nadelen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen voor ze (en vooral heel blij dat ik niet in hun schoenen sta). Ik hoop iig dat ze tot een goede termijn blijven zitten!

Leuk dat je moeder zo enthousiast is dat ze mee mag :D

En ik ben jaloers op alle zwembadjes in de tuin. Zeker op zulk soort dagen is het toch wel erg jammer dat ik alleen een balkon heb. Ik wil ook een zwembadje :( heb niet eens een teiltje voor m'n voeten hier, alleen een emmer en dat is niet zo comfortabel :')
pi_153980466
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:38 schreef FlyingFish het volgende:

En ik ben jaloers op alle zwembadjes in de tuin. Zeker op zulk soort dagen is het toch wel erg jammer dat ik alleen een balkon heb. Ik wil ook een zwembadje :( heb niet eens een teiltje voor m'n voeten hier, alleen een emmer en dat is niet zo comfortabel :')
Wordt tijd dat ze een tummytub voor volwassenen op de markt brengen.
Sterkte ^O^
pi_153980502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:06 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb net het eerste babywasje maar gedaan, hoeft het niet in de droger. Het lijkt wel alsof alles gekrompen is, zo klein is het :D

En m'n schoonzusje heeft een goede uitslag van een punctie gehad vandaag *O* mijn kind krijgt twee neefjes en een nichtje erbij! Maar hopelijk duurt dat nog een lange tijd.
is je schoonzusje zwanger van een drieling? :o
pi_153980523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

is je schoonzusje zwanger van een drieling? :o
ah, spuit elf.
pi_153980820
Ik kom even afscheid nemen! Posten lukte de afgelopen dagen niet zo goed met verse baby :+ Hij doet het supergoed, is meestal heel rustig (op een huiluurtje na) en is tegelijkertijd ook leuk alert. We zijn verliefd O+

En wat gaat het herstel na een(/mijn) bevalling snel zeg :o Ik voel me bijna normaal, wel sneller moe en mijn buik is nog aan het terugplooien maar verder gaat het zoveel sneller dan verwacht. Ik kreeg vanochtend van de vk toen ze mijn twee hechtingen verwijderde het 'compliment' dat het 'eruit zag alsof er nooit een kind doorheen gegaan was' (of zeggen ze dat allemaal, als troost?) en vervolgens begon ze over anticonceptie :D (en vriend zei net dat een tweede toch helemaal niet erg was :D :D :D Ehh zoonlief is zes dagen oud...)

Kortom het gaat goed tot nu toe :s)

Ik las nog veel over warmte (verder slecht bijgelezen), veel sterkte met alle grote en kleine buiken en :* voor alle extra controles en *O* voor de goede. Tot in het babytopic *O* Hopelijk kan ik daar gaan posten en niet alleen maar snel bijlezen tijdens het voeden.
pi_153981030
Fijn dat het zo goed gaat Minarosa! Zes dagen alweer, gaat toch ook wel snel die eerste dagen denk ik!
pi_153981205
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat Minarosa! Zes dagen alweer, gaat toch ook wel snel die eerste dagen denk ik!
Ja joh dat vliegt voorbij. Je wordt een beetje geleefd. Wij hadden toen nog wen tv gids en die lag na anderhalve nog oo de dag voor billies geboorte :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:29:12 #234
409579 LuDann
All the way
pi_153981569
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sterkte ^O^
Dat is echt een wereldidee. :D
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Minarosa het volgende:
Ik kom even afscheid nemen! Posten lukte de afgelopen dagen niet zo goed met verse baby :+ Hij doet het supergoed, is meestal heel rustig (op een huiluurtje na) en is tegelijkertijd ook leuk alert. We zijn verliefd O+

En wat gaat het herstel na een(/mijn) bevalling snel zeg :o Ik voel me bijna normaal, wel sneller moe en mijn buik is nog aan het terugplooien maar verder gaat het zoveel sneller dan verwacht. Ik kreeg vanochtend van de vk toen ze mijn twee hechtingen verwijderde het 'compliment' dat het 'eruit zag alsof er nooit een kind doorheen gegaan was' (of zeggen ze dat allemaal, als troost?) en vervolgens begon ze over anticonceptie :D (en vriend zei net dat een tweede toch helemaal niet erg was :D :D :D Ehh zoonlief is zes dagen oud...)

Kortom het gaat goed tot nu toe :s)

Ik las nog veel over warmte (verder slecht bijgelezen), veel sterkte met alle grote en kleine buiken en :* voor alle extra controles en *O* voor de goede. Tot in het babytopic *O* Hopelijk kan ik daar gaan posten en niet alleen maar snel bijlezen tijdens het voeden.
Wat fijn dat het herstel zo voorspoedig gaat. Geniet van je baby en tot snel! *O*
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:30:15 #235
409579 LuDann
All the way
pi_153981590
Mensen, zou het nou echt 41 graden worden zaterdag? Ik kan redelijk tegen de warmte, maar ik weet niet hoe ik dat zou trekken hoor. :o

http://nos.nl/artikel/204(...)rdag-historisch.html
pi_153981612
Flyingfish.. Schaf ff n afwasbak aan ofzo!
pi_153981646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:30 schreef LuDann het volgende:
Mensen, zou het nou echt 41 graden worden zaterdag? Ik kan redelijk tegen de warmte, maar ik weet niet hoe ik dat zou trekken hoor. :o

niets aan, inderdaad! HIer voorspellen ze voor zaterdag 'maar' 37 graden..Tot nu toe is het hier maar een graad of 27, dat is best goed te doen, en de was droogt voorspoedig!

Net m'n eerste draagdoek binnen gekregen, erg blij mee! :)
pi_153981819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:30 schreef LuDann het volgende:

Mja.. Ik blijf iig binnen. Tuin op het zuiden dus dat is hels warm. Beetje dutten, Netflix kijken.. Spelletjes doen met peuter. Vooral rustig blijven enzo :P en laat je boodschappen lekker bezorgen door Albert als dat kan!

Zag net de foto Jagar! Leuk!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153981844
quote:

[..]

Sterkte ^O^
Dat heet een kliko. Uitschrobben, vullen en ja...hoe kom je er dan in??
Professioneel gifmenger.
pi_153981846
Sodeknetters, 40 graden?! Zo, heb me al jaren niet ziekgemeld, maar geen airco+mensen zeulen+bukken+ plastic schorten voor=dikke vette Rot Op. Of het moet 's avonds ineens keihard afkoelen...?
pi_153981847
quote:

[..]

Sterkte ^O^
Dat lijkt me een goed idee voor zulk weer :D of gewoon een lang smal zwembadje dat op een balkon past, waar je als volwassene net languit in kan liggen... Nouja, morgen maar gewoon een afwasteiltje halen idd, dat soort dingen hoor je in huis te hebben en kosten ook bijna niks.

Fijn dat alles zo goed gaat Mina en veel succes in het baby-topic!
pi_153981905
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dat heet een kliko. Uitschrobben, vullen en ja...hoe kom je er dan in??
Trappetje of stoel ervoor! Maar eruit lijkt me lastiger :D
pi_153981918
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

je partner vragen het ding om te kiepen, natuurlijk! Kun je daarna gelijk het balkon schrobben..
pi_153981938
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Trappetje langs je lijf op de bodem wurmen?
Professioneel gifmenger.
pi_153981962
Ik voel de aangespoelde walvis opmerkingen wel al aankomen als partner de kliko omkiept.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153981978
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed idee voor zulk weer :D of gewoon een lang smal zwembadje dat op een balkon past, waar je als volwassene net languit in kan liggen... Nouja, morgen maar gewoon een afwasteiltje halen idd, dat soort dingen hoor je in huis te hebben en kosten ook bijna niks.

Fijn dat alles zo goed gaat Mina en veel succes in het baby-topic!
Zoiets?
Professioneel gifmenger.
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:47:28 #247
409579 LuDann
All the way
pi_153981989
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:47 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Linkje alsjeblieft? :D
pi_153982021
Hier een veel te grote tuin, maar geen zwembadje.. Wel een voormalig mestgat waar altijd water in stond, maar mwah :+

Hier is het binnen veel koeler dan buiten!
pi_153982092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:
Ik voel de aangespoelde walvis opmerkingen wel al aankomen als partner de kliko omkiept.
_O-

Gewoon zo'n tillift regelen bij de thuiszorg jongens. Het moet ff. We gaan niet lopen harken met trappetjes enzo, da's volstrekt onverantwoord.

Kris, mooi dat je bloeddruk weer goed is!
pi_153982140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:47 schreef LuDann het volgende:

[..]

Linkje alsjeblieft? :D
Ik zocht op 'opblaasbaar bad'. Als je wat betaalbaars vindt hou ik mij aanbevolen. :+
Professioneel gifmenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')