Ze hebben het wonderbaarlijk genoeg voor elkaar gekregen om hun huis te verkopen, alleen moeten ze er wel half augustus uit zijn en moeten ze nu dus snel nog een ander (groter) huis zoeken. M'n schoonzusje is helemaal blij met een drieling, ziet alleen de positieve kanten, m'n broer heeft zich er bij neergelegd dat het niet anders is en ziet vooral de nadelen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen voor ze (en vooral heel blij dat ik niet in hun schoenen sta). Ik hoop iig dat ze tot een goede termijn blijven zitten!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:16 schreef Mariposas het volgende:
Fijn dat het in orde was Kris!
Oh ja FF, jouw schoonzus was van die verrassingsdrieling!Wat fijn dat alles goed was! Zijn ze al een beetje aan het idee gewend, ook in praktisch opzicht enzo? Wat leuk joh, twee jongens en een meisje!
![]()
Mijn moeder komt as dinsdag een dagje langs, maar ik bedacht me later dat ik dan ook controle heb bij de vk heb. Gaf door via whatsapp dat we dan wel even langs de vk moeten. Ik kreeg 100 hartjes ofzo als antwoord terug.![]()
Wordt tijd dat ze een tummytub voor volwassenen op de markt brengen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:38 schreef FlyingFish het volgende:
En ik ben jaloers op alle zwembadjes in de tuin. Zeker op zulk soort dagen is het toch wel erg jammer dat ik alleen een balkon heb. Ik wil ook een zwembadjeheb niet eens een teiltje voor m'n voeten hier, alleen een emmer en dat is niet zo comfortabel
is je schoonzusje zwanger van een drieling?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:06 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb net het eerste babywasje maar gedaan, hoeft het niet in de droger. Het lijkt wel alsof alles gekrompen is, zo klein is het
En m'n schoonzusje heeft een goede uitslag van een punctie gehad vandaagmijn kind krijgt twee neefjes en een nichtje erbij! Maar hopelijk duurt dat nog een lange tijd.
ah, spuit elf.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is je schoonzusje zwanger van een drieling?
Ja joh dat vliegt voorbij. Je wordt een beetje geleefd. Wij hadden toen nog wen tv gids en die lag na anderhalve nog oo de dag voor billies geboortequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat Minarosa! Zes dagen alweer, gaat toch ook wel snel die eerste dagen denk ik!
Dat is echt een wereldidee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze een tummytub voor volwassenen op de markt brengen.
Sterkte
Wat fijn dat het herstel zo voorspoedig gaat. Geniet van je baby en tot snel!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Minarosa het volgende:
Ik kom even afscheid nemen! Posten lukte de afgelopen dagen niet zo goed met verse babyHij doet het supergoed, is meestal heel rustig (op een huiluurtje na) en is tegelijkertijd ook leuk alert. We zijn verliefd
![]()
En wat gaat het herstel na een(/mijn) bevalling snel zegIk voel me bijna normaal, wel sneller moe en mijn buik is nog aan het terugplooien maar verder gaat het zoveel sneller dan verwacht. Ik kreeg vanochtend van de vk toen ze mijn twee hechtingen verwijderde het 'compliment' dat het 'eruit zag alsof er nooit een kind doorheen gegaan was' (of zeggen ze dat allemaal, als troost?) en vervolgens begon ze over anticonceptie
(en vriend zei net dat een tweede toch helemaal niet erg was
![]()
![]()
Ehh zoonlief is zes dagen oud...)
Kortom het gaat goed tot nu toe
Ik las nog veel over warmte (verder slecht bijgelezen), veel sterkte met alle grote en kleine buiken envoor alle extra controles en
voor de goede. Tot in het babytopic
Hopelijk kan ik daar gaan posten en niet alleen maar snel bijlezen tijdens het voeden.
niets aan, inderdaad! HIer voorspellen ze voor zaterdag 'maar' 37 graden..Tot nu toe is het hier maar een graad of 27, dat is best goed te doen, en de was droogt voorspoedig!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:30 schreef LuDann het volgende:
Mensen, zou het nou echt 41 graden worden zaterdag? Ik kan redelijk tegen de warmte, maar ik weet niet hoe ik dat zou trekken hoor.![]()
http://nos.nl/artikel/204(...)rdag-historisch.html
Mja.. Ik blijf iig binnen. Tuin op het zuiden dus dat is hels warm. Beetje dutten, Netflix kijken.. Spelletjes doen met peuter. Vooral rustig blijven enzoquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:30 schreef LuDann het volgende:
Mensen, zou het nou echt 41 graden worden zaterdag? Ik kan redelijk tegen de warmte, maar ik weet niet hoe ik dat zou trekken hoor.![]()
http://nos.nl/artikel/204(...)rdag-historisch.html
Dat heet een kliko. Uitschrobben, vullen en ja...hoe kom je er dan in??quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sterkte
Dat lijkt me een goed idee voor zulk weerquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sterkte
Trappetje of stoel ervoor! Maar eruit lijkt me lastigerquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat heet een kliko. Uitschrobben, vullen en ja...hoe kom je er dan in??
je partner vragen het ding om te kiepen, natuurlijk! Kun je daarna gelijk het balkon schrobben..quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Trappetje of stoel ervoor! Maar eruit lijkt me lastiger
Trappetje langs je lijf op de bodem wurmen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Trappetje of stoel ervoor! Maar eruit lijkt me lastiger
Zoiets?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee voor zulk weerof gewoon een lang smal zwembadje dat op een balkon past, waar je als volwassene net languit in kan liggen... Nouja, morgen maar gewoon een afwasteiltje halen idd, dat soort dingen hoor je in huis te hebben en kosten ook bijna niks.
Fijn dat alles zo goed gaat Mina en veel succes in het baby-topic!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:
Ik voel de aangespoelde walvis opmerkingen wel al aankomen als partner de kliko omkiept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |