In een snikhete kantine pauze houden, dan ineens winkel in waar het 20 graden koeler is, lastige klant die wil weten of er nog iets uit de diepvries is, vriescel in... Loop je naar -20... dan weer terug winkel in... Dan begint het wel even te tollenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het het voor een uurtje goed is maar dan ben je ook gewend en is het niet zo leuk meer.
juist. Voor klanten is wel goed die zijn even in de koelte maar die krijgen de klap als ze weer naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In een snikhete kantine pauze houden, dan ineens winkel in waar het 20 graden koeler is, lastige klant die wil weten of er nog iets uit de diepvries is, vriescel in... Loop je naar -20... dan weer terug winkel in... Dan begint het wel even te tollen
Auto met airco huren...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:55 schreef dick_laurent het volgende:
Jongens, ik moet vrijdag naar zutphen en deventer en apeldoorn om daar op locatie te filmen.
En ik heb dus een enorme cameratas en een statief en een lamp bij me, en ik mag dat grotendeels in mijn eentje gaan sjouwen, door die drie steden heen.
Huilen.
Want?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:56 schreef WEST het volgende:
Maar beter nu die warmte dan over 3 weken
Hoewel 2006 was vergelijkbaar.
Mijn auto heeft airco, thank godquote:
Foeiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Oja... het autoprobleem... ik wilde nog met mijn drone richting een buitenzwembad vandaag
Volgens mij komt dat gewoon omdat de wind dan draait van zuid naar noord-west. Maar waarschijnlijk kunnen anderen hier dat een stuk beter beoordelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Van zaterdag op zondag scheelt trouwens ineens 10 graden. Zou dan ook aardig wat geknal kunnen verwachten toch?
Gewoon alleen drive-by shots makenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn auto heeft airco, thank god
Alleen heb ik daar weinig aan als ik met al mijn gear rond ga lopen buiten
Ik heb in een bakkerij gewerkt, herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In een snikhete kantine pauze houden, dan ineens winkel in waar het 20 graden koeler is, lastige klant die wil weten of er nog iets uit de diepvries is, vriescel in... Loop je naar -20... dan weer terug winkel in... Dan begint het wel even te tollen
Ik heb in keukens gewerkt, en dan komen mensen eten die het zelf te warm vinden om te koken. en dan voor het fornuis lopen de temperaturen op tot ver boven de 40 graden . En dan even de vriezer in om een portie bitteballen te halen of ijs._O-quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb in een bakkerij gewerkt, herkenbaar dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |