Helaas is dit niet verzonnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:50 schreef renwan het volgende:
Geen topics verzinnen Fylax, je bent beter dan dat
Succes met slapen vannacht dan die matras is dan nog niet droogquote:
Ja nja, alleen mijn kussen en ik zijn nat.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Succes met slapen vannacht dan die matras is dan nog niet droog
Fylax is onze eigen Elephant Man. Als hij liggend gaat slapen, sterft hij.quote:
Als je nou een lekker FOK!sletje was had ik om pics gevraagd.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja, alleen mijn kussen en ik zijn nat.
Misschien ben ik dat ook wel ?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je nou een lekker FOK!sletje was had ik om pics gevraagd.
Dat was een klein emmertje dan. Stel je niet zo aan dus.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja, alleen mijn kussen en ik zijn nat.
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:19 schreef DerekB het volgende:
"Je wilt je zoon VANDAAG nog het huis uit....."
Madnutzquote:Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
hoi ik ben 11 en heet fylax ik zit op een forum en doe mijn uiterste best in de picture bij iedereen te komen door allerhande leuken topics te maken over mijn leven thuis met mijn moeder enzo ook laat ik graag zien dat ik op tijden waarop ik hoor te slapen nog wakker ben en op tijden dat ik hoor te werken en leren lekker op bed lig. SJATOECH!! WESSIDE
quote:Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
hoi ik ben 11 en heet fylax ik zit op een forum en doe mijn uiterste best in de picture bij iedereen te komen door allerhande leuken topics te maken over mijn leven thuis met mijn moeder enzo ook laat ik graag zien dat ik op tijden waarop ik hoor te slapen nog wakker ben en op tijden dat ik hoor te werken en leren lekker op bed lig. SJATOECH!! WESSIDE
Verzopenquote:
Dat weet je moeder uit ervaring de geile snollo dat ze is.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:49 schreef Fylax het volgende:
Maarja, slapen heeft geen zin meer als je zeiknat bent.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat weet je moeder uit ervaring de geile snollo dat ze is.
Precies.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Jouw avatar heeft mij soms nog steeds beet weet je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:25 schreef NobodyKerz het volgende:
Klinkt wel als een goed idee. Gewoon als de wekker gaat snoozen en een glas water bij je bokshort naar binnen gooien. Dan word je echt wel wakker denk ik.
Fylax is best een goede jongen, maar zijn leefpatroon is niet gezond voor iemand van bijna 16 inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ga dan ook eens op tijd naar bed, 3:19 was je laatste postJe zou langzamerhand toch moeten weten dat ouders er niet tegen kunnen dan je een ander slaapritme hebt dan hun.
Tevens is dit tegen dovenmansoren gericht want hij heeft dit topic uit zijn MyAT gegooid.
quote:
Ja, en even eerder staat dan je ipv. dat je. WHOOPTIFUCKINGDOO!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |