Ik gok op Turks resort, net zoals vorig jaar rond deze tijdquote:
ik miste de welbekende lunch bowl ook al een tijdje in culquote:
Heb je hier meer informatie over? Is er een verslag van vorig jaar te vinden?quote:Op maandag 29 juni 2015 06:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok op Turks resort, net zoals vorig jaar rond deze tijd
Ik ga niet zoeken als het het niet erg vindtquote:Op maandag 29 juni 2015 06:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je hier meer informatie over? Is er een verslag van vorig jaar te vinden?
ik vind dit wel ergquote:Op maandag 29 juni 2015 06:21 schreef Molo het volgende:
Ik ga niet zoeken als het het niet erg vindt
Is een recensie posten van een romantisch etentje bij jou thuis voldoende?quote:
zie dmquote:Op maandag 29 juni 2015 06:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een recensie posten van een romantisch etentje bij jou thuis voldoende?
Daar zouden we het niet meer over hebben toch? Vorige keer heb ik anderhalve week last van mijn kaken gehad daarna weet je nogquote:
die aardappels waren gewoon gaarquote:Op maandag 29 juni 2015 06:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet meer over hebben toch? Vorige keer heb ik anderhalve week last van mijn kaken gehad daarna weet je nog
Zo leuk was dat niet, ondanks dat jij zei dat het beter zou worden als ik maar gewoon door ging
Waren dat aardappels?quote:Op maandag 29 juni 2015 06:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
die aardappels waren gewoon gaar
Hehequote:Op maandag 29 juni 2015 06:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
die aardappels waren gewoon gaar
quote:
Kijk jij ook zo uit naar de ongetwijfeld prachtige foto's?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik veronderstel dat dit met vakantie te maken heeft.
CUL / Nasi a la Iwaniusquote:Op maandag 29 juni 2015 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar de ongetwijfeld prachtige foto's?
Hij stuurde mij zelfs een dmquote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Iwanius
Op mijn wenken bediend. Genoten wederom.
Golfer te schanden gemaaktquote:
Geef mijn portie maar aan fikkie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Iwanius
Op mijn wenken bediend. Genoten wederom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |