trustequote:Op maandag 29 juni 2015 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Ga maar proberen te slapen, welterusten allemaal.
ja zie opquote:
vakantie is echt fantastisch man, hele dag FOK!en series kijken gamen en fappen, zou ik jaren kunnen volhoudenquote:
Jij bent 16 ?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vakantie is echt fantastisch man, hele dag FOK!en series kijken gamen en fappen, zou ik jaren kunnen volhouden
stoere volwassene hoor met je slaaflevenquote:
Ik durf die film niet aan te raken met de downloadknop.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoek gewoon een compilatie op van alle Mila scenes ofzo, die film is het echt niet waard
en die heb ik niet gezien neej
quote:Op maandag 29 juni 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
padvindersvereniging brandhout in borger
quote:
Ook niet als je je echt de tyfus verveelt?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoek gewoon een compilatie op van alle Mila scenes ofzo, die film is het echt niet waard
en die heb ik niet gezien neej
Na een week zonder dagelijkse bezigheid word ik al gek van het nietsdoenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vakantie is echt fantastisch man, hele dag FOK!en series kijken gamen en fappen, zou ik jaren kunnen volhouden
Een beetje zingeving is niet verkeerd zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd ermee te maken? en ik ben iig niet 15
Sense 8 ofzo? nee die durf ik ook niet te kijken omdat die film zo kut wasquote:Op maandag 29 juni 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik durf die film niet aan te raken met de downloadknop.
Wel hebben ze een serie lopen op netflix, heb je die gezien?
wij niet in jouwequote:Op maandag 29 juni 2015 00:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]en nu serieus, ik ben geïnteresseerd in jullie leven.
[..]
Ook niet als je je echt de tyfus verveelt?
En kijken mannDie serie is echt baas.
Sense8 vond ik goed idd.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik durf die film niet aan te raken met de downloadknop.
Wel hebben die makers een serie lopen op netflix, heb je die gezien?
Beter dan één of andere parasiet zijn zou ik denken?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
no lifers die zich vervelen zonder school of loonslavenbestaan.
dat je denkt dat iedereen die uit de slaafleef ontsnapt een parasiet is zegt al wel genoegquote:Op maandag 29 juni 2015 00:45 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Beter dan één of andere parasiet zijn zou ik denken?
gewoon niet doen, vertrouw mequote:
ik heb iedere dag plezier terwijl jij je nu al de tyfus verveelt, die zingeving gaat je goed af zie ikquote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een beetje zingeving is niet verkeerd zou ik zeggen.
Heb je geen hobby's? Ga eens sporten met die dikke mossel van je.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een beetje zingeving is niet verkeerd zou ik zeggen.
Hobby's? Alsof ik daar tijd voor heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's? Ga eens sporten met die dikke mossel van je.
hehe daar was ik ook bang voor maar ik mis het nietquote:Op zondag 28 juni 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet bij mij. Ik weet zeker dat zodra ik hem verkocht zou hebben ik opeens fucking veel zin krijg om te gamen.
Als je het zonder waardigheid kunt doen mag je daar blij om zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb iedere dag plezier terwijl jij je nu al de tyfus verveelt, die zingeving gaat je goed af zie ik
Triest, druk met vervelen zeker.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Hobby's? Alsof ik daar tijd voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |