dat je denkt dat iedereen die uit de slaafleef ontsnapt een parasiet is zegt al wel genoegquote:Op maandag 29 juni 2015 00:45 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Beter dan één of andere parasiet zijn zou ik denken?
gewoon niet doen, vertrouw mequote:
ik heb iedere dag plezier terwijl jij je nu al de tyfus verveelt, die zingeving gaat je goed af zie ikquote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een beetje zingeving is niet verkeerd zou ik zeggen.
Heb je geen hobby's? Ga eens sporten met die dikke mossel van je.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een beetje zingeving is niet verkeerd zou ik zeggen.
Hobby's? Alsof ik daar tijd voor heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's? Ga eens sporten met die dikke mossel van je.
hehe daar was ik ook bang voor maar ik mis het nietquote:Op zondag 28 juni 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet bij mij. Ik weet zeker dat zodra ik hem verkocht zou hebben ik opeens fucking veel zin krijg om te gamen.
Als je het zonder waardigheid kunt doen mag je daar blij om zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb iedere dag plezier terwijl jij je nu al de tyfus verveelt, die zingeving gaat je goed af zie ik
Triest, druk met vervelen zeker.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Hobby's? Alsof ik daar tijd voor heb.
'Foute muziek' doet me altijd denken aan verboden muziek tijdens de Tweede wereldoorlig...quote:Op maandag 29 juni 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / Betrapt worden met uitbundig swingen op foute muziek
foute muziek, dat wel
niet zo jelly zijn dat ik allerlei hobby's heb en die goeie leef leef en jij leeft om te werkenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:47 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je het zonder waardigheid kunt doen mag je daar blij om zijn.
Ja nu heb ik er wel tijd voor. Moet ik eerst iets bedenken..quote:Op maandag 29 juni 2015 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Triest, druk met vervelen zeker.
The Matrix was het beste wat ze gemaakt hebben, de vervolgen zijn een schande naar het eerste deel toe.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sense 8 ofzo? nee die durf ik ook niet te kijken omdat die film zo kut was
WTFquote:Op maandag 29 juni 2015 00:49 schreef okedoei het volgende:
Geen ruzie jongens laten we genieten van dit opkomende talent
rare mensen, die wachowski'squote:Op maandag 29 juni 2015 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
The Matrix was het beste wat ze gemaakt hebben, de vervolgen zijn een schande naar het eerste deel toe.
Cloud Atlas was wel te pruimen, maar kwam ook niet geheel uit de verf
wat een aidsquote:Op maandag 29 juni 2015 00:49 schreef okedoei het volgende:
Geen ruzie jongens laten we genieten van dit opkomende talent
quote:
dit soms?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
'Foute muziek' doet me altijd denken aan verboden muziek tijdens de Tweede wereldoorlig...
wat vind jij van stefan wijkampquote:Op maandag 29 juni 2015 00:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee ik bedoel natuurlijk jazz enzovoorts.
Niks mis met goede jazzquote:Op maandag 29 juni 2015 00:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee ik bedoel natuurlijk jazz enzovoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |