Geef toe. Er moet iets fouts zijn dat je stiekem ook leuk vindt.quote:
Dit is wel fout ja. Zijn die gasten serieus?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef BaardaapAd het volgende:
Een op zich al fout nummer gecovered door een heel erg foute band.
Ze waren in de jaren 80 populair, vooral met SPIRIT IN THE SKY ... rare Britse posers.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit is wel fout ja. Zijn die gasten serieus?
Moet dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef toe. Er moet iets fouts zijn dat je stiekem ook leuk vindt.
Ik vind dat niet eens heel foutquote:
Ja.quote:
Dat is inderdaad al erg naar het is nog erger als het hele foute muziek is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:46 schreef JustRust het volgende:
OOOOWWHHH Dat heb ik ook eens gehad man. Dat zak je echt doer de grondGa je helemaal los en lekker meezingen en die persoon blijft dan echt 20 sec naar je kijken en zegt er dan pas wat van
Geloof me, het is niet een liedje waar ik erg trots op benquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al erg naar het is nog erger als het hele foute muziek is.
Omdat.quote:
Die laatste zin vind ik gewaagd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:16 schreef Enchanter het volgende:
Leuk een guilty pleasures topic
Vraag me af wat er fouter is , die clip of het nummer
Jammer dat ze tegenwoordig niet meer van die foute muziek maken
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik gewaagd.
Ik eigenlijk ook niet, maar ze draaien het altijd bij het foute uur op Qmusic, dus blijkbaar is het foutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:43 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens heel fout
Ik denk dat heel veel wat we vandaag slecht noemen over 10 jaar fout genoemd wordt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |