Heb je al een fanclub opgericht?quote:
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer; heeft niemand zijn nummer?
Ja mij ook maar je weet het niet:Pquote:Op zondag 28 juni 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
Als iemand zijn nummer of wat dan ook had gehad dan had diegene toch allang gemeld of hij/zij iets had gehoord lijkt me?
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
En als hij nou gewoon even geen zin heeft om te posten?
Zitten jullie hem op te jagen met jullie stalkerige anussen.
4 weken niet posten nadat je je hebt lamgezopen op een hotelkamer in India is toch wel wat vreemd.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie hem op te jagen met jullie stalkerige anussen.
Nou en, jij hebt 12 vrienden op facebook.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 weken niet posten nadat je je hebt lamgezopen op een hotelkamer in India is toch wel wat vreemd.
Dat kan natuurlijk. Maar je snapt ook wel dat 'we' het een beetje raar vinden dat zomaar weg is.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
Dat zijn er toch 3 meer dan jij.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt 12 vrienden op facebook.
Terwijl hij daar was postte hij gewoon. Maar we zullen wel spoken zien inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Zo heel erg actief was hij nou ook niet. Aan zijn PoHi te zien is hij wel vaker weken niet aanwezig geweest.
Dat zijn van die momenten dat je die E_M toch gaat missenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat echt zo'n BNW reeks worden compleet met dierentuinen in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |