Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax en Uccie sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G
Vogelfamilie ook in een tree.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax en Uccie sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G
Als excuuskind om naar Disneyfilms te kunnen ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval past het goed bij Uccie.
Moet je ook niet willen, met een fylaxje in een donkere zaal zitten.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als excuuskind om naar Disneyfilms te kunnen ja.
Ik heb dat niet eens nodig om naar Minions te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als excuuskind om naar Disneyfilms te kunnen ja.
Ik ben trots op jequote:Op maandag 29 juni 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een topic geopend in VBL. Ik hoop dat je het een kwaliteitstopic vindt.
Alleen om binnen te komen daarna opsluiten in de wc ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen, met een fylaxje in een donkere zaal zitten.
Ik krijg bijna bejaardenkorting.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens nodig om naar Minions te gaan.
Technisch gezien geen Disneyfilm maar oké.
[..]
Ik ben trots op je
Pathé heeft ook 50+ voorstellingen, daar ben ik ook eens geweest om de sfeer te proeven.quote:
Ze ademden toch nog gewoon?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pathé heeft ook 50+ voorstellingen, daar ben ik ook eens geweest om de sfeer te proeven.
Jammer dat er geen cake was.
Je woont in Emmeloord?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar hier in Emmeloco.
Dat moet een hele verademing zijn geweest...quote:Op maandag 29 juni 2015 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en was zaterdag zelfs nog heel even in Zwolle.
Viel tegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet een hele verademing zijn geweest...
Doe eens normaal over Emmeloord.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet een hele verademing zijn geweest...
Dat doet niemand vrijwillig.quote:
Daar woon je toch alleen als je er naartoe gedeporteerd wordt?quote:
Ja, omdat niemand je meer wil.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar woon je toch alleen als je er naartoe gedeporteerd wordt?
Gelukkig word ik in het reservaat Brabant gehoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |