Pjo is transgender?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is verhuisd....oh en hij is een zij.
Gewoon ook alle supermarkten en slijterijen afgaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar hier in Emmeloco.
Oke, volgende keer beter. Ik ben benieuwd wat je smaak is.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet, had even zin om louter naar meids te kijken.
Nee we konden het niet goed zien.quote:
Meer zuipen. Kan je steeds naarbuiten en na het roken ben je weer vergeten dat je al binnen was.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar hier in Emmeloco.
Ik accepteer Pjo zoals ze is en ik hoop dat ze een hele mooie vogel vindt om een nestje mee te bouwenquote:
We kunnen natuurlijk ook ooit (lees: als ik volwassener ben) samen gaan zitten en kijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, volgende keer beter. Ik ben benieuwd wat je smaak is.
En samen mee naar huis nemen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook ooit (lees: als ik volwassener ben) samen gaan zitten en kijken.
Ik ga nog liever dood dan dat ik je ooit moet meeten.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook ooit (lees: als ik volwassener ben) samen gaan zitten en kijken.
Wow.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik je ooit moet meeten.
Misschien sla je nu de ultieme wingman...nou ja man...af!quote:Op maandag 29 juni 2015 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik je ooit moet meeten.
Dat kind is nog niet eens 1,60. Ik ga richting 2 meter. Dat is niet handig in bed.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien sla je nu de ultieme wingman...nou ja man...af!
Ik ben eigenlijk 1,66.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kind is nog niet eens 1,60. Ik ga richting 2 meter. Dat is niet handig in bed.
Volgens de GGD zou ik 1,75-1,80 worden. Dat gaat sowieso niet gebeuren, maar ik denk wel dat ik nog groei.quote:
Gewoon hem gebruiken om iets leuks te scoren.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kind is nog niet eens 1,60. Ik ga richting 2 meter. Dat is niet handig in bed.
Dat snap ik wel.quote:
In dat geval past het goed bij Uccie.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |