Al is die tijdelijke verkoeling wel lekker. Zelfde als dan een koude douche nemen, op het moment zelf is het heerlijk maar zodra je er onderuit komt zweet je je gelijk kapot.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is alleen korte termijn, vlak daarna ga je weer halfdood van de hitte.
Morgen is het nog niet zo warm, ik ben meer bang voor Donderdag als ik met 30 graden zware arbeid moet verrichten.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga jij morgen met die temperatuur fietsen?
Beter begin jij zinnen niet met beter.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is dus slecht. Beter drink je hete thee.
Ik beloof niets.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter.
Past wel bij die zyklon-b die ik tegenwoordig krijg voorgeschrevenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zat net de weersvoorspelling te kijken maar Dachau was er niks bij.
Gaf Magda Goebbels dat ook niet aan haar kinderen? Schijnt best heftig spul te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past wel bij die zyklon-b die ik tegenwoordig krijg voorgeschreven.
Gewoon een jurk aantrekken.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Specularium het volgende:
Zou je met 35 graden wel zonder broek in de supermarkt mogen?
Ja bijwerkingen ga ik wel hebben denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaf Magda Goebbels dat ook niet aan haar kinderen? Schijnt best heftig spul te zijn.
Supermarkten zijn met dit weer altijd qua gevoelstemperatuur -67quote:Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Specularium het volgende:
Zou je met 35 graden wel zonder broek in de supermarkt mogen?
Nee, dat was cyankali.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaf Magda Goebbels dat ook niet aan haar kinderen? Schijnt best heftig spul te zijn.
In de supermarkt is het 12 graden.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supermarkten zijn met dit weer altijd qua gevoelstemperatuur -67
Dat klinkt heel verleidelijk...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit echt te denken om een zwembadje te kopen en op mn balkon neer te zetten
Maar als je daar naar binnenstapt vanuit 38 graden is het wel ijskoud voor je gevoel.quote:
Ja, maar weer van binnen naar buiten is toch een stuk onprettiger.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je daar naar binnenstapt vanuit 38 graden is het wel ijskoud voor je gevoel.
Zo'n vieze warmtemuur jaquote:Op maandag 29 juni 2015 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar weer van binnen naar buiten is toch een stuk onprettiger.
Daarom sta ik altijd bij de vriesafdeling, keiharde tepels die daar lopen.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supermarkten zijn met dit weer altijd qua gevoelstemperatuur -67
Ja, mijn vader roept dan altijd meteen dat hij gelukkig over 17dgn weer terug naar NL kan.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:40 schreef Peunage het volgende:
Over hitte gesproken. Onderweg naar de Filipijnen moest ik in China overstappen. Maar door de dikke vertraging had ik mijn andere vlucht gemist dus werden we naar een hotel gestuurd. Ik was al best wel lang niet buiten geweest (schiphol - vliegtuig - luchthaven in China). Dus ik zet 1 stap buiten het vliegveld en ik voel opeens 38 fucking graden op mijn gezicht. BAM. Dat was niet zo fijn.
Achteraf gezien had ik net zo goed op het vliegveld kunnen blijven. Alle verlate reizigers 'processen' en vervoer naar het hotel regelen duurde zo fucking lang. Uiteindelijk had ik net genoeg tijd om te douchen en het hotel in Manilla te mailen dat ik later kom. Daarna werd ik weer opgehaald.
#truestory #chinaiskut
Heb je the feels nog?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:40 schreef Peunage het volgende:
Over hitte gesproken. Onderweg naar de Filipijnen moest ik in China overstappen. Maar door de dikke vertraging had ik mijn andere vlucht gemist dus werden we naar een hotel gestuurd. Ik was al best wel lang niet buiten geweest (schiphol - vliegtuig - luchthaven in China). Dus ik zet 1 stap buiten het vliegveld en ik voel opeens 38 fucking graden op mijn gezicht. BAM. Dat was niet zo fijn.
Achteraf gezien had ik net zo goed op het vliegveld kunnen blijven. Alle verlate reizigers 'processen' en vervoer naar het hotel regelen duurde zo fucking lang. Uiteindelijk had ik net genoeg tijd om te douchen en het hotel in Manilla te mailen dat ik later kom. Daarna werd ik weer opgehaald.
#truestory #chinaiskut
Wat doet die daar dan?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn vader roept dan altijd meteen dat hij gelukkig over 17dgn weer terug naar NL kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |