Ja maar verderop is het 83 gradebquote:Op maandag 29 juni 2015 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is nogal achterlijk, zet dat ding gewoon 3 graden kouder en het is lekker.
Lekker als het dan buiten 38 graden is, gelijk een muur waar je tegenaan loopt als je naar buiten gaatquote:Op maandag 29 juni 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Gelukkig staat de airco op werk op -7 dus zal dit weekend wel verkouden zijn.
En ijsklontjes makenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet mijn ventilator nog maken. #Hitteplan.
Jawel joh, gewoon ijsklontjes in een glas en een limoen erover uitpersen, heerlijk verfrissendquote:
We horen sowieso weinig meer van Voorschrift, de laatste tijd. Zal het wel weer druk hebben met z'n werk of zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, met Voorschrift.
Elflettering is jaloers.
Dat is dus slecht. Beter drink je hete thee.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon ijsklontjes in een glas en een limoen erover uitpersen, heerlijk verfrissend
Dat vind ik dus onzin 'het is 430 miljoen graden buiten dus doe maar een loeihete drank'quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is dus slecht. Beter drink je hete thee.
Excellent!quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is dus slecht. Beter drink je hete thee.
Dood liever nog even niet nee.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood gevonden worden man?
Moet je maar eens kijken hoe mensen die in warme gebieden wonen omgaan met de hitte.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik dus onzin 'het is 430 miljoen graden buiten dus doe maar een loeihete drank'
Moet jij weten, het is gewoon zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik dus onzin 'het is 430 miljoen graden buiten dus doe maar een loeihete drank'
Dat is niet te vergelijken natuurlijk, dat is gewoon het normale klimaat daar. In sommige van die landen gaan ze al met een dikke trui over straat als het 'maar' 25 graden is omdat ze het zo koud vinden.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken hoe mensen die in warme gebieden wonen omgaan met de hitte.
Ja dat zal best, maar ik heb liever gewoon ijskoud water met zulk weer.quote:
Koude dranken zorgen er niet voor dat je afkoelt, maar dat je lichaam harder gaat werken om dat te compenseren. En dan raak je sneller oververhit.quote:
Juist, Uccie weet. En van warme dranken ga je transpireren en van transpireren koel je af.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koude dranken zorgen er niet voor dat je afkoelt, maar dat je lichaam harder gaat werken om dat te compenseren. En dan raak je sneller oververhit.
Ok dan ga ik mijn bidonnen dit keer niet in de vriezer leggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koude dranken zorgen er niet voor dat je afkoelt, maar dat je lichaam harder gaat werken om dat te compenseren. En dan raak je sneller oververhit.
Een ijskoud blikje tegen je halsslagader leggen is dan ook verkeerd zeker? Altijd een heerlijk gevoel als je dan heel je lichaam voelt afkoelenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga jij morgen met die temperatuur fietsen?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik mijn bidonnen dit keer niet in de vriezer leggen.
Is alleen korte termijn, vlak daarna ga je weer halfdood van de hitte.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ijskoud blikje tegen je halsslagader leggen is dan ook verkeerd zeker? Altijd een heerlijk gevoel als je dan heel je lichaam voelt afkoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |