tegen de tijd dat hij screentime kreeg was jij met heel andere dingen bezigquote:Op maandag 29 juni 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh die heb ik in bioz gezisn .. zpeslde hij daarin???
Nog een goede reden om die film niet te kijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst die schijtfilm Jupiter Ascending gezien en daarin ging hij niet dood
Wiwowowowo heb hem nie eens herkendquote:Op maandag 29 juni 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat je voor die film geld hebt betaald, en ja
[ afbeelding ]
als ik zin hebquote:Op maandag 29 juni 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel steeds leuker wordt, met al die intriges.
Wanneer kijk je Vikings eens af?
Mila Kunis in een leren pakje maakte de film bijna waard om te kijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nog een goede reden om die film niet te kijken
De broeierige zolderleef, ben ik blij dat ik beneden woonquote:Op maandag 29 juni 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik zin heb
sowieso heb ik met dit weer al helemaal geen zin om een serie te gaan volgen, dan ben ik meer bezig met zweten
ik woon niet op zolder, gewoon een slaapkamer op de verkeerde kutkant van het huisquote:Op maandag 29 juni 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
De broeierige zolderleef, ben ik blij dat ik beneden woon
Hermann! Ik zat net een nieuw filmpje te downloaden, bleek dat Adriana Chechick haar lippen heeft laten opspuiten?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon niet op zolder, gewoon een slaapkamer op de verkeerde kutkant van het huis
die van mij zit de hele dag in de schaduwquote:Op maandag 29 juni 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon niet op zolder, gewoon een slaapkamer op de verkeerde kutkant van het huis
Ja en, ik kijk op jouw advies GoT, geen spijt van.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bleekt?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann! Ik zat net een nieuw filmpje te downloaden, bleekt dat Adriana Chechick haar lippen heeft laten opspuiten?
Was dat een schijtfilm ja? Wilde ik ooit nog wel eens zien (Mila Kunisquote:Op maandag 29 juni 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst die schijtfilm Jupiter Ascending gezien en daarin ging hij niet dood
geen idee, ik volg dat wijf allang niet meerquote:Op maandag 29 juni 2015 00:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann! Ik zat net een nieuw filmpje te downloaden, bleekt dat Adriana Chechick haar lippen heeft laten opspuiten?
Tis alleen Mia Malkova voor jou?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, ik volg dat wijf allang niet meer
moet je klappen hebben?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
die van mij zit de hele dag in de schaduw
JA BAASquote:Op maandag 29 juni 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja en, ik kijk op jouw advies GoT, geen spijt van.
Vikings S1 vond je ook best leuk, kijk de rest ook eens
Boondock Saints kijk ik altijd met St Patricksquote:
er zit 1 personage in die de hele film door fluistert, echt schijtirritant en hij heeft hele monologen in die fluisterstem. de rest van de karakters zijn ook kut, de actie is kut, het verhaal is kutquote:Op maandag 29 juni 2015 00:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was dat een schijtfilm ja? Wilde ik ooit nog wel eens zien (Mila Kunis) maar is hij echt zo slecht?
en Remy natuurlijkquote:
nee deze The Boondocks (TV Series 2005– ) - IMDbquote:Op maandag 29 juni 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Boondock Saints kijk ik altijd met St Patricks
Nou nou, voor wat hoort watquote:
briljante seriequote:
Dus je gaat verder met Vikings?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem geen serieadvies aan van iemand die Breaking Bad en Game of Thrones niet tof vindt
Heb je Da Vincis Demons gezien? Daar zit ook een gast in met een fluisterstem en monologen maar die is best wel baas imo.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zit 1 personage in die de hele film door fluistert, echt schijtirritant en hij heeft hele monologen in die fluisterstem. de rest van de karakters zijn ook kut, de actie is kut, het verhaal is kut
dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |