ik volg de serie een beetje langzaam, ze hebben net Boromir onthoofdquote:Op maandag 29 juni 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan lees ik liever de game of thrones boeken
jon snow gaat dood manquote:Op maandag 29 juni 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik volg de serie een beetje langzaam, ze hebben net Boromir onthoofd
maar de komende week kan ik er beter voor gaan zitten
Wat is dezequote:Op maandag 29 juni 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk je the messengers?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
zijn de 4 horsemen of the apocalypse ook uit de bijbel? die vind ik wel swek
De tien gebodenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof alles wat in de bijbel staat slecht is, alsof de tien geboden afschuwelijk zijn
ik vond het eerste seizoen dan ook het minste, meeste karakters en de wereld moest worden geïntroduceerd. dus je hebt veel om naar uit te kijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook bijbels.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
zijn de 4 horsemen of the apocalypse ook uit de bijbel? die vind ik wel swek
Elke film of serie waar Sean Bean in speelt, gaat ie dood.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is dezeboromir is toch van lotr
ik had laatst die schijtfilm Jupiter Ascending gezien en daarin ging hij niet doodquote:Op maandag 29 juni 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke film of serie waar Sean Bean in speelt, gaat ie dood.
Huh die heb ik in bioz gezisn .. zpeslde hij daarin???quote:Op maandag 29 juni 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst die schijtfilm Jupiter Ascending gezien en daarin ging hij niet dood
sorry dat je voor die film geld hebt betaald, en jaquote:Op maandag 29 juni 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh die heb ik in bioz gezisn .. zpeslde hij daarin???
Ik moet zeggen dat het wel steeds leuker wordt, met al die intriges.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond het eerste seizoen dan ook het minste, meeste karakters en de wereld moest worden geïntroduceerd. dus je hebt veel om naar uit te kijken
tegen de tijd dat hij screentime kreeg was jij met heel andere dingen bezigquote:Op maandag 29 juni 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh die heb ik in bioz gezisn .. zpeslde hij daarin???
Nog een goede reden om die film niet te kijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst die schijtfilm Jupiter Ascending gezien en daarin ging hij niet dood
Wiwowowowo heb hem nie eens herkendquote:Op maandag 29 juni 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat je voor die film geld hebt betaald, en ja
[ afbeelding ]
als ik zin hebquote:Op maandag 29 juni 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel steeds leuker wordt, met al die intriges.
Wanneer kijk je Vikings eens af?
Mila Kunis in een leren pakje maakte de film bijna waard om te kijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nog een goede reden om die film niet te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |