OMGquote:Op zondag 28 juni 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
gvd ik helemaal zijn username opzoeken om liefdestopic voor je te openen allemaal voor niks
Ik had de letters goed, close enoughquote:
Heb ik al :squote:
hier vers van de persquote:Op zondag 28 juni 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
gvd ik helemaal zijn username opzoeken om liefdestopic voor je te openen allemaal voor niks
WAAROM ZO LULLIG EIGENLIJK?!quote:
ik gun jullie alles hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 23:18 schreef Catkiller het volgende:
Niemand gunt je iets hoor, maak je maar geen zorgen.
Ben niet verliefd hoor, weet nog niet eens hoe groot z'n pik is ;squote:
nicequote:
inso is daar. En Paxconquote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, alleen maar domme discussies met Fok-it en JR.
Die clip slaat echt nergens op, die kerel doet alsof hij rijdt maar ze bewegen niet eensquote:
Vast niet zo groot, gespierde mannen hebben een kleine ;squote:Op zondag 28 juni 2015 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet verliefd hoor, weet nog niet eens hoe groot z'n pik is ;s
hjb gwnquote:Op zondag 28 juni 2015 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die clip slaat echt nergens op, die kerel doet alsof hij rijdt maar ze bewegen niet eens
Overcompenseren eh ;squote:Op zondag 28 juni 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vast niet zo groot, gespierde mannen hebben een kleine ;s
ben je achter gekomen na grondig onderzoek?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
STAAT DAT ER? NEE HEquote:
ja waar is die eigenlijkquote:
sry kus op je boosquote:
dikke mannen ookquote:Op zondag 28 juni 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
het blijft een lukrake verzameling aan lettersquote:
Jij plast in bedquote:Op zondag 28 juni 2015 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die vindt debet en credit nogal lastig
wow feeder gespotquote:Op zondag 28 juni 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om SideEffect vol te stoppen met kersenbonbons!!
Hou maar op met praten gewoonquote:Op zondag 28 juni 2015 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
het blijft een lukrake verzameling aan letters
Probeer deze SC te saboteren met gemene posts zodat ze hem sluiten net zoals die in ONZ en jullie allemaal dakloos worden muahahahaquote:
allemaal alcoholquote:Op zondag 28 juni 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om SideEffect vol te stoppen met kersenbonbons!!
Make me, bitchquote:
Of met WCH, iets met dooie oma's skullfuckenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja waar is die eigenlijk
was wel vermakelijk om fitties tussen hem en hoink te lezen
laatste keer werden we opgevangen door de tvscquote:Op zondag 28 juni 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Probeer deze SC te saboteren met gemene posts zodat ze hem sluiten net zoals die in ONZ en jullie allemaal dakloos worden muahahaha
oh jaquote:Op zondag 28 juni 2015 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of met WCH, iets met dooie oma's skullfucken
Dat bepaal ik zelf welquote:
Met z'n snorquote:
Nee ooit gehoordquote:Op zondag 28 juni 2015 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je achter gekomen na grondig onderzoek?
Grote jongenquote:
Moet ik je een lepeltje pap voeren?quote:
Op m'n tweede set lippen jaquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar ging dit ook alweer over?
Vast niet zo groot, gespierde mannen hebben een kleine ;squote:Op zondag 28 juni 2015 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet verliefd hoor, weet nog niet eens hoe groot z'n pik is ;s
Doe normaalquote:
quote:
ojaquote:Op zondag 28 juni 2015 23:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon alles bij de hand hebbenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Gvd batterij bijna leeg, moet ik helemaal uit bed weer om oplader te pakken, kutleven
Een AH medewerker met een hoop medeklinkers in z'n naamquote:
Oh, want ik ging je er net mee volstoppen...quote:
Of in de handquote:Op zondag 28 juni 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet gewoon alles bij de hand hebben
Hjb jeu de boelerquote:Op zondag 28 juni 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet gewoon alles bij de hand hebben
Ow ok, nooit veel van meegekregen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een AH medewerker met een hoop medeklinkers in z'n naam
nieuw account van dwc_ruffryderquote:
Waarom wil je me volstoppen met kersenbonbonsquote:Op zondag 28 juni 2015 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, want ik ging je er net mee volstoppen...
Effe de doos checken... zit wel likeur in
chocolaquote:Op zondag 28 juni 2015 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb deadprez ook eens een peperduur doosje kersenbonbons gegeven... maar die koalabeer heeft met een rietje alle likeur eruit gezogen en de chocola weggegooid... zonde, hoor.
Dat schijnt edelmoedig te zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom wil je me volstoppen met kersenbonbons
Echt??? Dat bruine goud???quote:Op zondag 28 juni 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
chocolamen wat vind ik dat ranzig, srs
Ik ben blij dat ik morgen middagdienst heb, kan ik nog uitslapen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow ok, nooit veel van meegekregen.Ik moet eigenlijk slapen want morgen vroeg op maar het is warm enzo.
zelfs koffie vind ik beterquote:
zeker keer teveel chocola gegeten he dikkequote:Op zondag 28 juni 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
chocolamen wat vind ik dat ranzig, srs
ga weg met je projectie a zemmelquote:Op zondag 28 juni 2015 23:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zeker keer teveel chocola gegeten he dikke
trquote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die chocola vies vinden moeten kapot
Ben gewoon eerlijk, sry not sryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |