quote:
Speltip 9: iets met een ruggengraat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef eentweedrie456 het volgende:
Ze is wel super lief en ook wel knap (niet dik/lelijk). De eenige struggle is dat ze zo veel zeikt en van alles een probleem maakt. Ze vat alles verkeerd op. En idd deze poppenkast hou ik niet lang vol.. Maar ja, hoe doe je dat..
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:03 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Speltip 9: iets met een ruggengraat.
Wut?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:54 schreef eentweedrie456 het volgende:
Het hele probleem ligt hier dat ik eigenlijk niet op haar val en we al een relatie van een maand hebben.
Sneu voor dr dat ze verliefd op je is, maar hier ga jij niet gelukkig van worden en daardoor zij uiteindelijk ook niet. En al helemaal als je nu al weet dat dit niet lang gaat werken, is het vrijwel kansloos.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:54 schreef eentweedrie456 het volgende:
Titel onthult veel maar dat is niet het hele probleem.
Ik heb een tijdje terug met een meisje afgesproken. Het ging heel erg goed, behalve dat ik niet de intenties tot liefde had maar alleen tot vriendschap. Dit zag zij anders en zoende me op de eerste 'date'. Het hele probleem ligt hier dat ik eigenlijk niet op haar val en we al een relatie van een maand hebben. Zij is stapel gek op me en ik weet totaal niet wat ik met haar aan moet. Ze zeikt om bijna alles btw.. Stel ik zou het uitmaken, hoe moet ik dat doen? Nou heeft ze ook nog eens een knappe vriendin die mij wel ziet zitten en ik haar opzich ook wel, maar ja, om haar te laten stikken en er van door te gaan met haar vriendin kan ik niet zomaar doen.. Of wel?
Dit, TS.quote:
en met de vriendschap van die 2 ook?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:04 schreef eentweedrie456 het volgende:
Bedankt voor de reacties
Gaat denk ik wel goed komen
Ditquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:02 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hoe kom je uberhaupt in een relatie met iemand die je niet ziet zitten zonder dat er een wapen in het spel is?
Ruggegraadloos typ ben je.
En nu verder, dump je vriendin/gijzelneemster en doe met je leven wat jij wilt. Als dat betekent dat je achter haar vriendin aan moet moet je dat doen, de ruzie die volgt is hun probleem.
Klinkt bekend. Dus ik heb maar één tip:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef eentweedrie456 het volgende:
Ze is wel super lief en ook wel knap (niet dik/lelijk). De eenige struggle is dat ze zo veel zeikt en van alles een probleem maakt. Ze vat alles verkeerd op. En idd deze poppenkast hou ik niet lang vol.. Maar ja, hoe doe je dat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Beter na een maand achterkomen dan eerst twee kindjes maken en na vier jaar op elkaar uitgekeken zijn. Die mensen ken ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Vervelend is dat altijd, als je ineens al een maand in een relatie zit met iemand die je niet wil.
Geen ruggengraat? ( is het niet rugwervels )quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:24 schreef DuTank het volgende:
Hoezo heb je in godsnaam dan een relatie met haar?
De ruggengraat bestaat uit ruggenwervels. De ruggengraat wordt ook wel wervelkolom genoemd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef eentweedrie456 het volgende:
[..]
Geen ruggengraat? ( is het niet rugwervels )
Yeah right..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef eentweedrie456 het volgende:
[..]
Al voorgesteld, wou ze niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |