Klinkt bekend. Dus ik heb maar één tip:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef eentweedrie456 het volgende:
Ze is wel super lief en ook wel knap (niet dik/lelijk). De eenige struggle is dat ze zo veel zeikt en van alles een probleem maakt. Ze vat alles verkeerd op. En idd deze poppenkast hou ik niet lang vol.. Maar ja, hoe doe je dat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Beter na een maand achterkomen dan eerst twee kindjes maken en na vier jaar op elkaar uitgekeken zijn. Die mensen ken ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Vervelend is dat altijd, als je ineens al een maand in een relatie zit met iemand die je niet wil.
Geen ruggengraat? ( is het niet rugwervels )quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:24 schreef DuTank het volgende:
Hoezo heb je in godsnaam dan een relatie met haar?
De ruggengraat bestaat uit ruggenwervels. De ruggengraat wordt ook wel wervelkolom genoemd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef eentweedrie456 het volgende:
[..]
Geen ruggengraat? ( is het niet rugwervels )
Yeah right..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef eentweedrie456 het volgende:
[..]
Al voorgesteld, wou ze niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |