quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 11:54 schreef eentweedrie456 het volgende:Titel onthult veel maar dat is niet het hele probleem.
Ik heb een tijdje terug met een meisje afgesproken. Het ging heel erg goed, behalve dat ik niet de intenties tot liefde had maar alleen tot vriendschap. Dit zag zij anders en zoende me op de eerste 'date'. Het hele probleem ligt hier dat ik eigenlijk niet op haar val en we al een relatie van een maand hebben. Zij is stapel gek op me en ik weet totaal niet wat ik met haar aan moet. Ze zeikt om bijna alles btw.. Stel ik zou het uitmaken, hoe moet ik dat doen? Nou heeft ze ook nog eens een knappe vriendin die mij wel ziet zitten en ik haar opzich ook wel, maar ja, om haar te laten stikken en er van door te gaan met haar vriendin kan ik niet zomaar doen.. Of wel?
Sneu voor dr dat ze verliefd op je is, maar hier ga jij niet gelukkig van worden en daardoor zij uiteindelijk ook niet. En al helemaal als je nu al weet dat dit niet lang gaat werken, is het vrijwel kansloos.
Jammer ook dat je een relatie met haar bent aangegaan zonder ook maar even erbij stilgestaan te hebben (je deed maar wat? ). Dat je haar vriendin ook nog eens leuker vindt (en naar eigen zeggen zij jou ook) is alleen maar een extra complicatie en staat op zich los van jouw huidige "relatie".
Wat vindt die vriendin van het idee om met jou verder te gaan? (ik denk hierbij vooral aan hoe die vriendin denkt over haar vriendin die nu die "relatie" met jou heeft)