Als toerist ben je voor locals van mijlenver te zien.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met een bord loopt waarop staat dat je geld bij je hebt.
Tof dat stukje van die vent die op z'n knien over de finish ging met de GP3quote:
Ligt eraan hoe je je gedraagt en wat je uiterlijk is.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als toerist ben je voor locals van mijlenver te zien.
Alsnog. Iedere crimineel weet nu dus dat alle toeristen met grote sommen cash rond lopen. Dus...quote:Op zondag 28 juni 2015 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je je gedraagt en wat je uiterlijk is.
Veel succes morgenquote:
Meh.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsnog. Iedere crimineel weet nu dus dat alle toeristen met grote sommen cash rond lopen. Dus...
Als ik een criminele Griek was, dan zou ik het wel weten.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsnog. Iedere crimineel weet nu dus dat alle toeristen met grote sommen cash rond lopen. Dus...
Vast wel, maar dat accepteren ze niet overal + sommige dingen kunnen alleen maar cash.quote:
zit net zo hard op hetzelfde systeem. Bovendien, als ik winkeleigenaar was ik griekenland mocht je cash betalen. Op mijn rekening heb ik er niks meer aan.quote:
Hmm, ja. Nouja, we zien het wel.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit net zo hard op hetzelfde systeem. Bovendien, als ik winkeleigenaar was ik griekenland mocht je cash betalen. Op mijn rekening heb ik er niks meer aan.
Nieuwe Thailand.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
In het beste geval kan je leven als een god voor je euro's. Ook leuk.
Ik ken iemand die dat heeft gedaan, die ging toen naar Birmingham dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://srprs.me/broke/
dit vind ik cool trouwens
klinkt lamequote:Op zondag 28 juni 2015 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat heeft gedaan, die ging toen naar Birmingham dacht ik.
Ik wil de hele wereld zien, dus ik kies wel waar ik op dat moment zin in heb.
Klinkt als een duffe, regenachtige stad met platpratende lelijke vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:35 schreef Blistering het volgende:
BirminghamWat een ellende lijkt me dat zeg.
Sommige plekken hebben ze het niet op de manspersonen van de mannenliefde, dat is wel tricky hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
M'n grootste droom is toch wel een jaar op wereldreis. Gewoon midden zomer vertrekken en een jaar later eindigen op het Paaseiland of Bora Bora.
Maar wel genoeg serveersters.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Klinkt als een duffe, regenachtige stad met platpratende lelijke vrouwen.
Britse vrouwenquote:Op zondag 28 juni 2015 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
flikker toch eens op.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige plekken hebben ze het niet op de manspersonen van de mannenliefde, dat is wel tricky hoor.
Ik heb daarentegen een zwak voor Iraanse vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Britse vrouwen
Toch wel een beetje een zwak voor
Is dit een woordgrapje?quote:
okquote:Op zondag 28 juni 2015 22:42 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ets, jij vat dit natuurlijk weer beledigend op.. je bent immers ook snel op je teentjes getrapt en een emotionele relnicht. Maar ik bedoel het serieus goed: in sommige landen kan dat cht gevaarlijk zijn. Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar hier gedraag je je best wel openlijk gay. Als dat er vanaf spat, kan dat cht gevaarlijke situaties opleveren op wereldreis. Misschien niet leuk om te horen, doch wel de realiteit.
Paaseiland is overigens een dure bestemming! Desalniettemin mooi.
Wil je paaseiland dan? Volgens mij moet je dan via Santiago, mooie stad overigens. Vind ik meer hebben dan bijv. buenos aires.quote:
pics?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:43 schreef Etsu het volgende:
Even mijn roze glitterpyjama aantrekken en mijn make-up afhalen. Brb.
Dat over de top reageren past wel weer bij jouw GTST-drama-levenquote:Op zondag 28 juni 2015 22:43 schreef Etsu het volgende:
Even mijn roze glitterpyjama aantrekken en mijn make-up afhalen. Brb.
Waar wacht je op?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Groningen!quote:Op zondag 28 juni 2015 22:48 schreef Boterbartje het volgende:
Oh, mannen! Zullen we een top 5 lijstje steden doen, gewoon eerste ingeving. Dat is leuk ze, oh dolletjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |