Bam!quote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef BlueMage het volgende:
Jij wil ook graag felicitaties anders zette je niet hier neer dat je over 10 dagen jarig bent.
Shots fired.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef BlueMage het volgende:
Jij wil ook graag felicitaties anders zette je niet hier neer dat je over 10 dagen jarig bent.
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef BlueMage het volgende:
Ja achterlijk zeg, kinderen van 14/15 horen gewoon al om 9 uur in bed te liggen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel superstoer dat ze tot 12u mag opblijven dan
6, even oud als fylax zelfquote:
Ja fylax, jij dus ook.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja achterlijk zeg, kinderen van 14/15 horen gewoon al om 9 uur in bed te liggen.
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Tevens is dit wel een terechte klacht van heerschap Fylax.
Dat is inderdaad wel erg hypocriet.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:41 schreef Geerd het volgende:
Fylax jij zit zelf ook al een half jaar te zeuren dat je bijna 16 bent
quote:Op zondag 28 juni 2015 23:54 schreef madeliefff het volgende:
vooral dat laatste "stuur me een app als je met me wakker blijft "
Dit is geen vriendin van mequote:Op maandag 29 juni 2015 01:19 schreef Catkiller het volgende:
Je bent gewoon boos omdat het een vriendin van je was tot ze een vriend kreeg die haar uit kon wonen EN waarbij ze uit mocht huilen op zijn schouder.
Daar gaat je laatste kans op neuken.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
Dacht het niet dat ik haar ga feliciteren hè.
en er uit blijven zien als 11quote:Op zondag 28 juni 2015 22:41 schreef Geerd het volgende:
Fylax jij zit zelf ook al een half jaar te zeuren dat je bijna 16 bent
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja achterlijk zeg, kinderen van 14/15 horen gewoon al om 9 uur in bed te liggen.
Dit idd. Ik wilde het ook altijd het liefst van de daken schreeuwen.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:03 schreef jodelahity het volgende:
Leuk toch dat zo'n meisje zo enthousiast is
gefeliquote:Op maandag 29 juni 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn vader wel hihihihi feliciteer mij
Wel weer jammer dat ze zo retarded isquote:Op maandag 29 juni 2015 11:03 schreef jodelahity het volgende:
Leuk toch dat zo'n meisje zo enthousiast is
Misschien, ik zie het er zelf niet in. Zie gewoon een jong overdadig uitbundig meisjequote:Op maandag 29 juni 2015 16:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat ze zo retarded is
Geloof me, dit gedrag ga je op het vwo niet tegenkomen, hoe jong ze ook zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 16:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Misschien, ik zie het er zelf niet in. Zie gewoon een jong overdadig uitbundig meisje
Ik geloof je. Maar niet vwo hebben gedaan maakt iemand niet retardedquote:Op maandag 29 juni 2015 17:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Geloof me, dit gedrag ga je op het vwo niet tegenkomen, hoe jong ze ook zijn
Gefeliciteerd met je vaderquote:Op maandag 29 juni 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn vader wel hihihihi feliciteer mij
Shit, jullie hebben me door.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
FHF / [GEZ] Birthday sex
Wat een sneu ventje ben je toch Fylax.
Je zei 'over 10 dagen'quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Fylax het volgende:
Maar toch anders, want ik zeg nergens in dat topic wanneer ik jarig ben.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Geloof me, dit gedrag ga je op het vwo niet tegenkomen, hoe jong ze ook zijn
Hij is nog lang niet jarigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef eenzame_kat het volgende:
Nog niet feliciteren. Heb Fylax nog niet gefouiileerd.
Gefeliciteerd!quote:
Ik kan het ook wel waarderen als mensen precies weten waar ze wel en niet mee weg kunnen komen. Een beetje zo'n Tom en Jerry effect. Ik had vroeger echt een hekel aan Jerry, want Tom kreeg altijd alle klappen. Die Tom kan het tenminste gewoon hebben en Jerry nietquote:Op maandag 29 juni 2015 17:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar niet vwo hebben gedaan maakt iemand niet retardedEn ja we zitten nu dom te lullen. Maar goed ik zie gewoon niet het kwaad ervan in als een meid zo doet en heb niet direct het idee dat ze dan dom moet zijn ofzo. Eerder dat ze juist slim en populair is dat ze op die manier dit soort dingen kan aanpakken. Als een lelijke meid zoiets doet dan gaat ze hard op haar plaat en doet ze het niet snel weer. Die meid weet heel goed waarmee ze bezig is en mee weg kan komen en plezier aan kan hebben
Pedoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:16 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel waarderen als mensen precies weten waar ze wel en niet mee weg kunnen komen. Een beetje zo'n Tom en Jerry effect. Ik had vroeger echt een hekel aan Jerry, want Tom kreeg altijd alle klappen. Die Tom kan het tenminste gewoon hebben en Jerry niet
Ontopic: vrouwen die aandacht vragen, heerlijk
gefeliciteerdquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
zet een zwembad neer in je tuin en ga daar lekker met je vriendinnen in liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |