Dit idd. Ik wilde het ook altijd het liefst van de daken schreeuwen.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:03 schreef jodelahity het volgende:
Leuk toch dat zo'n meisje zo enthousiast is
gefeliquote:Op maandag 29 juni 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn vader wel hihihihi feliciteer mij
Wel weer jammer dat ze zo retarded isquote:Op maandag 29 juni 2015 11:03 schreef jodelahity het volgende:
Leuk toch dat zo'n meisje zo enthousiast is
Misschien, ik zie het er zelf niet in. Zie gewoon een jong overdadig uitbundig meisjequote:Op maandag 29 juni 2015 16:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat ze zo retarded is
Geloof me, dit gedrag ga je op het vwo niet tegenkomen, hoe jong ze ook zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 16:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Misschien, ik zie het er zelf niet in. Zie gewoon een jong overdadig uitbundig meisje
Ik geloof je. Maar niet vwo hebben gedaan maakt iemand niet retardedquote:Op maandag 29 juni 2015 17:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Geloof me, dit gedrag ga je op het vwo niet tegenkomen, hoe jong ze ook zijn
Gefeliciteerd met je vaderquote:Op maandag 29 juni 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn vader wel hihihihi feliciteer mij
Shit, jullie hebben me door.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
FHF / [GEZ] Birthday sex
Wat een sneu ventje ben je toch Fylax.
Je zei 'over 10 dagen'quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Fylax het volgende:
Maar toch anders, want ik zeg nergens in dat topic wanneer ik jarig ben.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Geloof me, dit gedrag ga je op het vwo niet tegenkomen, hoe jong ze ook zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |