SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 30-06-2015 13:46:20 ]![]()
wat is er mis aan colour runs?????quote:Op zondag 28 juni 2015 20:57 schreef luckass het volgende:
Dat colorrunverhaal![]()
. Moet je maar niet aan die onzin meedoen
.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat je de verf niet meer uit je haren krijgtquote:Op zondag 28 juni 2015 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is er mis aan colour runs?????![]()
![]()
Het is net als sushi, backpacken in Thailand en negerkindjes helpen voor pretentieus hipstervolk.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is er mis aan colour runs?????![]()
De mosselman en ik in het snelle startvak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:57 schreef luckass het volgende:
Dat colorrunverhaal![]()
. Moet je maar niet aan die onzin meedoen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
De mosselman en ik in het snelle startvak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me nog steeds af hoe ik daar terecht kwam.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Hippe look toch? Juist het enige tastbare voordeel van deelname aan een colourrun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
[..]Die 3e is leuk zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die colorruns zijn toch gebaseerd op het Holifeest?! Die poeder die ze daar gebruiken gaat er ook niet uit, kun je zo vaak wassen wat je wil. Gevalletje eigen schuld dikke bult wat mij betreft.![]()
Ik las over een aantal top prestaties, goed gedaan hoor!!![]()
![]()
[..]ik weet niet wat meer zorgwekkend is, het gekleurde haar of de duck face....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
komende zaterdag de inschrijving van The Kepler Challenge.... met een inschrijfbedrag van, omgerekend, 145 euro heb ik het idee dat The Kepler Challenge zichzelf uit demarkt begint te prijzen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat dacht ik ook,ze melken hun "iconic status" een beetje.quote:
Ik moet toegeven, het blijft de diamond in NZ's running crown maar er zijn nog veel meer hele mooie evenementen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Poe, dat was heet in Roosendaal. Om onduidelijke redenen mocht ik in het startvak met de snellies. Met SEMTEX dus. En thelaudprince, die ook een kwartier sneller is dan ik, moest ver daarachter plaatsnemen - in het recreantenvak, waar ik ook dacht thuis te horen.
Maar goed. Weggegaan toch op een tijd van 1.59, maar na 3km doorgekregen dat ik dat niet ging redden met dit weer. Hartslag liep te veel op, dus de rem erop gegooid. Ging prima. Iets over de helft nog wat kunnen versnellen.
Uiteindelijk 2.05 gelopen. Vooral tevreden over mijn remvermogen. Toch iets geleerd in Rotterdam.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt he. Dikke haarcrisis, en nog zo'n debiele bek trekkenquote:Op zondag 28 juni 2015 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet niet wat meer zorgwekkend is, het gekleurde haar of de duck face....![]()
Overigens vraag ik me echt af wat hier mis is gegaan. Zo extreem heb ik het nog nooit gezien, en ik mag mezelf toch aardig ervaren noemen in het color runnen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Verslagje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en hiermee ben ik over de 1000km in 2015
[ Bericht 3% gewijzigd door La_Tramposa op 28-06-2015 22:03:47 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn verslag van Roosendaal : Ik heb 'm uitgelopen, daar is alles mee gezegd1:43:19 gelopen vandaag
Goed gelopen iedereen weer, 2e plaatsen en al![]()
![]()
Lekker gelopen LT. En ik zou toch eens bij de organisatie navragen of dat soort haasmethodes wel mogen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lol, deze knakkers waren er ook weer in R'daal. Laatste keer tegengekomen bij de groet uit Schoorl:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb nog naar je geroepen, maar je hoorde me niet (met die dikke koptelefoonquote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef thelaudprince het volgende:
Mijn verslag van Roosendaal : Ik heb 'm uitgelopen, daar is alles mee gezegd1:43:19 gelopen vandaag
Goed gelopen iedereen weer, 2e plaatsen en al) goed gedaan!!
En LT ook een vet verslag!! Battle is aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niks gehoord iddquote:Op zondag 28 juni 2015 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je geroepen, maar je hoorde me niet (met die dikke koptelefoon) goed gedaan!!
En LT ook een vet verslag!! Battle is aan![]()
![]()
Ik vind het ook een beetje dubieus... Onsportief ook wel. En dan ook nog vierde wordenquote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker gelopen LT. En ik zou toch eens bij de organisatie navragen of dat soort haasmethodes wel mogen.
Een van die gasten heeft ook meegedaan met de Sylvestervcross, toen was het echt niet zo heel erg warm.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslagje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en hiermee ben ik over de 1000km in 2015![]()
![]()
![]()
Tja, het is een regionaal loopje dus ze kunnen moeilijk overal mensen hebben staan. En ach ja, ik heb mijn benen laten sprekenquote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker gelopen LT. En ik zou toch eens bij de organisatie navragen of dat soort haasmethodes wel mogen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooi wel dat je haar er alsnog hebt uitgelopen ja. En onsportief is het wel jaquote:Op zondag 28 juni 2015 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, het is een regionaal loopje dus ze kunnen moeilijk overal mensen hebben staan. En ach ja, ik heb mijn benen laten sprekenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb voor mijn doen ook prima gelopen vandaag in Roosendaal! Na twee dagen festival Concert @sea in de benen de 10km in 53:50 gelopen.
Voor mijn doen was het wel behoorlijk benauwd, en helaas door alle drukte rondom het loopje geen andere Fokkers bewust gezien
![]()
sory Mossel, maar een van ons zal moeten stoppen met posten... wederom ben ik het met je eensquote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-06-2015 23:29:36 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sory Mossel, maar een van ons zal moeten stopen met posten... wederom ben ik het met je eensZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet nog even kijken voor komende week wanneer ik de loopjes ga doen. Eerste 2 weken van het schema zijn in ieder geval goed bevallen. Heeft iemand al eens meegemaakt dat de wedstrijd niet doorgaat ivm de warmte? Weersverwachting van vandaag gaf aan dat het zaterdag maximaal 37 graden zal zijn hier.![]()
Je moet volgend weekend lopen?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:01 schreef Voccar het volgende:
Moet nog even kijken voor komende week wanneer ik de loopjes ga doen. Eerste 2 weken van het schema zijn in ieder geval goed bevallen. Heeft iemand al eens meegemaakt dat de wedstrijd niet doorgaat ivm de warmte? Weersverwachting van vandaag gaf aan dat het zaterdag maximaal 37 graden zal zijn hier.Sterkte. De Van Goghloop in Nuenen ging vorig jaar met 31 graden (of ten tijde van het loopje 28 meen ik) nog door. Ik vind het eigenlijk onverantwoord.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb me ingeschreven voor wedstrijd die volgend weekend is ja. Weet ook niet wat ik daarmee ga doen als het daadwerkelijk die temperatuur wordt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je moet volgend weekend lopen?Sterkte. De Van Goghloop in Nuenen ging vorig jaar met 31 graden (of ten tijde van het loopje 28 meen ik) nog door. Ik vind het eigenlijk onverantwoord.
![]()
Goed opletten wat de organisatie doet. Hebben ze een facebook pagina oid? Meestal geven ze bij extreme weersvoorspellingen aan bij welke temperaturen ze gaan afgelasten. De Marathon Via Belgica dreigde bij een temperatuur van 32 graden gelopen te gaan worden. De organisatie gaf een week van tevoren aan dat ze bij 26 graden zouden afgelasten. Achteraf niet nodig geweest, het werd die dag max. 23/24 graden.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:23 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor wedstrijd die volgend weekend is ja. Weet ook niet wat ik daarmee ga doen als het daadwerkelijk die temperatuur wordt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ekiden geeft ook nog geen duidelijkheid. Ze blijven de ontwikkelingen volgen of zoiets vaags...quote:Op zondag 28 juni 2015 23:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed opletten wat de organisatie doet. Hebben ze een facebook pagina oid? Meestal geven ze bij extreme weersvoorspellingen aan bij welke temperaturen ze gaan afgelasten. De Marathon Via Belgica dreigde bij een temperatuur van 32 graden gelopen te gaan worden. De organisatie gaf een week van tevoren aan dat ze bij 26 graden zouden afgelasten. Achteraf niet nodig geweest, het werd die dag max. 23/24 graden.![]()
stond Badwater niet op jouw bucket list??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eerste 24 uursrace overleefd! Super super supertof! Zwaar, maar volgend jaar weer met de geleerde lessen van dit jaar. Niets echt misgegaan, maar dingen die voor mijzelf beter konden. Morgen meer.
En via de trailWA vernam ik van Jero's en Guard's prestaties! G-e-w-e-l-d-i-g! Bijlezen verder ook morgen, want met slechts 2.5 uur slaap afgelopen nacht houd ik het nu voor gezien!Ja doei.![]()
BtB in 2012 was ook iets van 30graden, ging gewoon door toen. Wel met iets vertraging om de waterposten extra te bevoorradenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:01 schreef Voccar het volgende:
Moet nog even kijken voor komende week wanneer ik de loopjes ga doen. Eerste 2 weken van het schema zijn in ieder geval goed bevallen. Heeft iemand al eens meegemaakt dat de wedstrijd niet doorgaat ivm de warmte? Weersverwachting van vandaag gaf aan dat het zaterdag maximaal 37 graden zal zijn hier.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is wel even iets anders dan een lokaal kort loopje natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stond Badwater niet op jouw bucket list??
Truus en Patries en het hele 2e eftal van de plaatselijke VV gaan natuurlijk niet aan een extreem event meedoen, maar de v Goghloop, waarom niet? Lache joh!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hoop dat t bij de ekiden gewoon 'maar' 28 graden wordt ofzo. Dan kan het mooi doorgaan. Goed voor ons, goed voor de av, iedereen blij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Toch een beetje hinken op 2 gedachten bij zo'n evenement. Zonnetje enzo is leuk voor als je niet hoeft te lopen en de BBQ enzo, maar tijdens het lopen is het wel wat fijner als het niet zo gloeiend heet is.
Oh en als tip voor de mensen die met de auto gaan: zorg dat je er vroeg bent. De Plas trekt wel wat bezoekers bij mooi weer, bovendien is het retedruk met 250 teams (of zoiets). Dus parkeren zal wel een crime worden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En je moet wel met de auto, daar is geen OV. Dwz, het is een km lopen ofzoquote:Op maandag 29 juni 2015 07:42 schreef Guard het volgende:
Toch een beetje hinken op 2 gedachten bij zo'n evenement. Zonnetje enzo is leuk voor als je niet hoeft te lopen en de BBQ enzo, maar tijdens het lopen is het wel wat fijner als het niet zo gloeiend heet is.
Oh en als tip voor de mensen die met de auto gaan: zorg dat je er vroeg bent. De Plas trekt wel wat bezoekers bij mooi weer, bovendien is het retedruk met 250 teams (of zoiets). Dus parkeren zal wel een crime worden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je wat later bent met de auto moet je ook een km lopenquote:Op maandag 29 juni 2015 07:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En je moet wel met de auto, daar is geen OV. Dwz, het is een km lopen ofzo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: