Ondertussen met tijden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)_2015_Stage_1_Hannut
Uitslag. Helaas zonder tijden.
morgen (of inmiddels vandaag) toch de nodige beklimmingen)quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik de Ronde van Wallonië en ook het Circuit Francobelge doen ze er altijd alles aan om de heuvels en bergen te ontlopen. Terpstra gaat deze ronde normaal gesproken ook wel winnen.
Klopt, maar wel vooral in het eerste gedeelte van de etappe.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
morgen (of inmiddels vandaag) toch de nodige beklimmingen)
Ah weer een bank als sponsor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:17 schreef TheArt het volgende:
Bretagne-Seche Environnement verandert van naam. Het team heet vanaf volgend jaar Fortuneo-Vital Concept.
De Halembaye zat in de laatste lus (top op 5km van de finish) zeker geen kleintje.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar wel vooral in het eerste gedeelte van de etappe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Moreno Hoflandquote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het duel waar Cavaliers en ik al jaren naar uit hebben gekeken: Nairo tegen Mathieu.
Place your bets.
Ieder verstandig mens hoopt op Gesink.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond criterium Boxmeer. Zeghet maar. Poels of Gesink?
Ik denk Tekleheimanot.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond criterium Boxmeer. Zeghet maar. Poels of Gesink?
quote:Froome in de Vuelta? Behoort zeker tot de mogelijkheden
Chris Froome gaat na zijn overwinning in de Tour de France mogelijk ook van start in de Vuelta, de Ronde van Spanje. Dat verklaarde hij maandag tegenover Sky Sports. "Het is nog te vroeg om te zeggen dat het 100 procent zeker is, maar het behoort zeker tot de mogelijkheden", sprak hij.
Froome deed de uitspraken bij zijn terugkeer in Engeland, na zijn overwinning in de Tour. "Het lijkt me een geweldige uitdaging en het heeft altijd in mijn achterhoofd gezeten", aldus Froome. "Al zal het wel moeilijk worden om eventueel ook in de Vuelta voor de eindzege mee te strijden."
Twee grote rondes
"Ik ga het nu eerst een paar dagen rustig aan doen", vertelde Froome. Daar kan Sky-directeur Dave Brailsford zich in vinden. "Hij is de eerste Brit die twee keer de Tour heeft gewonnen. Dat is geweldig en daar moet hij nu eerst van genieten", zei Brailsford.
Van Poppel 7e bovenop de Citadel van Namen is wel erg knap trouwens en een bevestiging dat hij dit jaar een stuk sterker is geworden.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny van Poppel 7e, Terpstra 8e. Ben benieuwd naar tijdverschillen
Maar jij bent pas fan van Mathieu sinds het WK modderfietsen.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het duel waar Cavaliers en ik al jaren naar uit hebben gekeken: Nairo tegen Mathieu.
Place your bets.
Daarvoor sliep ik al vele jaren onder een Mathieu dekbed.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij bent pas fan van Mathieu sinds het WK modderfietsen.
En Jelle Vanendert 6e. Die gaat hierna knallen van San Sebastian tot en met Lombardije.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Poppel 7e bovenop de Citadel van Namen is wel erg knap trouwens en een bevestiging dat hij dit jaar een stuk sterker is geworden.
Op slechts 4 seconden van Gilbert. Goede prestatie zekerquote:Op maandag 27 juli 2015 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Poppel 7e bovenop de Citadel van Namen is wel erg knap trouwens en een bevestiging dat hij dit jaar een stuk sterker is geworden.
twitter:KlaasVdSchueren twitterde op maandag 27-07-2015 om 22:10:23@petosagan op zijn poep... @HLN_BE http://t.co/JeDqblRZxy reageer retweet
en sagan wint een sprint in België... van Froomequote:
Zou heel mooi zijn na zijn periode vol pech.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef OProg het volgende:
[..]
En Jelle Vanendert 6e. Die gaat hierna knallen van San Sebastian tot en met Lombardije.
Dat is knap ja, dan heb je er wel inhoud bij gekregen. En wel mooi, want dan word je echt een stuk gevaarlijker als renner, als je een beetje mee kan over wat heuveltjes. Al kan het ook ten koste gaan van z'n sprintsnelheid, dat is ook weer jammer misschien... Al kwam hij in de echte massasprints ook iets te kort wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
D'r was een jaar dat Boogie ook teveel vroeg. Die reed nergens toenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:59 schreef Marcoss het volgende:
Froome kreeg 35.000 euro voor een avondje fietsen, Sagan 32.500..
Greipel vraagt 20.000 euro, maar voorlopig start hij nergens..
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:32 schreef OProg het volgende:
Ik zag gisteravond ergens de opmerking voorbij komen dat met deze knappe zege Poels laat zien klaar te zijn voor het kopwerk.
Laat ze heel die sport maar afschaffen. Het gaat er toch niet meer over wie het beste tegen een balletje kan trappen, maar wie de beste dokter heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
![]()
![]()
![]()
Feest jongens, er is een voetvballer betrapt op een dope maskeer middel. dat er maar veel mogen volgen, ik ben er zeker van dat die ballenjongens net zoveel spuiten en slikken als wielrenners, alleen ze komen er altijd mee weg. Kan niet wachten tot een Real Madrid bijvoorbeeld de nacht van een CL wedstrijd om 12 uur's nacht nog even van bed wordt gelicht voor een doping controle...meten is goed. maar niet met twee maten.![]()
http://www.theguardian.co(...)ed-failed-drugs-test
Is dat ergens te volgen, nee zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen start Tour Alsace, met een pracht van een deelnemersveld. En Mathieu.
[ afbeelding ]
Nee, ook nooit veel beelden in een samenvatting ofzo. Jammer.quote:
Jammer, genottelijke startlijst.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Directvelo zal wel een tickertje hebben, maar meer dan dat zal er niet inzitten vrees ik.
Concurrenten van Quintana vinden dit leuk.quote:"I would like to return to the podium next year," he added.
Benieuwd of Kruijswijk zijn goed vorm door kan zetten.quote:Brian Bulgac, Jos van Emden, Wilco Kelderman, Steven Kruijswijk, Tom Leezer, Nick van der Lijke, Maarten Tjallingii and Maarten Wynants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |