Dat is wel erg lang. Vind het wel vreemd dat zijn seizoen er nu al op zit. Het huidige seizoen duurt nog wel even met nog veel ritten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:19 schreef rajknier het volgende:
Contador gaat nu 10 maanden trainen voor de TDF2016?
Ergens in November heb je nog de Tour of China toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:29 schreef Cavaliers het volgende:
Hij koerste überhaupt al nooit veel en heeft er nu al twee grote ronden opzitten. Wat zou hij nog moeten rijden dan?
Ja klopt. Vorig jaar nog naar gekeken op Eurosport. Wat ik al zei. Seizoen duurt nog wel even.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ergens in November heb je nog de Tour of China toch?
Zijn laatste kunstje in principe. Wordt hoe dan ook lastig omdat er na-oorlogs nog nooit iemand 9 jaar (of meer) na zijn eerste Tourwinst nog een keer een TDF won.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:19 schreef rajknier het volgende:
Naar Beijing ga je toch ook niet voor je lol, dan zou ik ook lekker op het strand blijven liggen. Ik snap het wel. Volgend jaar z'n final act bovendien, nog een keer de Tour zou het wel afmaken voor Bert.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ergens in November heb je nog de Tour of China toch?
Volop. Eurosport, Sporza, L1..quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie trouwens nergens op Eurosport iets staan over de Eneco Tour. Wordt dus nergens uitgezonden?
2013 t/m 2015 betere prestaties dan zijn gouden periode 2006-2008. In 2009 won hij dan nog wel de Vuelta maar was hij niet uizonderlijk goed in de klassiekers.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:35 schreef Maver24 het volgende:
Valverde koerst geloof ik het hele jaar door. Die zie je echt overal koersen.
Lollerpiti zal dadelijk in Richmond ook wel weer een manier vinden om podium te eindigen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
2013 t/m 2015 betere prestaties dan zijn gouden periode 2006-2008. In 2009 won hij dan nog wel de Vuelta maar was hij niet uizonderlijk goed in de klassiekers.
Valverde is uitzonderlijk, zelfs al zou hij nog volledig gedopeerd rondrijden is zijn palmares ongekend voor een renner van zijn generatie. Start bijna in iedere grote wedstrijd en kan dan ook gelijk meestrijden voor het podium.
Ik zie alleen hoogtepunten van de Tourquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:50 schreef Maver24 het volgende:
Tour van Wallonië zometeen live op Eurosport om half 3
het is allemaal wel een beetje karig idd. Zal Tinkoff ook wel fijn vinden dat Contador niet meedoet aan het WK Ploegentrijdrit. Doe mij dan een renner als Valverde die koerst tenminste nog vanaf de voorjaarsklassiekers tot aan het WK. Alhoewel ik geen idee hebt of hij ook dit jaar mee doet aan het WKquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:19 schreef rajknier het volgende:
ES 2quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zie alleen hoogtepunten van de Tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |