Ik begreep alleen dat t plaswijck voor de kleintjes niet echt leuk is... kijk voor saar maakt t niet uit, die is voor alles te klein maar grotere dreumessen..quote:Op zondag 28 juni 2015 17:10 schreef Loj het volgende:
Oh de kievit is echt supertof!
(En voor mij heel dichtbij)
Plaswijckpark (Rotterdam Schiebroek) is ook erg leuk, maar ook wat duurder.
quote:Op zondag 28 juni 2015 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gm87
Loj
XcUZ_Me
Chanty
Fieder(nog ff een leeftijdgenootje voor Ow en Noor
)
T maakt voor mij niet uit, ik ga toch graties...quote:Op zondag 28 juni 2015 18:20 schreef danic het volgende:
Plaswijckpark is volgens mij ook zo'n ¤20,-
Ik kijk het ff na
Edit: oh nee ¤11,40 voor zowel volwassene als kind vanaf 2 jaar
Noor vindt iedereen lief, dus ze wil vast bij je zitten!quote:
Uiteraard zijn tukkers ook welkomquote:Op zondag 28 juni 2015 19:57 schreef Shandaly het volgende:
Alleen voor mensen uit zuid Holland of zijn gekke Brabantse tukkers die best een eindje willen rijden ook welkom?![]()
(Afhankelijk van uiteindelijke datum natuurlijk)
En barrel, ik heb er twee, eentje lenen? Wil je het jongetje of het meisje?
Zo, aangevuld. Ellie is 30 augustus jarig dus dat weekend kan ik sowieso niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb gewoon even de weekenden in juli en augustus gepakt;
zaterdag
4 Juli--
11 Juli-- GM87, Cwen
18 Juli--
25 Juli-- GM87
1 Augustus--
8 Augustus-- GM87, Cwen
15 Augustus-- GM87, Cwen
22 Augustus-- GM87, Cwen
29 Augustus-- GM87
Zondag
5 Juli-- Cwen
12 Juli-- GM87, Cwen
19 Juli-- Cwen
26 Juli-- GM87, Cwen
2 Augustus-- Cwen
9 Augustus-- GM87, Cwen
16 Augustus-- GM87, Cwen
23 Augustus-- GM87, Cwen
30 Augustus-- GM87
Plaswijck lijkt mij persoonlijk erg leuk, maar ik laat het van de meerderheid afhangen.
Geen idee hoe je een poll maakt...
maar dat is misschien handig.
Mijn voorkeur gaat uit naar Blijdorp met Plaswijck als goede tweedequote:Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb gewoon even de weekenden in juli en augustus gepakt;
zaterdag
4 Juli--
11 Juli-- GM87, Loj
18 Juli-- Loj
25 Juli-- GM87
1 Augustus--
8 Augustus-- GM87, Loj
15 Augustus-- GM87, Loj
22 Augustus-- GM87,
29 Augustus-- GM87,
Zondag
5 Juli--
12 Juli-- GM87, Loj
19 Juli-- Loj
26 Juli-- GM87,
2 Augustus--
9 Augustus-- GM87, Loj
16 Augustus-- GM87, Loj
23 Augustus-- GM87,
30 Augustus-- GM87, Loj
Wordt het de 29ste of de 30ste? Dan weet ik waar m'n naam weg kanquote:Op zondag 28 juni 2015 20:39 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zo, aangevuld. Ellie is 30 augustus jarig dus dat weekend kan ik sowieso niet.
Ja nu moet het wel in Blijdorp... eindelijk mn kans om jouw jongens te zien....quote:Op zondag 28 juni 2015 21:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Deze ga ik even volgen. Als het in Blijdorp is kom ik afhankelijk van de datum ook.
Ga maar uit van 29, dat is makkelikker dat weet ze toch nog nietquote:Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Loj het volgende:
[..]
Wordt het de 29ste of de 30ste? Dan weet ik waar m'n naam weg kan
Oh en de 22ste kan je ook niet
quote:
Goed punt! Ik vul je er straks ff bijquote:Op maandag 29 juni 2015 10:26 schreef Saffier het volgende:
Weekend van 4-7 kan ik niet, 17 en 24-7 de weekenden ook niet, en weekend van 15-8 ook niet. Daar komt waarschijnlijk nog een weekend bij dat we niet kunnen. Zou iemand me toe willen voegen aan het lijstje wanneer ik dan wel kan svp?
Van de Blijdorp meet van vorige keer weet ik nog dat het niet echt een meet werd. Men verspreid heel snel en echt praten met mensen lukt daardoor niet goed. Misschien is een park daar meer geschikt voor.
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:48 schreef Butterflower het volgende:
zaterdag
4 Juli-- Omentielvo
11 Juli-- GM87, Loj, danic, Cwen, Omentielvo
18 Juli-- Loj,Danic
25 Juli-- GM87, Danic, nutter
1 Augustus--
8 Augustus-- GM87, Loj, danic, Cwen
15 Augustus-- GM87, Loj, danic, Cwen, butter
22 Augustus-- GM87, danic, butter, Omentielvo
29 Augustus-- GM87, butter, Omentielvo
Zondag
5 Juli-- Cwen, Omentielvo
12 Juli-- GM87, Loj Cwen
19 Juli-- Loj, danic, Cwen, butter
26 Juli-- GM87, Danic, Cwen, butter
2 Augustus-- danic, Cwen
9 Augustus-- GM87, Loj, Danic, Cwen
16 Augustus-- GM87, Loj, Danic, Cwen
23 Augustus-- GM87, danic, Omentielvo
30 Augustus-- GM87, Loj, Omentielvo
Zo, vul maar bij
Ga ik even googlenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef caroro het volgende:
Speeltuin "kralingen" aan de Honingerdijk, naast Arboretum Trompenburg is ook erg leuk voor kleintjes!
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ga ik even googlenkan ik jou op de lijst erbij zetten?
Ik bijt nietquote:Op maandag 29 juni 2015 16:05 schreef caroro het volgende:
[..]ik kan 11/12 Juli, en de laatste 3 weekenden van Augustus. Vind t superspannend
Ik had t over blijdorp...pwp is niet gratis voor mij maar dat overleef ik wel saar is nog gratisquote:Op maandag 29 juni 2015 16:39 schreef danic het volgende:
De mijne ook nog steeds hoor als het moet![]()
Maar wat Saffier zei is wel waar; we dwarrelden toen allemaal uit elkaar en gingen in kleine groepjes verder. Was heel gezellig zo met Spring door Blijdorp, maar verder heb ik de anderen nagenoeg niet gesproken.
Voordeel van psp is wel dat je nu ook een binnenspeeltuin hebt voor als het slecht weer is.
GM, waarom mag jij gratis naar binnen? Ook een abo? Kunnen daar mensen op mee of is dat alleen voor jezelf?
Misschien is er wel een groepstarief af te spreken als we erover contact opnemen....
Kiekt! Hierdoor dacht ik dat voor jou pwp ook gratis wasquote:Op zondag 28 juni 2015 18:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T maakt voor mij niet uit, ik ga toch graties...
Nee dat was icm mn opmerking dat blijdorp toch nog 15 euro is... Cwen heeft een Abo dacht ikquote:Op maandag 29 juni 2015 16:48 schreef danic het volgende:
[..]
Kiekt! Hierdoor dacht ik dat voor jou pwp ook gratis was
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat was icm mn opmerking dat blijdorp toch nog 15 euro is... Cwen heeft een Abo dacht ik
Ja klopt, maar ik kan niemand meenemenquote:
Dat redden we wel denk ik? Incl betalende kinderenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf 20 personen geld een groepstarief van 9.10
http://www.plaswijckpark.nl/groepen/overige-groepen/
Denk dat we een eind komen... vanaf 2 jaar is t betalen.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:32 schreef danic het volgende:
[..]
Dat redden we wel denk ik? Incl betalende kinderen
Tulukquote:Op maandag 29 juni 2015 21:56 schreef Hilzillah het volgende:
Dan moeten we voor de 19e augustus gaan hoor... Of kan de Senn nog door voor net geen 2
Ik vroeg het. Antwoord: Ja daag! Ik gaat daar niet met al die wijven zittenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tuluk
Komt J ook mee?
ook al bijna jarig![]()
R zei echt pcies t zelfde...quote:Op maandag 29 juni 2015 23:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vroeg het. Antwoord: Ja daag! Ik gaat daar niet met al die wijven zitten![]()
![]()
En echt... Hij kan best lief zijn hoor
Dr ligt nog niks vast hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:32 schreef As1981 het volgende:
Dat weekend kan ik sowieso nietscheelt me weer een dilema
Nee maar wel het meest logisch dat er een datum komt waar de meeste kunnen. Maar de 16de word de oudste 5 dus daar kan ik niet onderuit.quote:
Ik geloof dat we voor plaswijckpark gaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:06 schreef Fieder het volgende:
4 Juli--
11 Juli-- GM87, Loj, danic, Cwen, Hilzillah, Caroro, Fieder
18 Juli-- GM87, Loj,Danic, Hilzillah (Misschien), Fieder
25 Juli-- GM87, Danic, butter, Hilzillah, Chanty (misschien), Fieder
1 Augustus-- Hilzillah, Dot, Fieder
8 Augustus-- GM87, Loj, danic, Cwen, Hilzillah, Chanty, Fieder
15 Augustus-- GM87, Loj, danic, Cwen, butter, Carorom, Chanty, Dot
22 Augustus-- GM87, danic, butter, Caroro, Chanty, Dot
29 Augustus-- GM87, butter, Hilzillah, Caroro, Chanty, Dot
Zondag
5 Juli-- Cwen, Fieder
12 Juli-- GM87, Loj Cwen, Caroro, Fieder
19 Juli-- GM87, Loj, danic, Cwen, butter, Hilzillah (misschien), Fieder
26 Juli-- GM87, Danic, Cwen, butter, Hilzillah, Chanty (misschien), Fieder
2 Augustus-- danic, Cwen Hilzillah, Chanty, Dot, Fieder
9 Augustus-- GM87, Loj, Danic, Cwen, Chanty, Dot, Fieder
16 Augustus-- GM87, Loj, Danic, Cwen, Caroro, Chanty, Dot
23 Augustus-- GM87, danic, Caroro, Chanty, Dot
30 Augustus-- GM87, Loj, Hilzillah, Caroro, Chanty, Dot
![]()
Als het Blijdorp wordt haak ik af
Ik had mijn lijstje ingevuldquote:Op maandag 29 juni 2015 11:09 schreef Omentielvo het volgende:
Ik kan 12 juli niet. Vanaf 17 juli tm 16 augustus ben ik op vakantie. De laatste twee weken van augustus kan ik wel weer
[..]
Heej da's leuk! Daar kan Djen ook vast haar ei kwijtquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke:
waar?
Plaswijckpark Rotterdam.
http://www.plaswijckpark.nl/
Wanneer:
15 Augustus
Aanwezig
GM87,
Loj,
danic,
Cwen,
butter,
Carorom,
Chanty,
Dot
Twinkle20 (onder voorbehoud van weer)
Oh jaaaa bozilla wil ik ook zienquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:54 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heej da's leuk! Daar kan Djen ook vast haar ei kwijt![]()
Bozilla doet gewoon mee voor spek en bonen![]()
Maar wel alleen als we goed weer hebben! d.w.z. geen regen en geen 27+![]()
Shandaly??
Feestje!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Saffier het volgende:
Ik ben van de lijstjes af gevallen. Als het het weekend van 16-8 is heb ik 2 problemen; m'n jongste wordt 5 en tegelijkertijd wordt er een belegen-meet georganiseerd.
Ik kan nog proberen om mezelf in 3en te delen maar dat geeft niet veel garantie
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:39 schreef GotC het volgende:
[..]
+1Lijkt me wel leuk, maar ik kijk tzt even wat haalbaar is.
Ik weet t ook niet meer!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:26 schreef danic het volgende:
Ik geeft hem even een kleine schop omhoog.
Er ontstond wat gerommel om eventueel op een andere datum te plannen. .. Zijn de plannen nu heel concreet? (weet niet of het nou doorgaat of niet en wanneer enzo....*zekerheidsfreak*)
Quote ik mezelf ff!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke:
waar?
Plaswijckpark Rotterdam.
http://www.plaswijckpark.nl/
Wanneer:
15 Augustus
Aanwezig
GM87,
Loj,
danic,
Cwen,
butter,
Carorom,
Chanty,
Dot
Wij meeten voor die tijd gewoon een x dan is er iig 1 bekend gezichtquote:Op maandag 13 juli 2015 18:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik hoorde van GM van de meet. Leuk! Als ik tegen die tijd alleen op pad ga/durfmet die 2 meiden, kom ik ook.
Ben niet zo'n held. En zeker niet bij allemaal vreemden.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef Hilzillah het volgende:
Er is dusch een kans dat ik ook kom hè. Schele kaketoe dat ik ben heb verkeerd gekeken. Trouwfeest is de week ervoor.
Das waarquote:Op maandag 13 juli 2015 18:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij meeten voor die tijd gewoon een x dan is er iig 1 bekend gezicht![]()
Ik ben ook niet zo'n held hoor maar vind t ook wel erg leuk.
Nu moet ik wel komenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Misschien komen vrouw en ik ook wel met Sjaak. Zij hoeft niet te werken en ik heb altijd vrij.
En Sjaak wil graag de meiden van Shop ontmoeten (en Q van gevalletje). Datum-quatruplets!
Shake handsquote:Op maandag 13 juli 2015 18:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
.
Ben niet zo'n held. En zeker niet bij allemaal vreemden.
Yeahquote:Op maandag 13 juli 2015 20:43 schreef ingee het volgende:
Ook! Allemaal baby's ineens!
Zachte G enzo geen bezwaar?
Dan komen wij misschien ook!
Jammer XM, maar je kan je ook gerust even terugtrekken als het je even teveel is.. Daar is niets vreemds aan!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,het wordt iets te druk voor mij denk ik. Ik houd het even bij wat kleinere meets.
Ook leuk!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Kyara het volgende:
Misschien moeten we ook een keer een tweelingmeet doen. Er zijn inmiddels best veel Fok tweelingen.
De helft haakt toch weer af voor het zover isquote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,het wordt iets te druk voor mij denk ik. Ik houd het even bij wat kleinere meets.
Ik ben zo benieuwd naar lengte/dikte verschil tussen die twee 😅quote:Op maandag 13 juli 2015 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet... want bozilla en saar...
Tof!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Kyara het volgende:
Misschien moeten we ook een keer een tweelingmeet doen. Er zijn inmiddels best veel Fok tweelingen.
Hahaha ja t is echt een beertjequote:Op maandag 13 juli 2015 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar lengte/dikte verschil tussen die twee 😅
Had van de week nog effe terug gezocht wat zijn grote zus met 11 maanden deed .. bijna 3 kilo lichter en 10 cm kleiner als Bozilla
Tot welke grootte voel je je nog prettig?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat geeft toch niet? Ik wil best 06 - nummers met je uitwisselen zodat ik je kan appen waar we zitten...als je ons moet zoeken is het geen doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:08 schreef Twinkle20 het volgende:
10 uur ga ik denk ik niet redden aangezien wij vanaf Noord Limburg komen. Rond half 9 keertje opstaan .. hondje uutlaten en aankachelenn voor ons wordt het 11 uur denk ik.
Lieverd, dan moet je helemaal naar Hellevoet! Dat is ruim 45 minuten rijden! Ik ga nog ff tsjekken of ik niet een auto kan lenen... Want ik wil eigenlijk wel graag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:19 schreef Cwen het volgende:
Hilz, ik wil je evt wel ophalen?
Loj, tja, druk wordt het toch. Vorige week woensdag was ook druk. Maar er zijn ook rustige plekken om bij te kletsen, zoals in de beeldentuin. Zelf wat speeltjes mee en dan is het daar ook leuk.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef danic het volgende:
Jij wilde toch een niet te grote meet![]()
Ziet er naar uit dat dat wel goed komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat heb ik ook zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:52 schreef danic het volgende:
Ik heb nu in mijn hoofd zitten dat ik zaterdag naar Plaswijckpark ga, dus ik ga![]()
En wie er zin heeft dan die gaat gezellig mee! En anders ga ik alleen met de kindjes.
Lang geleden dat we er geweest zijn, dus sowieso wel weer leuk om te gaan.
Helaas wij gaan naar Sail Amsterdamquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:16 schreef danic het volgende:
Ging er morgen nog iemand naar Plaswijckpark? Ik wel, dus wie wil kan aansluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |