Quote ik mezelf ff!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke:
waar?
Plaswijckpark Rotterdam.
http://www.plaswijckpark.nl/
Wanneer:
15 Augustus
Aanwezig
GM87,
Loj,
danic,
Cwen,
butter,
Carorom,
Chanty,
Dot
Wij meeten voor die tijd gewoon een x dan is er iig 1 bekend gezichtquote:Op maandag 13 juli 2015 18:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik hoorde van GM van de meet. Leuk! Als ik tegen die tijd alleen op pad ga/durfmet die 2 meiden, kom ik ook.
Ben niet zo'n held. En zeker niet bij allemaal vreemden.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef Hilzillah het volgende:
Er is dusch een kans dat ik ook kom hè. Schele kaketoe dat ik ben heb verkeerd gekeken. Trouwfeest is de week ervoor.
Das waarquote:Op maandag 13 juli 2015 18:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij meeten voor die tijd gewoon een x dan is er iig 1 bekend gezicht![]()
Ik ben ook niet zo'n held hoor maar vind t ook wel erg leuk.
Nu moet ik wel komenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Misschien komen vrouw en ik ook wel met Sjaak. Zij hoeft niet te werken en ik heb altijd vrij.
En Sjaak wil graag de meiden van Shop ontmoeten (en Q van gevalletje). Datum-quatruplets!
Shake handsquote:Op maandag 13 juli 2015 18:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
.
Ben niet zo'n held. En zeker niet bij allemaal vreemden.
Yeahquote:Op maandag 13 juli 2015 20:43 schreef ingee het volgende:
Ook! Allemaal baby's ineens!
Zachte G enzo geen bezwaar?
Dan komen wij misschien ook!
Jammer XM, maar je kan je ook gerust even terugtrekken als het je even teveel is.. Daar is niets vreemds aan!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,het wordt iets te druk voor mij denk ik. Ik houd het even bij wat kleinere meets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |