Ook leuk!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Kyara het volgende:
Misschien moeten we ook een keer een tweelingmeet doen. Er zijn inmiddels best veel Fok tweelingen.
De helft haakt toch weer af voor het zover isquote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,het wordt iets te druk voor mij denk ik. Ik houd het even bij wat kleinere meets.
Ik ben zo benieuwd naar lengte/dikte verschil tussen die twee 😅quote:Op maandag 13 juli 2015 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet... want bozilla en saar...
Tof!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Kyara het volgende:
Misschien moeten we ook een keer een tweelingmeet doen. Er zijn inmiddels best veel Fok tweelingen.
Hahaha ja t is echt een beertjequote:Op maandag 13 juli 2015 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar lengte/dikte verschil tussen die twee 😅
Had van de week nog effe terug gezocht wat zijn grote zus met 11 maanden deed .. bijna 3 kilo lichter en 10 cm kleiner als Bozilla
Tot welke grootte voel je je nog prettig?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,het wordt iets te druk voor mij denk ik. Ik houd het even bij wat kleinere meets.
Dat geeft toch niet? Ik wil best 06 - nummers met je uitwisselen zodat ik je kan appen waar we zitten...als je ons moet zoeken is het geen doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:08 schreef Twinkle20 het volgende:
10 uur ga ik denk ik niet redden aangezien wij vanaf Noord Limburg komen. Rond half 9 keertje opstaan .. hondje uutlaten en aankachelenn voor ons wordt het 11 uur denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |