Waar is hier?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:11 schreef Drinky het volgende:
35~39c extreme hitte noemen. Orde van de dag hier
Z-O Azië. 35 is redelijk frisjes, gewoon met lange broek en lange mouwen naar buiten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar is hier?
En wel veel drinky drinky doen he, met die warmte.
Als je er aan gewend bent, dan is er niks aan de hand idd.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:11 schreef Drinky het volgende:
35~39c extreme hitte noemen. Orde van de dag hier
Je blijft minder productief, volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je er aan gewend bent, dan is er niks aan de hand idd.
Nope, niet sinds de officiële weermetingen.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:27 schreef Slaro het volgende:
In Nederland is het wel eens eerder boven de 40 graden geweest.
Dat is in warmere landen sowieso het geval, heb ik mij weleens laten vertellen.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je blijft minder productief, volgens mij.
Is de bedoeling, de vrouw werkt al wel, ik zit nog in de aanvraag voor een langere verblijfsvergunning (word geen probleem ) maar op het gemeentelijk bureau zeiden ze dat ik beter even kon wachten omdat een baan nemen de aanvraag zou verstoren en vertragen, en ik heb een spaarpotje om gewoon even lekker vakantie te vieren, dus komt mooi uitquote:
Tof!quote:Op zondag 28 juni 2015 19:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is de bedoeling, de vrouw werkt al wel, ik zit nog in de aanvraag voor een langere verblijfsvergunning (word geen probleem ) maar op het gemeentelijk bureau zeiden ze dat ik beter even kon wachten omdat een baan nemen de aanvraag zou verstoren en vertragen, en ik heb een spaarpotje om gewoon even lekker vakantie te vieren, dus komt mooi uit
Verkoop auto, het meeste wat ik in huis had en iets van 600 vrije uren uitbetaald. Ik red me wel evenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tof!
Dik spaarpotje moet je wel hebben daar, of nie? Zwitserland schijnt vrij duur te zijn.
Ja, de natuur is er prachtig, althans als je het met Oostenrijk kunt vergelijken. Zelf te langquote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verkoop auto, het meeste wat ik in huis had en iets van 600 vrije uren uitbetaald. Ik red me wel even
Zwitserland is inderdaad zeer duur, maar de inkomens hier zijn in balans met de kosten voor levensonderhoud. En de natuur maakt veel goed.
Ik ben ooit maar 1 weekend in Oostenrijk geweest, maar kan mij niet voorstellen dat het veel scheelt.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, de natuur is er prachtig, althans als je het met Oostenrijk kunt vergelijken. Zelf te langs geleden in Zwitserland geweest om het me te herinneren.
Nee, ik ook niet, maar we dwalen af.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ben ooit maar 1 weekend in Oostenrijk geweest, maar kan mij niet voorstellen dat het veel scheelt.
Ik dacht al dat ik in het verkeerde topic zatquote:Op zondag 28 juni 2015 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar we dwalen af.
Aan een aantal bejaarden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aan alles komt ook weer een einde.
Fake.quote:
Klopt, maar die gesmolten automaat is wel echt.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Fake.
Je kunt niet op een door de zon verwarmd putdeksel garnalen en een eitje bakken.
Ook niet in China of waarever dat is. Kan ook niet op de motorkap van een auto zoals je wel eens hoort.
Nooit Bassie & Adriaan gekeken?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:24 schreef Bart2002 het volgende:
eitje bakken.
[..]
Kan ook niet op de motorkap van een auto zoals je wel eens hoort.
Ah, kennelijk, ach je huis lekker laten doorluchten komt het allemaal in orde.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niet sinds de officiële weermetingen.
quote:
SPOILER: eitje bakkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |